Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2003, 18:20
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Stel je voor.
Je zit op café of waar ook, en opeens begint een man een praatje met je te slaan. Een niet slecht uitziende, vriendelijke man, wel veel ouder dan jij, en blijkbaar met overdreven veel geld. Jullie praten en je kan wel goed met hem opschieten, er zijn in ieder geval geen gevoelens van antipathie.

Hij blijkt heel geïnteresseerd te zijn in jou en na een tijdje komt het eruit: "mag ik je even lenen voor een nachtje?"
Hij biedt een astronomisch bedrag aan (stel 1000 euro voor een nacht met hem) en bent ongeveer blut.
Wat doe je? Ga je mee met hem of niet...

Het lijkt logisch dat je neen zegt, maar is het dat ook?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:22
Verwijderd
Hangt echt heel erg af van wat voor figuur het is, ik moet me wel heel erg op m'n gemak bij hem voelen wil ik dat doen. En dat is meestal niet zo snel.

Maar goed, voor geld kan een mens rare dingen doen...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:25
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 27-05-2003 @ 19:22:
Hangt echt heel erg af van wat voor figuur het is, ik moet me wel heel erg op m'n gemak bij hem voelen wil ik dat doen. En dat is meestal niet zo snel.

Maar goed, voor geld kan een mens rare dingen doen...
Het is geen persoon die jou afstoot, redelijk verzorgd enzo, en hij heeft geen slechte bedoelingen met jou: hij is gewoon eerlijk dat hij enorm veel wil betalen voor een nacht met jou.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:26
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
als je ja zegt, en dan seks hebt (hier doel je denk ik op?), dan wordt je betaald voor seks.

dan ben je dus een... jawel... een hoer.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:28
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 27-05-2003 @ 19:26:
als je ja zegt, en dan seks hebt (hier doel je denk ik op?), dan wordt je betaald voor seks.

dan ben je dus een... jawel... een hoer.
dat is dus zo de vraag niet
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:29
gizmo
gizmo is offline
Zonder het geld en met meer aantrekkingsgevoelens : ja, misschien wel

Met het geld en geen tegen zijn zeg maar.. zeker niet..
Nee.. ik doe het niet voor geld, ook niet als ik blut ben.. leen ik wel wat bij mijn ouders.
Oud 27-05-2003, 18:37
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 27-05-2003 @ 19:25:
Het is geen persoon die jou afstoot, redelijk verzorgd enzo, en hij heeft geen slechte bedoelingen met jou: hij is gewoon eerlijk dat hij enorm veel wil betalen voor een nacht met jou.
Het klinkt misschien een beetje onlogisch, maar ik zou nog steller een one-night-stand met iemand hebben die me er géén geld voor biedt. Wanneer iemand er geld voor geeft krijg ik toch mijn twijfels, al kan ik niet uitleggen waarom.
En dan speelt idd het gevoel een hoer te zijn nog niet eens zo sterk mee
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:45
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 27-05-2003 @ 19:20:
Hij biedt een astronomisch bedrag aan (stel 1000 euro voor een nacht met hem)
Ik vind 1000 euro niet echt astronomisch
Maar stel dat het echt heel veel zou zijn, en ik had geen geld en verkeerde aan de rand van de afgrond, dan denk ik dat ik het wel zou doen. Alleen zoals ik er nu voor sta, zou ik het never doen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:48
Screaming Slave
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 27-05-2003 @ 19:28:
dat is dus zo de vraag niet
ik constateer dat de vraag als volgt te rephrasen is;
wie wil een hoer zijn?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:50
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 27-05-2003 @ 19:48:
ik constateer dat de vraag als volgt te rephrasen is;
wie wil een hoer zijn?
hmm wie ben jij, de samenvatter van dienst ofzo?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:52
Screaming Slave
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 27-05-2003 @ 19:50:
hmm wie ben jij, de samenvatter van dienst ofzo?
heh, nee.
leek me handig, zodat mensen die reageren met 'ja zou ik wel doen' beseffen wat ze zeggen
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Crystal Method schreef op 27-05-2003 @ 19:52:
heh, nee.
leek me handig, zodat mensen die reageren met 'ja zou ik wel doen' beseffen wat ze zeggen
Ach, dan zou je dus terug kunnen vragen of voor 1 nacht een hoer zijn wel zo erg is . En of hoer zijn überhaupt wel zo erg is. Het hoeft niet persé iets negatiefs te zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:55
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 27-05-2003 @ 19:52:
heh, nee.
nee dat is het nu juist.
in bepaalde omstandigheden kan het zeer aantrekkelijk zijn om p zo'n aanbod in te gaan, er is ook een verschil tussen raamprostitutie, straatprostitutie en dit. In wezen is het hetzelfde, maar het is wel minder denigrerend.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:55
Screaming Slave
Citaat:
Moenbloem schreef op 27-05-2003 @ 19:53:
Ach, dan zou je dus terug kunnen vragen of voor 1 nacht een hoer zijn wel zo erg is . En of hoer zijn überhaupt wel zo erg is. Het hoeft niet persé iets negatiefs te zijn.
per se en ik vind dat een hoer zijn vrij tja <censuur> is,
hoewel ik natuurlijk de noodzaak er wel van in zie.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:56
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 27-05-2003 @ 19:53:
Idd ieder zijn zin, en hoeren zijn nodig. De redsters van de maatschappij hehe.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:56
Screaming Slave
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 27-05-2003 @ 19:55:
nee dat is het nu juist.
in bepaalde omstandigheden kan het zeer aantrekkelijk zijn om p zo'n aanbod in te gaan, er is ook een verschil tussen raamprostitutie, straatprostitutie en dit. In wezen is het hetzelfde, maar het is wel minder denigrerend.
mwa, met iemand seks hebben tegen betaling getuigt in ELKE situatie van weinig zelfrespect.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 19:01
stout!
stout! is offline
Ik zou het nog eerder doen, als hij geen geld bood.
Oud 27-05-2003, 19:09
It's me Mexx
It's me Mexx is offline
Tuurlijk is het logisch dat je nee zegt. Vind ik. Je hebt ook nog zoiets als een gevoel van eigenwaarde? Als ik het geld echt nodig zou hebben zou ik er liever een baantje voor gaan zoeken. Ook al moet ik er keihard voor werken. Maar ik zou mezelf nooit verlagen door mijn lichaam te koop aan te bieden.

Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, als je er mee kunt leven zonder dat je er achteraf spijt van krijgt. Waarom niet?

MExx
Oud 27-05-2003, 19:17
hajo
hajo is offline
T is jammer dat het een man is die het wil...

maar ik kan me voorstellen dat het er ook vanaf hangt of je ene partner hebt. Als t een aantrekkelijk iemand is.. why not?

(ik zeg niet dat ik het zou doen, maar t klinkt tempting)
Oud 27-05-2003, 19:33
Qimm
Qimm is offline
Nee, ik wil alleen sex, sterker nog ik denk dat ik alleen sex KAN hebben met iemand waar ik sterke gevoelens voor heb!
Het doet er niet toe hoeveel ik krijg, ik eet wel een bordje gestampte schapeogen op voor dat bedrag!
Oud 27-05-2003, 19:33
Verwijderd
Als ik een relatie heb dan zou ik zoiets NOOIT doen Als ik geen relatie heb zou ik het waarschijnlijk ook niet doen. Het lijkt me veels te eng. Misschien is het wel een psycho, of geilt hij op sm-spelletjes of misschien wil hij me wel vermoorden:-s brrrr... eng...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 19:35
Evito
Evito is offline
Citaat:
bertbart schreef op 27-05-2003 @ 20:33:
Als ik een relatie heb dan zou ik zoiets NOOIT doen Als ik geen relatie heb zou ik het waarschijnlijk ook niet doen. Het lijkt me veels te eng. Misschien is het wel een psycho, of geilt hij op sm-spelletjes of misschien wil hij me wel vermoorden:-s brrrr... eng...
Ik geef je 250 euro voor één hele nacht! Doe je het?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 27-05-2003 @ 20:35:
Ik geef je 250 euro voor één hele nacht! Doe je het?
nee, dankje.. ik val niet op knulletjes
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 19:41
Evito
Evito is offline
Citaat:
bertbart schreef op 27-05-2003 @ 20:37:
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 20:04
Verwijderd
Als ik totaal helemaal blut, werkeloos, zakgeldloos en wanhopig zou zijn, dan wel. Zo niet, dan niet.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 20:32
zn_broertje
zn_broertje is offline
1000 euro voor 1 nacht werken is sneller evrdiend dan als je dr voor achter de kassa of lopende band moet gaan zitten
iedereen is uiteindelijk een hoer, alleen de prijs verschit
Oud 27-05-2003, 21:39
poesiefox
poesiefox is offline
Als best wel knappe best wel aardige mensen geld gaan bieden voor sex willen ze me waarschijnlijk in stukken hakken en in tien plastic zakken in het kanaal dumpen.

Ik zou het niet vertrouwen en het niet doen.
Oud 27-05-2003, 21:40
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
bertbart schreef op 27-05-2003 @ 20:37:

Bart, jullie zijn allebei knulletjes, en dan is Evito nog forser dan jij ook.
Oud 27-05-2003, 21:49
Evito
Evito is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 27-05-2003 @ 22:40:
Qua penis?!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 21:50
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 27-05-2003 @ 22:49:
Qua penis?!
Is dat in verhouding dan?
Oud 27-05-2003, 21:52
Evito
Evito is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 27-05-2003 @ 22:50:
Is dat in verhouding dan?
Met wat? Ik begrijp je niet?!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 21:57
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 27-05-2003 @ 22:52:
Met wat? Ik begrijp je niet?!

Met de gehele lichaamsbouw. Ik dacht dat dat geen klap uitmaakte, eerlijk gezegd. Je kunt miezerige kereltjes hebben die hung like a horse zijn, en een enorme beer van een vent kan wel een garnaaltje hebben, toch?

Ik had het dus niet over dat onderdeel van jullie beider anatomie. Ik had het over de rest, het betamelijke deel. En Bertbart is maar een mager ventje, jij niet.
Oud 27-05-2003, 21:58
Evito
Evito is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 27-05-2003 @ 22:57:
Met de gehele lichaamsbouw. Ik dacht dat dat geen klap uitmaakte, eerlijk gezegd. Je kunt miezerige kereltjes hebben die hung like a horse zijn, en een enorme beer van een vent kan wel een garnaaltje hebben, toch?

Ik had het dus niet over dat onderdeel van jullie beider anatomie. Ik had het over de rest, het betamelijke deel. En Bertbart is maar een mager ventje, jij niet.
Volgens mij wordt je penis wel korter naarmate je aankomt, trouwens, maar dat scheelt enkele centimeters. Natuurlijk heb ik geen grote penis, maar dat zal ook door een teveel aan vrouwelijke hormonen komen!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 27-05-2003 @ 22:58:
Volgens mij wordt je penis wel korter naarmate je aankomt, trouwens, maar dat scheelt enkele centimeters. Natuurlijk heb ik geen grote penis, maar dat zal ook door een teveel aan vrouwelijke hormonen komen!
Een vrouwenblad zei dat-ie per 17 kilo die je bóven gezond gewicht zit, 2 cm korter lijkt.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 22:06
Mark
Mark is offline
Als het een vrouw was, ja

Als het een man was, nee
Oud 27-05-2003, 22:07
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 27-05-2003 @ 22:58:

Je bedoelt dat de eerste paar centimeters dan wegzakken in vetrol? Brrr. Nee hoor, mijn vriend is van graatjemager naar wat minder graatjemager gegaan, okee, hij heeft een zacht buikje gekregen, maar er is niks gekrompen hoor.

Je maatvoering beneden heeft niks met je hormonen te maken. Je hebt kleuters waaraan je kunt zien dat ze later enorm gaan worden, en ook jochies met garnaaltjes. Ook het model verandert niet.
Je hormonen reguleren de secundaire geslachtskenmerken, zoals lichaamsbeharing, grootte van het strottehoofd. Erfelijkheid bepaalt ook je lichaamsbouw. Kaalheid is en combinatie van erfelijkheid en hormonen.

Jongens met te weinig testosteron komen in niet in de puberteit, maar zodra ze die toegediend krijgen, komt alles toch nog goed.
Oud 28-05-2003, 16:03
misssarcasmm
misssarcasmm is offline
Ik zou het niet doen. Als ik de man aantrekkelijk vind zou ik misschien gewoon wel met hem naar bed gaan, maar voor geld echt niet
Oud 28-05-2003, 16:14
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 27-05-2003 @ 22:40:
dus?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 16:17
Evito
Evito is offline
Citaat:
bertbart schreef op 28-05-2003 @ 17:14:
dus?
Ze bedoelt dat je me geen knulletje moet noemen, omdat ik jou er onder zou neuken als ik zin had!
Haha.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 28-05-2003 @ 17:17:
Ze bedoelt dat je me geen knulletje moet noemen, omdat ik jou er onder zou neuken als ik zin had!
Haha.
nou... je mag misschien iets gespierder zijn... maar je blijft een knulletje en je blijft een jaar jonger dan ik
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 16:25
Verwijderd
Ik zou het eng vinden. Ten eerste: wie wil er nou betalen voor sex met mij Dan klopt er toch iets niet..
En al helemaal niet zo'n hoog bedrag.
Volgens mij is het dan een truc om me mee te krijgen, en me daarna op te sluiten en voor weetikveel wat te gebruiken.

Aangenomen dat het wel "te vertrouwen" zo zijn: nahhh.. m'n eerste keer met een onbekende vent? nee..

En Crystal Method: Ik vind dat je niet zo op andere mensen neer moet kijken.. zo van "als je dit doet ben je een hoer, als je dat doet ben je een slet". Waarom zou je mensen op die manier bestempelen.. en scheld je mannen ook uit als ze af en toe one night stands hebben..?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 16:39
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
bertbart schreef op 28-05-2003 @ 17:24:
nou... je mag misschien iets gespierder zijn... maar je blijft een knulletje en je blijft een jaar jonger dan ik

Ik bedoel dat IK jullie objectief gezien allebei nog knulletjes vind, ook al zijn jullie dan wel helemaal 18( okee, bijna 19) en 19.

Als ik mezelf zie op mijn negentiende...zal foto opzoeken. Ik als maagd met jong hondje.
Oud 28-05-2003, 16:44
ZHAzha
ZHAzha is offline
Als hij er niet slecht uitziet en hij een beetje betrouwbaar overkomt zou ik het zeker weten doen.. (als ik geen vriend had teminsten)
Oud 28-05-2003, 16:46
Screaming Slave
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 28-05-2003 @ 17:25:
En Crystal Method: Ik vind dat je niet zo op andere mensen neer moet kijken.. zo van "als je dit doet ben je een hoer, als je dat doet ben je een slet". Waarom zou je mensen op die manier bestempelen.. en scheld je mannen ook uit als ze af en toe one night stands hebben..?
mensen die tegen betaling seks hebben, tja.
als iemand zo weinig zelfrespect heeft, hoeft die persoon niet te verwachten van mij wel respect te krijgen.

en het boeit me geen hol wie er one night stands hebben, hun eigen zaak.

tip: lees waar het topic over gaat.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 18:51
El Kim
El Kim is offline
No way

Voor mij is seks verbonden met liefde en ik duik niet met de eerste de beste het bed in.
Oud 28-05-2003, 19:11
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 28-05-2003 @ 17:46:
mensen die tegen betaling seks hebben, tja.
als iemand zo weinig zelfrespect heeft, hoeft die persoon niet te verwachten van mij wel respect te krijgen.
Jij veronderstelt dus dat prostituées geen zelfrespect zouden hebben, maar wie zegt dat die veronderstelling inderdaad juist is?
Merk overigens op dat "mensen die tegen betaling seks hebben" en "met iemand seks hebben tegen betaling" ook op prostituéebezoekers zou kunnen slaan en niet op prostituées. Je zou dus, als je dat zou willen, kunnen concluderen dat ook prostituéebezoekers geen zelfrespect zouden hebben, een conclusie waar ik me al evenmin in kan vinden.
Oud 28-05-2003, 19:49
sinsere
sinsere is offline
Ik zou hem niet vertrouwen .. nee dus.
Oud 28-05-2003, 19:54
Warsocket
Warsocket is offline
nope dan ga ik maar vakkenvullen maar ik ga niet de hoer uithangen ookal is het een lekker ding
Oud 28-05-2003, 20:02
Tom
Tom is offline
Als ze er goed en lekker uitziet, en ze zegt dat het tussen ons blijft (geen zin in geroddel), waarom niet. En 1000 euro om een nachtje met haar het bed in te duiken is snel verdiend.
Oud 28-05-2003, 20:10
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 28-05-2003 @ 17:39:
Ik bedoel dat IK jullie objectief gezien allebei nog knulletjes vind, ook al zijn jullie dan wel helemaal 18( okee, bijna 19) en 19.
ik heb niet gezegd dat ik zelf geen knulletje ben... ik beschouw mezelf ook nog als knulletje... maar dat is juist wat me zo aantrekkelijk maakt die onschuld en die zogenaamde naïviteit
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten