Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hij heeft oudere ogen omdat er veel schaduw om zit zodat lijkt alsof ze heel diep liggen. en omdat de buitenkanten van de ogen (de kant dichtsbij oor) naar beneden hangt. de neus is niet mooi, neus vind ik zelf het allermoeilijkst. het is nu een beetje een varkensneus een ronsje van erop lkigt met 2 ronde gaatjes. Kijk eens goed naar andere tekeningen van neuzen daar is het onderste deel, dus waar de vleugels aanzitten meer 3-hoekig. zijn mond vind ik t belijnt zeg m,aar, de bovenlip hoort ook iets donkerder te zijn dan de onderlip
maar verder vind ik m erg goed
||
Citaat:
vind ik nu is ie alleen overal zo licht ik zou op sommige dingen gewoon mee accent leggen. donkerder. sterkere schaduw. nu is ie in zn geheel een beetje flets. verder wel mooi
|
reken maar dat schaduwen die niet geveegd zijn mooier zijn... zit tenminste structuur in, nu lijkt 't geen schaduw maar gewoon een gevlekte heid.. Vegen is uit den bozen...
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
|
![]() |
ik ben het eens met wishmaster.
vooral niet vegen, vegen ziet er meestal klote uit, en dat is in dat geval jammer genoeg ook zo. Voor de rest zijn de proporties (voorzover ik kan zien) wel redelijk goes gelukt. Neus is een beetje vaag gegaan, probeer eerst eens wat meer neuzen na te tekenen vanuit verschillende posities en dan deze te verbeteren. Ook klopt de vorm vanhet oog niet helemaal. Maar de schaduwen zou ik als ik jouw was helemaal overnieuw doen, probeer je schaduw meer op te bouwen met de punt van je potlood in lijntjes ZONDER te doezelen. voor de rest issie wel leuk. |
![]() |
|
haha... ja de neusgaatjes lijken op een stopkontakt
![]() maar ik vind het wel een leuke tekening... al zou het wat donkerder mogen. ![]() ogen en mond gedeelte vind ik erg mooi ... allee n het tussen gedeelte...de neus dus vind ik een beetje onaf, de oren vink ook zeer koel!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Een portret tekenen: hoe doe je dat? Verwijderd | 17 | 20-07-2013 19:34 | |
ARTistiek |
Portretten-topic :) LaDameBlanche | 51 | 14-04-2006 09:48 | |
ARTistiek |
zwart wit portret.. Evolution | 37 | 20-05-2005 22:06 | |
ARTistiek |
Een laatste update (schilderij en een portret) Anno 1986 | 12 | 06-03-2005 18:22 | |
ARTistiek |
VRAAGJE!!! (portret materiaal) Anno 1986 | 4 | 13-08-2004 20:32 | |
ARTistiek |
Portretten Woodstock | 3 | 25-08-2001 09:50 |