![]() |
|
![]() Dit is het probeerseltje voor mijn CD die nooit uitgebracht gaat worden, maar waarvoor ik toch een hoesje wilde ontwerpen. Wat vinden jullie ervan, wat kan ik eraan verbeteren? (De muziek ervan staat trouwens hier, en het cd hoesje past vooral bij het nummer -raYna- - North Pole Sun. Ik vond de sfeer van de plaatjes wel goed bij dit muziekje passen. Maar goed, dat hoort hier eigenlijk helemaal niet ![]()
|
![]() |
|
Ja, die 2 horizonnen vind ik zelf ook minder. Maar de 2 foto'tjes waren nogal klein, dus heb ik ze noodgedwongen naast elkaar gezet. Er zijn weinig koele poolfoto'tjes te vinden op inet
![]() Met Paint heb ik de zijkanten noodgedwongen groter gemaakt, kutwerk met kleurtjes kiezen, vlakjes maken en inkleuren. Dat zie je vooral rechtsboven goed. Beneden heb ik dat maar iets vervaagd, want echt realistisch doortrekken met paint lukt dat niet bepaald. Toch vind ik het aardig gelukt, want je ziet vooral boven de rand van de foto niet meer. Ik denk dat ik de onder- en bovenkant van het voorhoesje nog wat op ga leuken. Ik vind de rechterfoto minder, maar ik moest en zou een "north pole sun" erop zetten ![]() Bedankt voor de reacties en tips trouwens! ![]()
Laatst gewijzigd op 25-03-2003 om 21:12. |
![]() |
|
|