Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2003, 17:14
stier
stier is offline
Beste iedereen,

Ik ben een jongen van 20 jaar en studeer aan de universiteit. Laats stond ik daar te praten met een meisje. In het eerste gesprek leek ze wel interesse in mij te hebben. Zij is echter volgens mij een stuk ouder dan ik, want ze zei dat ze een baby had en ze had voordat ze hier ging studeren, ook nog een paar jaar ergens anders gestudeerd. Ik schat haar zodoende op ongeveer 23 jaar. Daarnaast vertelde ze me dat ze samenwoont met haar vriend.

Nu komt het eigenlijke probleem: tijdens de colleges zit ze steeds naar mij te lachen. Dit was een vriend van mij ook al opgevallen, zo duidelijk zelfs dat hij mij daarop wees. Ook tijdens de gesprekken die ik met haar heb, kijkt ze me heel diep aan en lacht ze naar me. De laatste keer dat ik met haar stond te praten, werd ze zelfs knal rood. Ook zit ze steeds tegen mij te klagen dat haar vriend er nooit is en dat zij zodoende niet kan studeren, omdat ze voor haar baby moet zorgen.

Kunnen jullie mij misschien zeggen wat zij hiermee duidelijk wil maken? Is ze verliefd op mij? Ik vind haar best leuk, maar wil niet in de relatie tussen haar en haar vriend komen, tenzij zij dat zelf zou willen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2003, 17:22
Bambino
Bambino is offline
Eigenlijk vind ik het best moeilijk te zeggen! Dat ze 23 is of gewoon ouder maakt niet, maar ook als zij haar vriend voor jou verlaat zit je wel met een baby! Dat vind je niet erg?
Je kan gewoon eerlijk zijn en tegen haar zeggen dat je haar wel erg leuk vind! Bedoel nee heb je en ja kan je krijgen! Als ik jou was zou ik het zeker proberen, want kennelijk gaat het met haar vriend niet zo goed!

Groetjes
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 20:49
Mark
Mark is offline
Idd, realiseer je wel dat je er ook een kleine bij krijgt.

Snow (die een kind met een kind niet ziet zitten)
Reageren

Regels voor berichten