Ik heb weleens dat een van mijn tenen (meestal grote teen of die ernaast) verkeerd schiet op de een of andere manier: hij gaat dan een beetje omhoog en scheef staan en dat doet pijn. Erop slaan of mn voet masseren helpt meestal wel en soms moet ik maar gewoon wachten tot t overgaat en niet teveel mn voet bewegen.
Andere mensen kijken me altijd vreemd aan als ik ze dit vertel. Blijkbaar ben ik de enige die dit weleens heeft......of niet? Wie herkend mijn probleempje en weet hoe t komt?
(je kunt aan je botjes in je voet dan ook voelen dat ie vlak bij de teen wat meer omhoog staat en wat opzij geloof ik)
hoogstwaarschijnlijk kramp, kan niet zoveel kwaad, maar als je er van af wilt moet je ruimere schoenen dragen
tenminste als je zelf in ziet dat dát het probleem is
ik ken wel een paar mensen die dat ook weleens hebben, toevallig ook allemaal meisjes
Lijkt er veel op kramp (verkramping van spiertjes in je voet). Kan soms erg vervelend zijn, maar is verder onschuldig. Ik vind het raar dat mensjes hier raar van op kijken, want volgens mij zijn er veel meer die er last van hebben.
Eigenlijk kun je niet veel aan die kramp doen. Als het niet over gaat, kun je proberen om met je voet in warm water te gaan zitten. Dit helpt om te ontspannen, waardoor de verkrampte spieren weer wat losser worden. Verder is het meetsal maar gewoon wachten tot het overgaat. Eventueel zou het nog kunnen dat je een tekort hebt aan vitamine B12, want dat was namelijk bij mij het geval. Je kunt gewoon bij een drogist of apotheek terecht voor B12-tabletjes.
dan heb ik het wel vaak de hele tijd)
Masseren en je tenen op gelijke 'hoogte' (vast) houden,
werkt bij mij wel oke!
hmmm vaag....ik heb wel knakkende tenen ...ik kan nooit inbreker worden
De dokter zei dat het iets met kraakbeen te maken had hehe...is op zich niet erg, maar als ik op sokken/blote voeten loop hoort iedereen me altijd aankomen