![]() |
|
Hmm, bij jou kunnen ze indd nog gaan groeien.
Maar ook als ze dat niet doen is t niet erg. Kijk, ik ben 16, al vanaf mn 12e ongesteld enzo, en al helemaal uitgegroeid alles, en ik heb niet eens AA. Ja, ik ben ook vrij dun, maar toch... een klein beetje borsten had geen kwaad gekund ![]() Eerst zat ik dr nog wel es mee, maar nu merk ik dat jongens je daar echt niet minder om zien staan hoor. Trouwens, dr zijn ook een hoop jongens die zulke grote niet mooi vinden, duss ![]()
||
Citaat:
Het komt er op neer dat jij jongens (de meeste, in JOUW manier van denken) afkraakt omdat ze kleine borsten lelijk vinden. Terwijl jij meisjes met grote borsten lelijk vindt. Wie is er dan fout??? ![]() Sommige meisjes hebben van nature AA, sommige DD...Geen van beide kan er wat aan doen. Allebei genetisch aangelegd. Zullen we het erop houden dat het niet uitmaakt hoe groot de borsten van een meisje zijn? |
![]() |
|
heyz als jongens alleen maar je borsten kijken dan heb je er toch niks aan ze kunnen je beter leuk vinden doordat je jezelf bent en niet om je cup.
niet dat er bij mij veel te zien valt haha maja kan er toch nix aan doen he en ik ben bijna 17 dus je hebt nog tijd zat joh. masssol
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Sorry als wat mensen het verkeerd begrepen hebben.
Ik heb het hier gewoon puur over wat ik seksueel gesproken het leukste vind. ![]() Maar ik voel al een jaar nogal veel voor iemand. Zij heeft ook niet bepaald niets, ik geloof D80 ofzo... Iedereen heeft toch wel iets wat je perfect lijkt (bij het andere geslacht)? Maar dat hoeft niet meteen een vereiste te zijn. Ik had het in m'n vorige post puur en alleen over borsten, niet over de persoon er omheen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar let de volgende keer dan een beetje op hoe je je uitdrukt en hoe dat bij andere mensen zou overkomen... |
![]() |
|
hey!
ik ben zeer tevreden over die van mij, maar heb wel een tipje voor je, nee ze worden er echt niet groter van! maar ze vallen meer op: koop shirtjes met een printje op je borsten, getal, woord, plaatje, alles kan! daardoor word namelijk de aandacht naar dat deel getrokken.... dus hup naar de winkel ![]() enne verder niet te ontevreden zijn hoor, nobody's perfect!! x
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In witte of lichte of rode kleding die wel aansluit maar niet strak zit lijkt 't ook wat meer. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik ben namelijk 'gezegend' met koeietieten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb 70 B.. maar ik ging het een keer opmeten en toen kwam ik serieus op AA uit! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Offtopic: gala foto geloof ik, iig in een jurk
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maarjah genoeg gezeur over mijn borsten voor vandaag ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn contact met dames... (lang verhaal) Vincent19 | 146 | 02-04-2005 13:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Vervolg op een verhaal van mijn broer Diddl'tje | 3 | 19-10-2004 20:27 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal/dagboekfragment van een anorexiapatient littlegurl | 17 | 01-07-2004 23:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Het geheime leven van meneer JP (van vorig jaar) Fgank | 1 | 06-12-2003 23:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Heb jullie tips voor mijn verhaal? Selina | 7 | 10-12-2002 22:10 |