Advertentie | |
|
![]() |
|
eej,
je zit wel even in een rotsituatie nu he?!! iedereen in de stress en alles... ja, het is ook vreselijk om je vader zo te zien, zoals jij beschreef. Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Maar weet je wat ik denk, dat het eigenlijk op den duur wel goed gaat komen! Als het straks beter gaat met je vaders nek, hij niet meer zoveel pijn heeft zal het emotioneel met hem ook beter gaan, dus vanzelfsprekend ook met je moeder, waardoor dus ook met jou. Maargoed, misschien is het voorlopig nog niet zo ver, en tot die tijd zit jij er mooi mee... Misschien kan je er eens met je moeder over praten dat jij er ook onder lijdt? Afleiding zoeken van je thuissituatie helpt ook... dus niet gelijk uit school naar huis, maar ga eerst iets leuks doen? Ik denk dat die droom van jou niks anders betekend dan waar jij bang voor bent.... nougoed, meer zinnigs krijg ik er niet uit *en dat moet ook niet, want wendy is een beetje verslaafd aan het psych forum en moet eigenlijk huiswerk maken ![]() knuffel en sterkte hiermee!! het komt echt goed!!
|
Verwijderd
|
ik heb niet zo'n heel zinnige opmerking, maar ik wil alleen even zeggen dat ik het ken.
de vorige vriend van mn moeder die heeft zn onderbeen een paar jaar geleden geamputeerd (dat moest natuurlijk.. hihi.. hij had een acute embolie gehad in z'n been) en toen was de sfeer heel kut thuis. dit is een tijdje gebleven. ik kan alleen zeggen: laat jezelf je emoties toe en praat er met iemand over of ga desnoods schrijven ofzo. ik weet t: het komt goed.. succes en sterkte. kus, ilona (sorry voor t nutteloos posten) |
![]() |
|
![]() |
Bedankt voor de reacties!
Maarja, al gaat het straks wat beter met mijn vader, echt goed gaat het hier laatste tijd nooit meer. Vader en mijnb roer liggen elkaar totaal niet en vaak ruzie (zeer erge ruzie tot slaan toe enso) en dan krijgen mijn moeder en vader ook weer ruzie enz.. ze weteno ok best dat ik er mee zit. Maar ik ben ook niet alleen depressief daardoor, alles wordt gewoon te veel ik weet niet meer wat ik denk heel raar! tis gwoon ik maak me dekn ik overal iets te druk om ![]()
|
![]() |
Oh jeetje wat een rot situatie zeg! Ik heb het ook wel eens met mijn vader hoor, om een lang verhaal kort te maken, hij heeft een hersentumor gehad en is er aan geopereerd, maar ze hebben fouten gemaakt tijdens die operatie. En hij draagt de gevolgen.
Het enige advies wat ik je kan geven is, steun je ouders zoveel je kan, maar vergeet jezelf niet. Jij bent ook belangrijk snap je?? Neem af en toe ff de tijd voor jezelf en probeer je gedachten even op iets anders te zetten, hoe moeilijk dat ook is, succes in ieder geval, en heel veel sterkte |
![]() |
|
Joh je hebt een zware tijd gehad (of nog steeds) !
Lijkt me dat je niets fout hebt gedaan en om je ouders te zien huilen das niet heel raar / verwarrend. die k.t situatie thuis is niet jouw schuld dus asjeblieft, doe jezelf niets aan!! >if it doesn't kill you, it will only make you stronger< |
![]() |
||
Citaat:
Riagg zal ik ff proberen op te zoeken, moment....
|
http://www.gggd.amsterdam.nl/
en dan naar de link telefoonnummers suc-6 ermee, vind het knap dat je hulp zoekt ![]() ik weet niet zeker of het anoniem is, zo niet, dan merk je dat vanzelf, als ze om naam en adres vragen en alles ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien is het btw juist wel goed als je ouders weten dat het niet goed met je gaat en waarom het niet goed met je gaat. Misschien kunnen ze dan wat rekening met je houden ed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ze weten wel dat het niet super met me gaat.. maar ze denken dat het alleen door gedoe thuis komt.. maar tis alles bij elkaar.. en daar kan ik ze nu niet mee opzadelen mijn ouders zijn zelf ook depressief en gestresst en weet ik veel wat, dusja.. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |