Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
totdat ik the green mile had gezien. Echt, als die schattige, onschuldige (!) neger dood gaat ![]()
|
![]() |
Als Bambi's moeder doodgaat in dat vuur, daar kanik nog steeds niet tegen. En die konijnenoogjes in Waterschapsheuvel. Als ik Art Garfunkel hoor zingen van Bright Eeeeeeyes, nou, dan gaat de kraan al open!
Ben toch wel een sucker voor tekenfilmpjes...
|
![]() |
Nooit
![]() Kreeg wel een brok in me keel, bij dat stukje uit the Fellowship of the ring dat Bilbo zo zegt van "I'm sorry for everything"... ![]()
|
ik heb heel stiekum om Pearl Harbor moeten huilen... verder... ne wel zielige films.. en een over euthanasie, maar da was geen speelfilm. Maar dat was echt het ergste en zieligste wat ik ooit gezien heb!
||
Verwijderd
|
Citaat:
ooit op een school film gezien waarbij je het echo te zien kreeg tijdens een abortus. ik heb nog nooit in mijn hele leven zoiets verschrikkelijks gezien! Als enige jochie zat ik met tranen in de klas.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
SPOILER!!!!!! onsterfelijk is. lol ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder het bekende rijtje Lion King Bambi Titanic The Green Mile Boys don't cry Stepmom My girl Platvoet De tweeling (dat was de laatste film waar ik nog uren om kon huilen) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Een film-vragenlijst Verwijderd | 16 | 10-11-2011 10:54 | |
De Kantine |
Voor het saaien de kerk uit #1385 snoopy | 500 | 21-05-2011 18:47 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |