Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik betwijfel ook niet dat roger waters voor een groot deel het muzikale brein achter pink floyd was, maar ik vind het belachelijk dat hij in het einde zo graag alles op ZIJN naam wilde hebben staan. Je bent een band of je bent (band ![]() maar dat is mijn mening |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2) The wall (ja, ik vind 'm goed.) 3) Ummagumma |
![]() |
|
Heej Pinkl Floyd uber rulez, heb de film al een keer eerder gezien, en pas geleden was ie ook nog op tv. Mega film, prachtig. Ik heb ook de LP en de dubbel cd. Fenomenaal album, maar niet het allerbeste werk van Pink Floyd.
Mijn top Floyd zou er als volgt uitzien: 1) Dark Side of the Moon 2) Wish You Were Here 3) The Wall 4) Meddle 5) Ummagumma 6) Relics (compilatie)
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar de albums na zijn vertrek zijn echt een stuk minder... Verder heb ik wel s vaker mensen horen beweren dat hij niet zo goe dkan zingen, maar als je naar de albums luistert zingt ie op elk album op een andere manier, hij geeft elk album een andere stemming en das toch erg knap ! Dan heb je natuurlijk de meesterlijke teksten die hij heeft geschreven... En ik vind dat David Gilmour "te goed" zingt, het klinkt allemaal veel te gelikt en poppy, ik vind t minder...
||
Citaat:
![]() ![]() Ik snap trouwens niet goed wat men zo bijzonder vind aan Ummagumma, het livegedeelte is goed te pruimen maar het studiogedeelte vervalt te vaak in overloos gepiel en gefrobel en klinkt het meest "verouderd" van de gehele Floyd discografie. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ach, tis een mening hè? Op zich vind ik lang niet alle pf mooi - hoe vager het wordt hoe meer ik afhaak. Het klinkt erg fout maar ik ben meer een 'toegankelijke muziek' typje... tenminste onder de alternativo's onder ons. Maar dus. Nou ja, ik vind dus dat gilmour beter zingt en jij waters... daar is waarschijnlijk weinig aan te veranderen, niet? ![]() 'we're all pink floyd fans, so we're all the same' |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het alom gerespecteerde en vooral leuke "onder invloed heb ik geproduceerd: " -topic zeehond23 | 81 | 19-12-2008 02:19 | |
Films, TV & Radio |
Pink Floyd The Wall Verwijderd | 15 | 04-01-2006 13:06 | |
Muziek |
Luistertopic. Snuitermans | 500 | 10-03-2005 09:06 | |
Muziek |
Pink Floyd Docu gevonden Tsasil | 8 | 30-09-2004 15:25 | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, shirts etc. Verwijderd | 218 | 13-08-2004 09:29 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 |