Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zit sinds het begin van dit schooljaar op kamers. En om eerlijk te zeggen, ik heb me er ontzettend op verheugt, maar het viel me enorm tegen..
Ik ben thuis heel erg gaan missen, ik kende niemand uit de stad waar ik nu woon (nog steeds niet veel mensen trouwens) en heb de eerste 4 maanden in een kamer van +- 8 vierkante meter gezeten voor veel te veel geld. Ik heb nu een grotere kamer iets buiten mijn studie stad en dat bevalt me beter. Ik kan de huur betalen door mn studie financiering. voordelen: -zelfstandigheid -eigen ruimte -veel rust nadelen: -vaak alleen savonds (aangezien ik niet graag uitga en ik net buiten de studiestad woon) -t kost behoorlijk wat -je moet helemaal opnieuw beginnen Maar als alles meezit, woon ik vanaf volgend jaar in een andere stad en samen met mijn allerliefste (verheug me er enorm op). liefs, hanne |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En tja, kosten zijn te hoog.. dan willen ze ook nog het college-geld omhoog gaan gooien en de totale studifinanciering als lening maken... dat kan gewoon écht niet... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het is wel een beetje offtopic ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn moeder zegt dat ik denk dat het leuker is dan het uiteindelijk is, maar ik besef echt wel dat het hard werken wordt alleen ben ik echt aan iets nieuws toe. Ik woon in een suf dorp en het enige wat ik heb om hier te blijven is het gezin.
Ik ben wel een beetje bang om niet tussen de mensen daar te komen ja, maar wie zegt dat ik mijn plekje vind op die andere school in R'dam? Niemand toch dat is overal een risico of zeg ik dat fout? kusssss Tess Vind het trouwens fijn dat er zoveel op reageren enne verhoging collegegeld suckt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ja ik snap dat het voordelen zijn als je moeder iedere dag je eten maakt, de was voor je doet, maar ik krijg mijn moeder niet zover dat ze meegaat naar Maastricht
![]() ![]() ![]() kussss Tess |
![]() |
|
![]() |
Op kamers gaan is leuk. Ik was er in iedergeval blij dat ik weer heelmaal op nieuw kon beginnen, want ik kon mijn imago in mijn dorp niet veranderen, wat ik ook deed en hier (in Wageningen) wisten ze echt niet hoe ik vroeger was. Ok, het is eng op het begin, maar je maakt zo vrienden. (en vooral als je leuke buurmannen
![]() Maar remember "vrijheid includeerd haar misbruik". Vooral op het begin als alles nog nieuw is enz. kunnen mensen flink misbruik van je maken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Collegegeld en verdere dingen doe ik zelf ![]() |
![]() |
|
Ik zit nu op kamers in Leuven, woonde hier vroeger dus ken de stad enzo wat wel een groot voordeel is.
Ik kom goed rond met alles omdat mn ouders de huur betalen, het is heel gezellig, eerst ff wennen met die nieuwe mensen als huisgenoten enzo, maar 't is echt superleuk, alles doen zoals je t zelf het liefste hebt. Kan niet echt nadelen opsommen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb het zelf absoluut niet, en ik kan me volgens mij ook niet goed voorstellen wat het daadwerkelijk is. Maar als jij zegt dat het zo erg kan zijn dan neem ik dat direct van je aan. |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() De huur is zo rond de 300 incl. Met de stufi en 2 betaalde baantjes moet ik vrij makkelijk rond kunnen komen. (Zaterdagpostbode, 50 euro per keer. En dan nog een baantje voor door de weeks 1 of 2 avonden wat goed verdient zoals call center werk of iets dergelijks) Laatst gewijzigd op 01-04-2003 om 10:30. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Gaan jullie op kamers??? Maxime!!! | 26 | 12-06-2008 11:27 | |
Studeren |
Avans of Fontys? DaaniQ | 10 | 12-11-2007 11:48 | |
Flora & Fauna |
Op kamers & huisdieren Verwijderd | 16 | 15-06-2005 18:16 | |