Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn ouders weten het en zijn ook hartstikke kwaad en mijn moeder zij dat ze zo'n vermoeden ook al had, all1 vinden zij dat ik zelf moet bepalen wat ik doe. Ze willen het leifst dat ik het uitmaak en als ik het niet doe dan doen zij het. Dan steken zij een stokje voor deze ''relatie''
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die stomme klootzak misbruikt je gewoon. Hij dwingt je tot seksuele handelingen en mishandelt je. Maak het uit met die godvergeten idioot, die gast is gewoon gevaarlijk. Sorry dat ik het zo zeg. |
![]() |
|
ik wil het ook wel uitmaken maar ik durf niet, ik weet hoe hij ken flippe..... hij is vaker op gepakt voor zo'n soort dingen en heeft ook niet zo'n pr8ig verleden
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Lieverd, nu kun je nog makkelijk met hem breken. Je bent 13, en iedereen zal je helpen, ook de wet staat aan jouw kant. Desnoods vorder je een straatverbod, zodat hij een tijd niet bij je in de buurt mag komen. Als hij je gaat stalken, heb je daar nu een wettelijk verdedigingsmiddel voor. En denk erom dat politie-agenten fel worden, die hebben zelf ook dochters van dertien.
Het is geen lieverdje schreef je, nou en, wat kan hij doen dat erger is dan hij nu al doet? Vecht terug! Hij is gewoon een grote lafbek, het zal even knokken worden, maar daarna geeft hij het echt wel op. Dat doen ze altijd. Maar bereid je erop voor dat hij zich niet zonder slag of stoot gewonnen zal geven, zijn ego wordt aangetast als jij hem aan de straat zet. Maar dat gaat over hoor, en als hij zijn gezicht gered heeft door een tijdje lullig te doen, heeft hij wel wat anders aan zijn hoofd dan jou nog langer lastig vallen. Echt meissie, dit ga jij winnen. Over een jaar is dit allemaal nog maar een boze droom. Als je het even niet ziet zitten, dan kom je bij ons maar even je nood klagen. Ga op een zelfverdedigingscursus, en leer van je afbijten, anders gebeurt hetzelfde bij de volgend "vriend".
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Punt 1. Als jij voor bepaalde dingen nog niet klaar bent, dient hij dit te respecteren. Als naar zijn voorstellingen in een relatie per se seks moet voorkomen, moet hij maar (een ouder) iemand zoeken die er wel klaar voor is. Punt 2. Slaan is fout. Het getuigt niet van liefde om iemand te slaan. Maar ja, ik begrijp dat sowieso niet. Ik kan meisjes niet eens slaan. Het is al erg genoeg dat ik soms bij Taekwondo tegen meisjes moet sparren. Ook al zou een meisje helemaal agressief mij aanvallen, kan ik nog niet terugslaan :/ In het ergste geval zou ik haar wegduwen of klemzetten. Citaat:
![]() We praten hier over een meisje van 13 tegen een gozer van 17. Kijk, er zijn wel dingen die je kunt doen als je hard en gemeen genoeg bent, maar die krijg je niet geleerd bij zo'n cursus ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik zei hem vanmiddag dat ik eigenlijk niet met hem verder wilde. HIj werd vet kwaad en alles was weer koek als ei. Maar één ding liet hij. HIJ SLOEG ME NIET... ik ben bang en huilend weg gerend naar mijn vriendin ik kijk wat hij nu zal doen daarna zie ik wel weer verder. ECHT aan jullie reacties heb ik veel gehad ik zag zelf ook wel in dat het fout zat maar ik kon het gewoon niet.... Ik kon hem niet dumpen!
![]()
||
![]() |
Citaat:
Lieverd, als jullie kinderen krijgen, zal hij die ook slaan. Daar had je natuurlijk niet bij stil gestaan. Geloof me, ik kom uit zo'n familie.
||
Citaat:
N.P ertje: Zoek hulp. Je hebt dringend een cursus assertiviteit nodig. Kun je niets met het vertrouwenspersoon op school?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() komaan meisje, laat het niet langer aanslepen, ga desnoods met je ouders of via telefoon als je bang bent dat hij flipt.. je hoort er in ieder geval niet bij te blijven! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik wil alleen ff zegguh:
![]() ![]() ![]() Mijn zus zit namelijk met hetzelfde probleem. Ik heb dus wel een beetje een idee hoe het is. Maar m'n zus is zo dom, of beter gezegd bang dat ze bij hem blijft. Eigenlijk is ze al 5 jaar lang ongelukkig... Daarom vind ik het heel sterk van je dat je het hebt uitgemaakt. Zo'n gozer verdient geen meid. Verbreek ieder contact met hem. En wacht tot je die jongen tegenkomt die ECHT lief voor je is, je nergens toe dwingt en je met respect behandelt. Nogmaals: KLASSE!!! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 91: The vampire chronicles Eye of Sauron | 70 | 05-07-2012 19:11 | |
Verhalen & Gedichten |
UITSLAG gedichtenwedstrijd Verwijderd | 23 | 09-10-2011 21:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Gelovig? #2 Steelpan | 188 | 30-01-2011 14:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Verwijderd | 500 | 15-06-2008 13:04 | |
Jehova's getuigen indie-gurl | 348 | 10-04-2007 14:28 | |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 |