Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2003, 20:09
N.P ertje
N.P ertje is offline
Ik ben 13 en ga met een jongen van bijna 17. Als ik iets niet wil doen, op sexueel gebied maar ook in het algemeen word hij ontzettend kwaad. Hij schreeft en hij heeft me eens geslagen. Maar als ik hem niet kwaad maak is hij de liefste jongen ide ik ken..... Wat moet ik nu!
Oud 20-03-2003, 20:12
DEChengst
DEChengst is offline
Hem de volgende keer heel hard in zijn nootjes trappen.
Oud 20-03-2003, 20:13
Verwijderd
Het aan je ouders vertellen en aangifte doen bij de politie.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 20:14
Unexplained
Unexplained is offline
Uitmaken, en wachten tot je klaar bent voor een relatie.
Oud 20-03-2003, 20:24
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 20-03-2003 @ 21:14:
Uitmaken, en wachten tot je klaar bent voor een relatie.
Inderdaad, als je het mij vraagt spoort jouw vriend ralf niet en zo te horen zou ik maar even wachten voor je een relatie aangaat..
Je moet jezelf niet laten slaan, ookal is je vriend zo lief als je hem niet kwaad maakt. Is geen gezonde relatie en ik vind dat die knul met een meisje van 13 geen sex moet hebben, Ookal zou ze wel willen..
Maarja, das mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 20:27
FastDuck
FastDuck is offline
kick his fucking ass off!!
kom zeg niemand hoeft zo tegen jou te doen hoe lief'ie ook is.
Oud 20-03-2003, 20:28
Zazoo
Zazoo is offline
Wat hij doet klopt gewoon echt niet. Het beste is om het aan je ouders te vertellen en het uit te maken. Als je wil ook nog naar de politie gaan, want hij dwingt je tot dingen die je niet wil.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 20:42
N.P ertje
N.P ertje is offline
Mijn ouders weten het en zijn ook hartstikke kwaad en mijn moeder zij dat ze zo'n vermoeden ook al had, all1 vinden zij dat ik zelf moet bepalen wat ik doe. Ze willen het leifst dat ik het uitmaak en als ik het niet doe dan doen zij het. Dan steken zij een stokje voor deze ''relatie''
Oud 20-03-2003, 20:45
Verwijderd
Citaat:
N.P ertje schreef op 20-03-2003 @ 21:42:
Mijn ouders weten het en zijn ook hartstikke kwaad en mijn moeder zij dat ze zo'n vermoeden ook al had, all1 vinden zij dat ik zelf moet bepalen wat ik doe. Ze willen het leifst dat ik het uitmaak en als ik het niet doe dan doen zij het. Dan steken zij een stokje voor deze ''relatie''

Die stomme klootzak misbruikt je gewoon. Hij dwingt je tot seksuele handelingen en mishandelt je. Maak het uit met die godvergeten idioot, die gast is gewoon gevaarlijk.

Sorry dat ik het zo zeg.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 20:47
Verwijderd
Het lijkt me niet dat je nog meer uitleg nodig hebt, of wel?

Die jongen is een sukkel. Maak het uit en geef hem aan bij de politie.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 20:48
Verwijderd
schop hem
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 20:48
N.P ertje
N.P ertje is offline
ik wil het ook wel uitmaken maar ik durf niet, ik weet hoe hij ken flippe..... hij is vaker op gepakt voor zo'n soort dingen en heeft ook niet zo'n pr8ig verleden
Oud 20-03-2003, 20:49
Verwijderd
als je dat weet waarom ben je dan een relatie met hem begonnen??
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 20:50
Verwijderd
Citaat:
N.P ertje schreef op 20-03-2003 @ 21:48:
ik wil het ook wel uitmaken maar ik durf niet, ik weet hoe hij ken flippe..... hij is vaker op gepakt voor zo'n soort dingen en heeft ook niet zo'n pr8ig verleden
Dan verbreek je ieder contact en blijf je bij hem uit de buurt. Als het zo'n idioot is met niet zo'n heel pr8ig verleden moet je hem al helemaal aangeven.. Wie weet waartoe hij in staat is..
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 20:51
Verwijderd
Citaat:
N.P ertje schreef op 20-03-2003 @ 21:48:
Nou en? Wat wil je dan doen? Eeuwig bij hem onder de plak zitten en z'n slaafje zijn, omdat je bang voor hem bent?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 20:53
N.P ertje
N.P ertje is offline
maar makkelijker gezegd dan gedaan....
Oud 20-03-2003, 20:55
Verwijderd
Citaat:
N.P ertje schreef op 20-03-2003 @ 21:53:
maar makkelijker gezegd dan gedaan....
Dat snap ik. Maar als je het niet zelf durft, neem dan iemand in vertrouwen. Misschien je ouders? Of anders een leraar op school of een vertrouwenspersoon.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 08:42
poesiefox
poesiefox is offline
Lieverd, nu kun je nog makkelijk met hem breken. Je bent 13, en iedereen zal je helpen, ook de wet staat aan jouw kant. Desnoods vorder je een straatverbod, zodat hij een tijd niet bij je in de buurt mag komen. Als hij je gaat stalken, heb je daar nu een wettelijk verdedigingsmiddel voor. En denk erom dat politie-agenten fel worden, die hebben zelf ook dochters van dertien.

Het is geen lieverdje schreef je, nou en, wat kan hij doen dat erger is dan hij nu al doet? Vecht terug! Hij is gewoon een grote lafbek, het zal even knokken worden, maar daarna geeft hij het echt wel op. Dat doen ze altijd.

Maar bereid je erop voor dat hij zich niet zonder slag of stoot gewonnen zal geven, zijn ego wordt aangetast als jij hem aan de straat zet. Maar dat gaat over hoor, en als hij zijn gezicht gered heeft door een tijdje lullig te doen, heeft hij wel wat anders aan zijn hoofd dan jou nog langer lastig vallen.

Echt meissie, dit ga jij winnen. Over een jaar is dit allemaal nog maar een boze droom. Als je het even niet ziet zitten, dan kom je bij ons maar even je nood klagen.

Ga op een zelfverdedigingscursus, en leer van je afbijten, anders gebeurt hetzelfde bij de volgend "vriend".
Oud 21-03-2003, 09:24
Verwijderd
Citaat:
N.P ertje schreef op 20-03-2003 @ 21:09:
Als ik iets niet wil doen, op sexueel gebied maar ook in het algemeen word hij ontzettend kwaad. Hij schreeft en hij heeft me eens geslagen.
Kom op, dit kan gewoon niet.

Punt 1. Als jij voor bepaalde dingen nog niet klaar bent, dient hij dit te respecteren. Als naar zijn voorstellingen in een relatie per se seks moet voorkomen, moet hij maar (een ouder) iemand zoeken die er wel klaar voor is.

Punt 2. Slaan is fout. Het getuigt niet van liefde om iemand te slaan. Maar ja, ik begrijp dat sowieso niet. Ik kan meisjes niet eens slaan. Het is al erg genoeg dat ik soms bij Taekwondo tegen meisjes moet sparren. Ook al zou een meisje helemaal agressief mij aanvallen, kan ik nog niet terugslaan :/ In het ergste geval zou ik haar wegduwen of klemzetten.

Citaat:
poesiefox schreef op 21-03-2003 @ 09:42:
Ga op een zelfverdedigingscursus, en leer van je afbijten, anders gebeurt hetzelfde bij de volgend "vriend".
Zelfverdedigingscursus?

We praten hier over een meisje van 13 tegen een gozer van 17. Kijk, er zijn wel dingen die je kunt doen als je hard en gemeen genoeg bent, maar die krijg je niet geleerd bij zo'n cursus
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 10:10
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
N.P ertje schreef op 20-03-2003 @ 21:42:
ik denk dat in dit geval je ouders echt wel gelijk hebben meid. dat is geen gezonde relatie. ook al is ie soms zo lief.
Oud 21-03-2003, 10:26
Verwijderd
Kun je eens goed zien wat de Breakout, Tina en Fancy aanrichten.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 20:21
N.P ertje
N.P ertje is offline
Ik zei hem vanmiddag dat ik eigenlijk niet met hem verder wilde. HIj werd vet kwaad en alles was weer koek als ei. Maar één ding liet hij. HIJ SLOEG ME NIET... ik ben bang en huilend weg gerend naar mijn vriendin ik kijk wat hij nu zal doen daarna zie ik wel weer verder. ECHT aan jullie reacties heb ik veel gehad ik zag zelf ook wel in dat het fout zat maar ik kon het gewoon niet.... Ik kon hem niet dumpen!
Oud 21-03-2003, 20:35
Verwijderd
je zegt : hij is de liefste jongen die ik ken

sorry hoor maar die gast moet gewoon zijn poten thuishouden!!!!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 21:42
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
N.P ertje schreef op 21-03-2003 @ 21:21:
Ik zei hem vanmiddag dat ik eigenlijk niet met hem verder wilde. HIj werd vet kwaad en alles was weer koek als ei. Maar één ding liet hij. HIJ SLOEG ME NIET... ik ben bang en huilend weg gerend naar mijn vriendin ik kijk wat hij nu zal doen daarna zie ik wel weer verder. ECHT aan jullie reacties heb ik veel gehad ik zag zelf ook wel in dat het fout zat maar ik kon het gewoon niet.... Ik kon hem niet dumpen!
Hoezo, je kon hem niet dumpen? Heeft hij iets gedaan wat jouw medelijden of jouw respect verdiend heeft? Goh, hij sloeg je niet. Nee, deze keer niet, volgende keer weer wel. Hoelang denk je dat het nog duurt voor hij je gaat verkrachten? Leuk, zo'n eerste keer.
Lieverd, als jullie kinderen krijgen, zal hij die ook slaan.

Daar had je natuurlijk niet bij stil gestaan.

Geloof me, ik kom uit zo'n familie.
Oud 21-03-2003, 22:21
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-03-2003 @ 22:42:
Lieverd, als jullie kinderen krijgen, zal hij die ook slaan.

Daar had je natuurlijk niet bij stil gestaan.

Geloof me, ik kom uit zo'n familie.
Ik vind dat je hier je eigen situatie (die heel vervelend is!) teveel projecteert op haar situatie. Natuurlijk kan een jongen ook volwassen worden en beseffen dat geweld niets oplost, bovendien is ze 13...het krijgen van kinderen is nog helemaal niet aan de orde.

N.P ertje:
Zoek hulp. Je hebt dringend een cursus assertiviteit nodig.
Kun je niets met het vertrouwenspersoon op school?
Oud 22-03-2003, 16:50
jij
jij is offline
Citaat:
N.P ertje schreef op 21-03-2003 @ 21:21:
en wat is daar zo aan?
komaan meisje, laat het niet langer aanslepen, ga desnoods met je ouders of via telefoon als je bang bent dat hij flipt.. je hoort er in ieder geval niet bij te blijven!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 16:57
bette4ever
bette4ever is offline
in een woord: uitmaken!!

Als jou vriend niet wilt w88 op jou dan is hij jou niet waard!
Oud 22-03-2003, 17:33
Verwijderd
Citaat:
mijkeeuuh schreef op 22-03-2003 @ 17:50:
en wat is daar zo aan?
komaan meisje, laat het niet langer aanslepen, ga desnoods met je ouders of via telefoon als je bang bent dat hij flipt.. je hoort er in ieder geval niet bij te blijven!
Eh... ze heeft het al uitgemaakt, dus. Daarvoor die . Hiervóór kon ze het niet maar door de reacties in dit topic wel. Ofzo.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 08:18
Verwijderd
Ik wou zeggen: idd uitmaken. Maar dat heb je dus al gedaan
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 09:49
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 20-03-2003 @ 21:12:
Hem de volgende keer heel hard in zijn nootjes trappen.
!!!
Oud 23-03-2003, 13:24
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-03-2003 @ 09:18:
Ik wou zeggen: idd uitmaken. Maar dat heb je dus al gedaan
Inderdaad,
Oud 24-03-2003, 18:45
N.P ertje
N.P ertje is offline
Oud 24-03-2003, 19:35
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Ik wil alleen ff zegguh:

Mijn zus zit namelijk met hetzelfde probleem. Ik heb dus wel een beetje een idee hoe het is. Maar m'n zus is zo dom, of beter gezegd bang dat ze bij hem blijft. Eigenlijk is ze al 5 jaar lang ongelukkig...

Daarom vind ik het heel sterk van je dat je het hebt uitgemaakt. Zo'n gozer verdient geen meid. Verbreek ieder contact met hem.
En wacht tot je die jongen tegenkomt die ECHT lief voor je is, je nergens toe dwingt en je met respect behandelt.

Nogmaals: KLASSE!!!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 20:36
AtHell
AtHell is offline
De steek je leuter in een kleuter routine. Ja meid dat hoort niet, geef 'm maar aan, of beter nog, chanteer 'm. Zorg dat hij je geld betaald in ruil voor jouw zwijgen. ... nee geef 'm toch maar aan, ik heb het niet zo op van die pedo's to be.
Oud 24-03-2003, 22:31
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef op 24-03-2003 @ 21:36:
De steek je leuter in een kleuter routine. Ja meid dat hoort niet, geef 'm maar aan, of beter nog, chanteer 'm. Zorg dat hij je geld betaald in ruil voor jouw zwijgen. ... nee geef 'm toch maar aan, ik heb het niet zo op van die pedo's to be.
Dat chanteren is gevaarlijk.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 18:29
N.P ertje
N.P ertje is offline
Ik hoef geen geld. Het enoige wat ik van hem vraag is dat hij me nu eindelijk met rust laat!
Reageren

Regels voor berichten