Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2003, 07:11
boheempje
boheempje is offline
hallo,
ik heb een probleem met mijn MSN messenger. dit probleem is zo ik heb trouwens ik weet niet of dit nodig hiervoor is windows 98 en MSN messenger version 5.0. ik moet eerst altijd al wel 5 minuten met opstarten van windows bezig zijn..

dat is dit topic:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=415909

maar als ik dat dus weer overleefd heb en weer verder ga dan kan ik dus eindelijk beginnen met MSN messenger. als ik nu een lettertype krijg bijv. comic sans vet gedrukt in het blauw/groen en dan sluit ik af. als ik dan mijn computer weer opnieuw start(de volgende dag) dan krijg ik weer die foutmelding en dan moet hij weer opnieuw opstarten door die foutmelding en dan is mijn lettertype weer de oude..dus niet die comic sans vet gedrukt in het blauw/groen hoe kan ik er voor zorgen dat dit lettertype wel zo blijft?

Laatst gewijzigd op 25-03-2003 om 07:27.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2003, 09:52
Martijngr
Martijngr is offline
Als ik dit alle van jou allemaa leest (plus je vorige topic over dat opstarten) Dan lijkt het mij handig dat je effe een back-up maakt van je belangrijke bestanden en een format doet....En dan gewoon weer win98 installeren (of welk os dan ook)....Ik denk dat dan de problemen wel verholpen zijn.....
Ik krijg de indruk dat jouw pc echt een klere bende is...Dus gewoon ff je belangrijke bestanden baack-uppen en format c
En dan weer ff een OS installeren....

PS:Ik gebruik win98 en heb dr nooit problemen, hoewel ik met XP meer problemen heb. Persoonlijk vind ik Win98 lekkerder dan XP. Maar goed dat is mijn mening..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten