Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2003, 21:35
bette4ever
bette4ever is offline
Je bent verliefd op een hele lieve jongen....alleen hijs 20 cm kleiner dan jij...wat doe je dan?
Hij ziet jou ook wel zitten. reactions here.
Oud 15-03-2003, 21:37
Eurydice
Eurydice is offline
twintig centimeter is wel veel, maar voor mij toch echt geen reden om hem zomaar te laten lopen.. Dat vind ik toch wel de stomste reden om niét met iemand te gaan
Oud 15-03-2003, 21:46
Verwijderd
Als je (alleen) op iemands uiterlijk valt houdt een relatie niet lang stand, denk ik. 't gaat toch om hoe iemand is van binnen en daar veranderd die 20 cm echt niks aan. 't zou mij weinig kunnen schelen iig.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 21:47
xcorienx
xcorienx is offline
20 cm ?? da's wel heel veel, maar wanneer hij verder uitstekend bij je past zou ik hem ook zeker niet laten lopen.
Oud 15-03-2003, 22:21
Thomas
Thomas is offline
Ik vind het veel te veel. De man behoort groter te zijn dan de vrouw, anders zie ik het al zeker niet zitten. 20 cm is sowieso wel erg veel, maar als de vrouw dat kleiner is maakt het niet veel uit.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 22:23
wissie
wissie is offline
Ik vind 20 centimeter ook te veel.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 22:34
Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
xcorienx schreef op 15-03-2003 @ 22:47:
20 cm ?? da's wel heel veel, maar wanneer hij verder uitstekend bij je past zou ik hem ook zeker niet laten lopen.
Iets met deze strekking placht ik ook te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 22:43
Verwijderd
Hmm, dan zou ik er toch 2x over moeten nadenken..
Ik bedoel, niet echt handig he...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 22:47
Rioto
What the fuck boeit het als iemand kleiner is ... Als je iemand daardoor laat schieten dan ben je niet helemaal wijs..

Al zou ik zo denken zou ik Nooit een vriendin krijgen ...Aldus ik vind het belachelijk
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 22:50
Verwijderd
Nou, 20 cm kleiner is voor een vrouw toch behoorlijk hoor..
De gemiddelde vrouw is 1.75 m..
En dan met een man van 1.55 m hmmm...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 23:16
Janniepannie
Janniepannie is offline
Citaat:
bette4ever schreef op 15-03-2003 @ 22:35:
Je bent verliefd op een hele lieve jongen....alleen hijs 20 cm kleiner dan jij...wat doe je dan?
ok ik neem even aan dat die jongen net zo oud is, en dan lijkt me dat hij nog wel zal groeien

Als je hem leuk vindt, go for it. Als je hem echt leuk vindt zou je hier niet eens wakker van moeten liggen
Oud 16-03-2003, 00:26
Verwijderd
lange vrouwen zijn eng.
wat vind hij van jou?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 01:08
Verwijderd
ga met gewichten trainen, ken je hem voortaan optillen als je met hem wil zoenen
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 01:30
Verwijderd
20 cm? Dan is hij zo ongeveer Wee Man...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 02:30
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-03-2003 @ 02:30:
20 cm? Dan is hij zo ongeveer Wee Man...
je heb ook grote vrouwen
Oud 16-03-2003, 09:51
G.T.C.
G.T.C. is offline
hoe lang ben jij dan? 20 cm is idd best veel.
* haalt nog even zijn lineaal erbij *

ach, lekker boeien. JE kan niet alles hebben toch. En als jullie gewoon perfect bij elkaar passen dan moet je daar niet zoveel aandacht aan besteden.
Oud 16-03-2003, 09:54
Ellesje
Ellesje is offline
Tsja als je echt om 'm geeft hoeft het niets uit te maken...
Mijn vriend was zo'n 25 cm langer dan ik, maar dat komt vaker voor dan dat iemand kleiner is dan jij. Maar als je 'm echt heel leuk vind; go for it!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 10:03
love is life
love is life is offline
Ik heb ook met iemand verkeerd dat kleiner was dan ik en als je er echt van houdt dan maakt dit geen verschil uit...
Succes
Oud 16-03-2003, 10:09
Dminor
Dminor is offline
Lijkt me echt zo'n komedie/strip-effect. De vrouw is dan meestal heel verwend en dik, en dat mannetje iel en helemaal onder de plak bij de vrouw enzo.. (Eh ja, ga ik hier te veel in op?)
Anyway, het zal misschien enigszins raar staan, maar liefde overwint alles, dus ook dit soort flutdetails. Mijn situatie is ook geen gezicht hoor. 1.90 (ik) tegenover 1.60.
Oud 16-03-2003, 10:10
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Ellesje schreef op 16-03-2003 @ 10:54:
Tsja als je echt om 'm geeft hoeft het niets uit te maken...
Mijn vriend was zo'n 25 cm langer dan ik, maar dat komt vaker voor dan dat iemand kleiner is dan jij. Maar als je 'm echt heel leuk vind; go for it!
ik denk toch dat dat anders is omdat over het algemeen de jongen langer is dan het meisje. Dus opzich kan het wel begrijpen dat ze even naar de meningen van anderen vraagt.

Maar ja, als ik hun 2en dan zou zien zou ik wel even hebben van; ZO....die jongen is klein . MAar voor de rest boeit het mij ook niet hoor.
Oud 16-03-2003, 17:20
tictactoe
tictactoe is offline
ja wat maakt het eigenlijk uit...als het gewoon een leuke jungen is, niet laten gaan!

Ik had een tijdje geleden een vriendje en die was 5 cm kleiner, dat viel ook al op maar dat nam niet weg dat hij lief ist
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 17:24
Miss Helena
Miss Helena is offline
dan laat je je hakken maar thuis; ga er gewoon voor.
Oud 16-03-2003, 17:40
Ciao Che
Ciao Che is offline
Citaat:
kleiner dan jij...wat doe je dan?
Ik zou überhaupt niet met iemand nemen die kleiner is dan ik ben, laat staan 20 cm kleiner.
Oud 16-03-2003, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef op 16-03-2003 @ 11:09:
Mijn situatie is ook geen gezicht hoor. 1.90 (ik) tegenover 1.60.
Dat vind ik juist perfect
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 18:37
Yolcu
Yolcu is offline
ligt eraan.. op zich zou ik niet zo snel vallen op een jongen die 20cm kleiner is dan ik (ik ben krap 1.60m dus dat zou een beetje raar zijn), maar als je verliefd bent.. boeiend dan.. je bent toch verliefd op zijn innerlijk?

Citaat:
Karliene schreef:
Hmm, dan zou ik er toch 2x over moeten nadenken..
Ik bedoel, niet echt handig he...
Als je bedoelt voor het zoenen.. daar heb je weinig last van. Persoon 1 bukt een beetje en persoon 2 doet een beetje moeite om zichzelf wat langer te maken. Of je gaat er gewoon bij zitten/liggen of persoon 1 gaat zitten en persoon 2 blijft staan.

Anders zou ik dus bijna nooit kunnen zoenen..
Oud 16-03-2003, 18:41
Verwijderd
Als een jongen 20 cm kleiner dan ik is dan is-ie ongeveer even groot als de gemiddelde zesdegroeper... dus ik denk niet dat me dat gauw zou overkomen.
Maar nee, ik zou het geen reden vinden om iemand te laten lopen, als ik diegene echt aantrekkelijk en leuk zou vinden (en het zou geen zesdegroeper zijn). Kan me niet schelen dat ik dan langer ben (als een jongen 1.42 is heeft-ie nog geluk met mij, want dan voelt-ie zich bij de meeste meisjes nóg kleiner).
Hoe dan ook is lengteverschil juist wel grappig. M'n vriend is bijna 1.90, en dat is bij de seks wel eens lastig maar voor de rest alleen maar leuk
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 18:45
Cæles
Cæles is offline
Als ie echt leuk is moet je er gewoon voor gaan. Al zal het wel wennen zijn. Mijn vriend is iets kleiner dan ik, maar 2 cm ofzo, en dat is al wennen. K trek bij hem zo min mogelijk mn hakken aan.
Oud 16-03-2003, 20:14
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 16-03-2003 @ 18:55:
Dat vind ik juist perfect
Je hoort mij ook niet klagen, alleen het is wel zo'n hoog/laag-effect voor buitenstaanders. Ze moesten eens weten hoe heerlijk het knuffelt.. *zwijmel*
Oud 16-03-2003, 20:39
U-NiQ
U-NiQ is offline
Joh, go for it.. Wat maakt die 20 cm verschil nou uit? Als jij 20 cm kleiner was geweest weet ik zeker dat je deze vraag nog eens niet had gepost..
Oud 16-03-2003, 21:04
blacky
blacky is offline
Als je iemand echt leuk vindt is dat toch helemaal geen problemo.
Oud 16-03-2003, 22:25
Martijngr
Martijngr is offline
Jezus mina Wat maakt de fucking lengte nou uit. BOEIEND!!!
Neem met die kerel!! Wat kan jou het nou schelen....
Hup doe het niet zeuren, neem die kerel, jij blij hij blij. Anders hebbie later weer zoiets van: "Pokke zooi waarom heb ik t nou niet gedaan?!?"

Laters en gewoon doen!!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 17:00
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Neuh, daar begin ik niet aan. Ook geen jongen die even groot is.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 18:44
Verwijderd
sorry, maar zijn de mensen echt serieus hier die zeggen dat ze daar dan nix mee zouden beginnen? Ik kan het me niet voorstellen! Wat maakt lengte nou uit? mijn vriend en ik schelen ook zo'n 25 cm (ik 1m70 en hij 1m95)... Okee het zoent wat lastiger, maar ja daar heb je altijd nog traptredes voor of andere verhogingen Of je hebt tenminste een smoes om liggend te zoenen
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 19:06
SpiT
SpiT is offline
Mijn vriend is ook 'n paar cm kleiner, maar dat maakt mij nou echt niets uit eigenlijk.
Oud 17-03-2003, 19:10
wissie
wissie is offline
Citaat:
ik ben T@M@R@ schreef op 17-03-2003 @ 19:44:
sorry, maar zijn de mensen echt serieus hier die zeggen dat ze daar dan nix mee zouden beginnen? Ik kan het me niet voorstellen! Wat maakt lengte nou uit? mijn vriend en ik schelen ook zo'n 25 cm (ik 1m70 en hij 1m95)... Okee het zoent wat lastiger, maar ja daar heb je altijd nog traptredes voor of andere verhogingen Of je hebt tenminste een smoes om liggend te zoenen
De vraagstelling gaat over de situatie als hij 20 centimeter kleiner is dan jij. Dus als jij 1.70 bent, zou hij 1.50 zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 01:47
kastdeur
kastdeur is offline
ik zou wel even slikken

ik weet niet of het voor mij een reden zou zijn om niks met diegene te beginnen eigenlijk...

mijn vriendje is 2 centimeter langer ofzo en ik draag echt nooit meer hakken(vinden mijn voeten ook niet zo erg)
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 04:51
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 15-03-2003 @ 22:37:
twintig centimeter is wel veel, maar voor mij toch echt geen reden om hem zomaar te laten lopen.. Dat vind ik toch wel de stomste reden om niét met iemand te gaan
Oud 18-03-2003, 06:34
Verwijderd
Citaat:
wissie schreef op 17-03-2003 @ 20:10:
De vraagstelling gaat over de situatie als hij 20 centimeter kleiner is dan jij. Dus als jij 1.70 bent, zou hij 1.50 zijn.
Dat vind ik nou zo stom he! Het maakt toch niet uit HOE het lengteverschil is? waarom moet een jongen altijd groter zijn dan een meisje? Dan heb je als lang meisje zijnde echt bijna geen kans! En zullen dus kleine jongens vrijwel nooit een vriendin krijgen..

Weet je hoe bekrompen
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 07:15
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
oei moeilijk.. ik val op lange jongens dus ik vraag me af of ik eigenlijk wel verliefd zou worden op iemand die een kop kleiner is
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 07:29
elledc
elledc is offline
Mijn vriend MOET zeker en vast groter zijn. Ik ben al vrij groot, 1m78 en gelukkig is mijn vriend groter.
Een jongen die kleiner is maar toch met een goed karakter en die bij me past zou sowieso niet lukken, onbewust is het een minpunt dat de rest overschrijdt!
En dat mijn mening bekrompen is, is gelul. Het is mijn mening, ik hou nu eenmaal van grote stevige jongens, als hij groter is heb ik het gevoel van bescherming en soort macht boven me.
Kleinere jongens kunnen genoeg kleine meisjes vinden, soort zoekt soort he.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 11:08
wissie
wissie is offline
Citaat:
ik ben T@M@R@ schreef op 18-03-2003 @ 07:34:
Dat vind ik nou zo stom he! Het maakt toch niet uit HOE het lengteverschil is? waarom moet een jongen altijd groter zijn dan een meisje? Dan heb je als lang meisje zijnde echt bijna geen kans! En zullen dus kleine jongens vrijwel nooit een vriendin krijgen..

Weet je hoe bekrompen
Waarom is dat bekrompen?

En kleine jongens kunnen wel een vriendin krijgen, een vriendin die even groot is als zij of die er geen moeite mee heeft.

En het argument dat je als lang meisje geen kans hebt is ook onzin, je bepaalt toch zelf of je wel of niet iets met een kleinere jongen wil.

Ik zeg niet dat het moet, ik zeg alleen dat ik er zo over denk
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 11:09
Maurice
Maurice is offline
keukentrapje?
Oud 18-03-2003, 11:57
Hukkie
Hukkie is offline
Geen idee, ik denk niet dat ik zo snel afknap op lengte. Verschil maakt mij ook niks uit eigenlijk, zo onpractisch is het nou ook weer niet (ik ong. 1.70 & STP 1.99).
Oud 18-03-2003, 13:03
lct
lct is offline
Ik vind wel dat een jongen groter moet zijn dan mij.. In mijn geval is dat altijd zo... (ben namelijk niet zo groot)
Oud 18-03-2003, 14:52
Verwijderd
als hij heel leuk is zou ik hem gewoon vragen hoor
en platte schoenen aan maar he
ik heb dat probleem niet want er zijn echt geen jongens die nog kleiner zijn dan ikke
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 14:57
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
een vriendin van me had een vriendje die nog geeneens tot haar schouders kwam, zag er wel vreemd uit, maar ach het kon haar en haar vriendje niet schelen, dus dan is het wel goed denk ik.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 15:13
Talon
Talon is offline
Citaat:
als je elkaar ziet zitten is er toch geen probleem..

maarja, mijn mening telt niet, want ik word niet verliefd op een jongen
Oud 18-03-2003, 16:06
DarkRaven
DarkRaven is offline
staat wel raar hoor zo'n klein jochie en zo'n groot meisje. Lijkt hij net je kleine broertje

Maarja...verliefd = verliefd, dus doe wat je moet doen he

Zelf ben ik nog aan het twijfelen of ik wel met een meisje moet nemen die langer dan mij is...het is "anders"...moeilijk te omschrijven.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 16:09
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Hukkie schreef op 18-03-2003 @ 12:57:
Geen idee, ik denk niet dat ik zo snel afknap op lengte. Verschil maakt mij ook niks uit eigenlijk, zo onpractisch is het nou ook weer niet (ik ong. 1.70 & STP 1.99).
Maar stel nou dat jij 29cm langer was, zou je dat dan nog zo fijn vinden? Ikzelf zou niet graag een langere vriendin hebben, nou ja, hooguit 1 of 2 cm, maar liever een stukkie kleiner. Dat hoort nou eenmaal toch een beetje zo.
Oud 18-03-2003, 16:17
Joh@n
Joh@n is offline
*moet het eerste meisje dat 20 cm langer is dan mij nog tegenkomen Die zou dan 2,19 zijn

naar beneden toe zeg maar, vind ik het geen enkel probleem al hoewel ik 1,65 toch wel een beetje het minimum vind, maar dat is op zich wel logisch. Neemt niet weg dat een heeeel lief meisje van 1,60 ook wel toegestaan is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten