Advertentie | |
|
![]() |
|
hoe lang ben jij dan? 20 cm is idd best veel.
* haalt nog even zijn lineaal erbij * ach, lekker boeien. JE kan niet alles hebben toch. En als jullie gewoon perfect bij elkaar passen dan moet je daar niet zoveel aandacht aan besteden.
|
Lijkt me echt zo'n komedie/strip-effect.
![]() ![]() Anyway, het zal misschien enigszins raar staan, maar liefde overwint alles, dus ook dit soort flutdetails. Mijn situatie is ook geen gezicht hoor. 1.90 (ik) tegenover 1.60.
||
Citaat:
Maar ja, als ik hun 2en dan zou zien zou ik wel even hebben van; ZO....die jongen is klein ![]()
||
![]() |
ligt eraan.. op zich zou ik niet zo snel vallen op een jongen die 20cm kleiner is dan ik (ik ben krap 1.60m dus dat zou een beetje raar zijn), maar als je verliefd bent.. boeiend dan.. je bent toch verliefd op zijn innerlijk?
Citaat:
Anders zou ik dus bijna nooit kunnen zoenen..
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als een jongen 20 cm kleiner dan ik is dan is-ie ongeveer even groot als de gemiddelde zesdegroeper... dus ik denk niet dat me dat gauw zou overkomen.
Maar nee, ik zou het geen reden vinden om iemand te laten lopen, als ik diegene echt aantrekkelijk en leuk zou vinden (en het zou geen zesdegroeper zijn). Kan me niet schelen dat ik dan langer ben (als een jongen 1.42 is heeft-ie nog geluk met mij, want dan voelt-ie zich bij de meeste meisjes nóg kleiner). Hoe dan ook is lengteverschil juist wel grappig. M'n vriend is bijna 1.90, en dat is bij de seks wel eens lastig maar voor de rest alleen maar leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
sorry, maar zijn de mensen echt serieus hier die zeggen dat ze daar dan nix mee zouden beginnen? Ik kan het me niet voorstellen! Wat maakt lengte nou uit? mijn vriend en ik schelen ook zo'n 25 cm (ik 1m70 en hij 1m95)... Okee het zoent wat lastiger, maar ja daar heb je altijd nog traptredes voor of andere verhogingen
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Weet je hoe bekrompen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn vriend MOET zeker en vast groter zijn. Ik ben al vrij groot, 1m78 en gelukkig is mijn vriend groter.
Een jongen die kleiner is maar toch met een goed karakter en die bij me past zou sowieso niet lukken, onbewust is het een minpunt dat de rest overschrijdt! En dat mijn mening bekrompen is, is gelul. Het is mijn mening, ik hou nu eenmaal van grote stevige jongens, als hij groter is heb ik het gevoel van bescherming en soort macht boven me. Kleinere jongens kunnen genoeg kleine meisjes vinden, soort zoekt soort he. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En kleine jongens kunnen wel een vriendin krijgen, een vriendin die even groot is als zij of die er geen moeite mee heeft. En het argument dat je als lang meisje geen kans hebt is ook onzin, je bepaalt toch zelf of je wel of niet iets met een kleinere jongen wil. Ik zeg niet dat het moet, ik zeg alleen dat ik er zo over denk |
![]() |
||
Citaat:
maarja, mijn mening telt niet, want ik word niet verliefd op een jongen ![]()
|
staat wel raar hoor zo'n klein jochie en zo'n groot meisje. Lijkt hij net je kleine broertje
![]() Maarja...verliefd = verliefd, dus doe wat je moet doen he ![]() Zelf ben ik nog aan het twijfelen of ik wel met een meisje moet nemen die langer dan mij is...het is "anders"...moeilijk te omschrijven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
*moet het eerste meisje dat 20 cm langer is dan mij nog tegenkomen
![]() naar beneden toe zeg maar, vind ik het geen enkel probleem al hoewel ik 1,65 toch wel een beetje het minimum vind, maar dat is op zich wel logisch. Neemt niet weg dat een heeeel lief meisje van 1,60 ook wel toegestaan is ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Lengteverschil SimplyABoy19 | 162 | 10-10-2007 08:09 | |
Liefde & Relatie |
lengteverschil Stitch | 60 | 15-05-2004 17:07 | |
Liefde & Relatie |
Lengte(verschil) jongen/meisje Cryptic Winterstorm | 120 | 21-03-2004 11:28 | |
Seksualiteit |
Even over biseksualiteit. Wat is het toch dat stelletjes daar altijd over struikelen? Scatterheart | 183 | 15-11-2003 19:00 | |
Liefde & Relatie |
lengteverschil klaartje kip | 60 | 06-04-2002 11:58 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NWQ] Vragen 6 t/m 10 Tampert | 17 | 26-12-2001 20:51 |