Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zou met hem erover praten en hem laten bewijzen dat hij jouw waard is want wat hij heeft gedaan is niet te geloven was ook bij mij gebeurd me ex was vreemgegaan met een vriendin van me echt erugg en ik zou niet die jongen alleen aanpakken ook je beste vriendin want het komt niet van1 kant snap je?? beste vrienden doen zoiets niet maar om het verhaal kort te maken is dat hij het moet bewijzen dat hij jouw waard is
![]() veel sterkte zal je echt nodig hebben en ik hoop dat je tot een goede besluit komt groetjes... |
![]() |
|
Ik zou hem dumpen, heb jij nog zin om met hem naar bed te gaan als je je realiseert dat 4 anderen hem intussen genaaid hebben waaronder je''beste'' vriendin? Ik zou bij het idee alleen al over m'n nek gaan, als ik dit zo hoor ziet het ernaar uit dat het echt geen zin meer heeft...In feite waardeert hij je niet, dat jij erachter bent gekomen was natuurlijk niet de bedoeling, hij zegt eigenlijk, ik vond je zo'n type dat je wel kan bedonderen en voor de schijn aan het lijntje houdt...Anywayz, tis geen vent, die zijn sowieso al moeilijk te vinden tegenwoordig
![]() ![]() ![]()
|
Het is heel moeilijk, vooral als je al 2 jaar een relatie hebt, maar dit is echt geen "goeie" vent. En of je beste vriendin nou echt wel een vriendin van je is, daar zou ik ook heel erg over gaan twijfelen.
Je moet zo snel mogelijk van die mensen af. Het zal een moeilijke periode worden, maar ik weet zeker dat je er sterker uit zult komen! Verlaag je iig niet tot het niveau van die mensen!! Succes en sterkte ermee!
|
Ik denk dat het wel iets over de liefde van je vriendje voor jou zegt als hij vier keer vreemdgaat. Eén keer vreemdgaan valt heel misschien nog te vergeven (met wie, welke omstandigheden...), maar vier keer? Ik denk niet dat het nog goed komt tussen jullie, de liefde lijkt maar van één kant te komen en dat is die van jou. Wellicht is het beter voor allebei als jullie uit elkaar gaan en is het ook nog verstandig om eens met je beste vriendin te praten.
|
![]() |
Hoe kan ik me zo in mensen vergissen.. Jullie zijn iig lief!! bedankt voor de steun en de adviezen..
Ik moet veel met hem praten.. om het te begrijpen. Hij zegt dat het absoluut niet aan mij lag, maar dat hij het gewoon spannend vond. En dat hij het niet meer kon vertellen omdat hij bang was mij ermee kwijt te raken. hij ging er steeds mee door met voor zichzelf als excuus dat het toch niet meer uitmaakte.. Ik ben er echt kapot van.. Aan de ene kant wil ik hem niet kwijt.. we hadden nl echt iets opgebouwd samen, maar aan de andere kant.. hoe kun je zo iemand vertrouwen.. en idd.. niet te geloven en kostneigingen als ik erbij nadenk dat zijn tong en piemel in andere meisjes hebben gezeten? ![]() ik voel me echt klote... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap eerlijk gezegd niet dat je er nog over na moet denken. Het doet heel veel pijn om het uit te maken als je al zo lang iets met elkaar hebt en heel veel van die jongen houdt, maar ik kan me niet voorstellen dat het feit dat hij zo intiem is geweest met 4 andere meisjes geen pijn doet.. En ik denk dat dat nog meer pijn gaat doen als je het nu aanlaat dan wanneer je het uitmaakt. Juist omdat je hem toch nooit meer zult kunnen vertrouwen, en iedere keer dat hij dan weg is zul je onzeker zijn, je zult hem niet meer vertrouwen als ie zonder jou uitgaat, als ie een keer zijn telefoon niet opneemt zul je al gekke dingen gaan denken.. Daar maak je jezelf mee kapot.
Uitmaken doet pijn, maar je zult hem niet voor altijd blijven missen, dat gaat na een tijdje weg. De onzekerheid en de pijn die hij je nu heeft aangedaan zal echter alleen maar meer worden als je het nu aanlaat. Hij zal echt niet meer gaan veranderen als je het nu niet uitmaakt, dan denkt en weet hij dat hij het gewoon kan flikken zonder dat je er iets tegen durft te doen. Kies gewoon voor jezelf, je bent meer waard dan zo'n vuile klootzak! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kom nou hij neukt met 4 meiden, JE BESTE VRIENDIN, en jij vraagt je af of je hem moet dumpen of niet ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik geloof best dat hij van jou houdt, en dat de anderen alleen maar voorbij kwamen omdat het zo spannend was. Meer zal het niet te betekenen hebben gehad. Als jij besluit om met hem verder te gaan, dan moet jij hem dat gevoel van spanning geven. Het stoute gevoel, want dat heeft hij blijkbaar nodig. Gekke plaatsen, kinky sex?
En bereid je erop voor dat het nog wel eens zal gebeuren. Als je weet dat zijn liefde verder alleen voor jou is, maar dat hij af en toe wat extra's nodig heeft, en dat dat voor zijn relatie met jou geen bedreiging vormt, kun je er misschien mee omgaan. Het komt vaker voor, mannen die tijdens de huwelijksreis al vreemd gaan. Helemaal gezond kan ik het echter niet vinden.
|
![]() |
gedaan maken... een keer is voor mij al een groot twijfelgeval, maar vier keer!!!!! Hij kan toch in godsnaam niet met je voeten spelen. Dat hij een beetje respect opbreng voor je.. en normal gezien zou je nog denken dat als hij een keer vreemd gaat, zich daarover schuldig gaat voelen, maar als dat vier keer gebeurd hoef je dat ook al niet meer te denken.. sorry.. laat niet met je sollen ook al hou je van hem, hij is t niet waard een meid als jou te hebben...
x
|
Er zijn al mensen die zitten te twijfelen over uitmaken wanneer de ander met iemand anders GEKUST heeft. Dan heeft jou "vriendje" als je dat wel zo mag noemen, 4 keer met iemand anders GENEUKT. Dat is nog wel heel wat anders. Ik snap niet dat je het nog goed wil maken. Die kerel wil het misschien goed maken, maar op zeker dat hij binnenkort weer met iemadn anders neukt. Dump die kerel en zoek iemand anders die niet zo is. Ik kan je vertellen dat die er zat zijn!!!
|
![]() |
Viermaal vreemdgaan is viermaal teveel. Dat lijkt me toch wel heel erg duidelijk. Eenmaal is nog te vergeven mits je elkaar daarna nog kan vertrouwen, maar daarna nog driemaal dat gaat mij iets te ver. Jij verdient veel beter en hij kan door de stront zakken, toch?
Maak het uit, dat is veel beter voor je. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |