![]() |
|
Zonder het geld en met meer aantrekkingsgevoelens : ja, misschien wel
Met het geld en geen tegen zijn zeg maar.. zeker niet.. Nee.. ik doe het niet voor geld, ook niet als ik blut ben.. leen ik wel wat bij mijn ouders.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan speelt idd het gevoel een hoer te zijn nog niet eens zo sterk mee ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar stel dat het echt heel veel zou zijn, en ik had geen geld en verkeerde aan de rand van de afgrond, dan denk ik dat ik het wel zou doen. Alleen zoals ik er nu voor sta, zou ik het never doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
in bepaalde omstandigheden kan het zeer aantrekkelijk zijn om p zo'n aanbod in te gaan, er is ook een verschil tussen raamprostitutie, straatprostitutie en dit. In wezen is het hetzelfde, maar het is wel minder denigrerend. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() hoewel ik natuurlijk de noodzaak er wel van in zie. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Tuurlijk is het logisch dat je nee zegt. Vind ik. Je hebt ook nog zoiets als een gevoel van eigenwaarde? Als ik het geld echt nodig zou hebben zou ik er liever een baantje voor gaan zoeken. Ook al moet ik er keihard voor werken. Maar ik zou mezelf nooit verlagen door mijn lichaam te koop aan te bieden.
Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, als je er mee kunt leven zonder dat je er achteraf spijt van krijgt. Waarom niet? MExx
|
T is jammer dat het een man is die het wil...
maar ik kan me voorstellen dat het er ook vanaf hangt of je ene partner hebt. Als t een aantrekkelijk iemand is.. why not? (ik zeg niet dat ik het zou doen, maar t klinkt tempting)
|
Nee, ik wil alleen sex, sterker nog ik denk dat ik alleen sex KAN hebben met iemand waar ik sterke gevoelens voor heb!
Het doet er niet toe hoeveel ik krijg, ik eet wel een bordje gestampte schapeogen op voor dat bedrag!
||
Citaat:
|
![]() |
|
1000 euro voor 1 nacht werken is sneller evrdiend dan als je dr voor achter de kassa of lopende band moet gaan zitten
iedereen is uiteindelijk een hoer, alleen de prijs verschit
||
![]() |
Citaat:
Met de gehele lichaamsbouw. Ik dacht dat dat geen klap uitmaakte, eerlijk gezegd. Je kunt miezerige kereltjes hebben die hung like a horse zijn, en een enorme beer van een vent kan wel een garnaaltje hebben, toch? Ik had het dus niet over dat onderdeel van jullie beider anatomie. Ik had het over de rest, het betamelijke deel. En Bertbart is maar een mager ventje, jij niet.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je bedoelt dat de eerste paar centimeters dan wegzakken in vetrol? Brrr. Nee hoor, mijn vriend is van graatjemager naar wat minder graatjemager gegaan, okee, hij heeft een zacht buikje gekregen, maar er is niks gekrompen hoor. Je maatvoering beneden heeft niks met je hormonen te maken. Je hebt kleuters waaraan je kunt zien dat ze later enorm gaan worden, en ook jochies met garnaaltjes. Ook het model verandert niet. Je hormonen reguleren de secundaire geslachtskenmerken, zoals lichaamsbeharing, grootte van het strottehoofd. Erfelijkheid bepaalt ook je lichaamsbouw. Kaalheid is en combinatie van erfelijkheid en hormonen. Jongens met te weinig testosteron komen in niet in de puberteit, maar zodra ze die toegediend krijgen, komt alles toch nog goed.
|
Verwijderd
|
Ik zou het eng vinden. Ten eerste: wie wil er nou betalen voor sex met mij
![]() En al helemaal niet zo'n hoog bedrag. Volgens mij is het dan een truc om me mee te krijgen, en me daarna op te sluiten en voor weetikveel wat te gebruiken. ![]() Aangenomen dat het wel "te vertrouwen" zo zijn: nahhh.. m'n eerste keer met een onbekende vent? nee.. En Crystal Method: Ik vind dat je niet zo op andere mensen neer moet kijken.. zo van "als je dit doet ben je een hoer, als je dat doet ben je een slet". Waarom zou je mensen op die manier bestempelen.. en scheld je mannen ook uit als ze af en toe one night stands hebben..? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoel dat IK jullie objectief gezien allebei nog knulletjes vind, ook al zijn jullie dan wel helemaal 18( okee, bijna 19) en 19. Als ik mezelf zie op mijn negentiende...zal foto opzoeken. Ik als maagd met jong hondje.
||
![]() |
Citaat:
als iemand zo weinig zelfrespect heeft, hoeft die persoon niet te verwachten van mij wel respect te krijgen. en het boeit me geen hol wie er one night stands hebben, hun eigen zaak. tip: lees waar het topic over gaat. |
![]() |
||
Citaat:
Merk overigens op dat "mensen die tegen betaling seks hebben" en "met iemand seks hebben tegen betaling" ook op prostituéebezoekers zou kunnen slaan en niet op prostituées. Je zou dus, als je dat zou willen, kunnen concluderen dat ook prostituéebezoekers geen zelfrespect zouden hebben, een conclusie waar ik me al evenmin in kan vinden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|