Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2003, 15:58
ooster
ooster is offline
het probleem ist volgende,als ik naar software ga onder configuratiescherm om Messenger 5.0 te laten verwijderen gaat et niet.PC zegt dat MsnMsgs.Msi ontbreekt.kheb zelfs Messenger 5.0 opnieuw afgehaald en dan had ik dat bestand maar er komt nog altijd een foutmelding..Het is echt een luxeprobleem,kweetet,mo kwil gewoon baas zijn van mijn computer.Anders draait msn perfect!kan er mij iemand helpen?bye
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2003, 16:02
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
ooster schreef op 16-07-2003 @ 16:58:
het probleem ist volgende,als ik naar software ga onder configuratiescherm om Messenger 5.0 te laten verwijderen gaat et niet.PC zegt dat MsnMsgs.Msi ontbreekt.kheb zelfs Messenger 5.0 opnieuw afgehaald en dan had ik dat bestand maar er komt nog altijd een foutmelding..Het is echt een luxeprobleem,kweetet,mo kwil gewoon baas zijn van mijn computer.Anders draait msn perfect!kan er mij iemand helpen?bye
download hem nog een keer en install hem er gewoon overheen.
En vervolgens weer de-installen
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 16:49
ooster
ooster is offline
nee,dan komt Messenger 5.0 gewoon twei x op da scherm bij software...
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 16:51
BestGamer
BestGamer is offline
niet als je zeg overwrite ofzow the old one ofozw als je maar overwrite.
Oud 16-07-2003, 18:21
ooster
ooster is offline
nee,helpt niet,kan ni overwritn
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 19:25
dafelix
dafelix is offline
altijd al gezegt dat MSN Messenger zuigt,

als je alle bestanden weggehaalt heb, hem opnieuw installed en daarna weer volledig verwijderd moeten er geen problemen meer komen, zowel raad ik je echt een format aan

waarom? omdat MSN Messenger (alle M$-programma's) zich enorm nestelen in Windows, en dat nog wel vaak voor problemen zorgt
Oud 16-07-2003, 20:20
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
ooster schreef op 16-07-2003 @ 17:49:
nee,dan komt Messenger 5.0 gewoon twei x op da scherm bij software...
Als hij 2x op je scherm komt is het volgens mij niet het zelfde bestand. Maar goed dat tenzijde als je hem 2 x installeerd kun je hem dan wel verwijderen.
en eventueel zou je kunnen kijken of iemand voor je MsnMsgs.Msi heeft of gewoon downloaden van msn5 zodat jij die kunt kopieren naar de plaats die nodig is

(ik heb hem in een installatie dir staan van de orginele installatie plaats van msn6 d:\programs\msn6\msn6.zip)
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 20:21
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
dafelix schreef op 16-07-2003 @ 20:25:
altijd al gezegt dat MSN Messenger zuigt,

als je alle bestanden weggehaalt heb, hem opnieuw installed en daarna weer volledig verwijderd moeten er geen problemen meer komen, zowel raad ik je echt een format aan

waarom? omdat MSN Messenger (alle M$-programma's) zich enorm nestelen in Windows, en dat nog wel vaak voor problemen zorgt
MSn zit idd veel te diep in Windows in iederopzicht
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 20:29
langejongen
langejongen is offline
ff je register doorgraven.
Oud 16-07-2003, 20:32
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
langejongen schreef op 16-07-2003 @ 21:29:
ff je register doorgraven.
idd is een leuk idd probleem is dat je wel moet weten wat je in een register doet meestal gaat het goed maar het kan ook goed fout gaan.

Register bewerken raad ik alleen mensen aan die veel gedult hebben en eerst alles uitzoeken voordat ze iets verwijderen of aanpassen.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 20:40
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
unpopular schreef op 16-07-2003 @ 21:32:
idd is een leuk idd probleem is dat je wel moet weten wat je in een register doet meestal gaat het goed maar het kan ook goed fout gaan.

Register bewerken raad ik alleen mensen aan die veel gedult hebben en eerst alles uitzoeken voordat ze iets verwijderen of aanpassen.
Backup maken van je root HD en dan een zoekopdracht geven met zoiets als msn. Sleutels verwijderen en kijken of het werkt. Zo niet, backup terugzetten.
Oud 17-07-2003, 13:40
thisisfun
thisisfun is offline
Gewoon zoeken op MSN en dat komt dat bestand er ook wel te staan nou, en dan kan je hem gewoon verwijderen en dan kan je MSN 5.0 of MSN 6.0 weer installereen
Reageren

Regels voor berichten