Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2003, 20:20
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Hoi weet iemand de email van de hotmail staff ofzow?
Ik wil namelijk mijn email adres terugkrijgen dat een paar maand geleden gehackt is.
Hoop hem zo terug te krijgen want die email heeft veel waarde voor mij.
thanks greetings crash.
Oud 26-03-2003, 20:23
Martin
Martin is offline
Je adres is niet gehacked, ook niet gecracked. Ze hebben gewoon jouw wachtwoord gezien of jouw geheime vraag juist beantwoord.

Contact opnemen met Hotmail

En geef de volgende keer je topic eens een duidelijkere titel
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 20:51
Vinzz
Vinzz is offline
wel veel gegevens meesturen (als je die ook bij het email adres heb ingevuld) .. want je snap wel.. dat ze niet reageren op "hee m00@hotmail.com was mijn email adres mag ik hem terug?"
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 21:41
Verwijderd
Hoe neem ik contact op?

NIET.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 22:06
Purgatori
Purgatori is offline
Check deze is: Problemen met hotmail

Greetz,
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 14:27
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Thanks voor de tips.
Greetings crash.
Oud 27-03-2003, 15:58
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 26-03-2003 @ 23:06:
Check deze is: Problemen met hotmail

Greetz,
Oh beter dat dat er nu is

Ik heb in het verleden al 2 keren contact opgenomen met hotmail toen ik (stom + lomp) m'n wachtwoord vergeten was. Het moest allemaal in een hele omweg.

En zij hebben mij toen een nieuw password gestuurd.

Toen zette ik hier ooit dat e-mail adres waar die hotmail-crew vandaan mailde (was een @microsoft.com email account). Maar de FB's hier deden moeilijk, omdat ze dachten dat het fake was
Oud 27-03-2003, 18:06
OgierSchelvis
OgierSchelvis is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 26-03-2003 @ 21:20:
Hoi weet iemand de email van de hotmail staff ofzow?
Ik wil namelijk mijn email adres terugkrijgen dat een paar maand geleden gehackt is.
Hoop hem zo terug te krijgen want die email heeft veel waarde voor mij.
thanks greetings crash.
Hotmail helpt je geen ene pleuris!!
Laatst was m'n mailbox zonder enige reden afgesloten...
dus ik neem contact met hotmail op, maar helpen? HOMAAR!!
Oud 27-03-2003, 18:08
Martin
Martin is offline
Citaat:
OgierSchelvis schreef op 27-03-2003 @ 19:06:
Hotmail helpt je geen ene pleuris!!
Laatst was m'n mailbox zonder enige reden afgesloten...
dus ik neem contact met hotmail op, maar helpen? HOMAAR!!
Vergeet niet dat het een GRATIS dienst is. Dan kan je niet verwachten dat ze goede service gaan leveren. Dan moet je maar een betaalde provider nemen. (Zoals ik inmiddels heb)
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 20:33
OgierSchelvis
OgierSchelvis is offline
Citaat:
Martin schreef op 27-03-2003 @ 19:08:
Vergeet niet dat het een GRATIS dienst is. Dan kan je niet verwachten dat ze goede service gaan leveren. Dan moet je maar een betaalde provider nemen. (Zoals ik inmiddels heb)
Ik hád ook een betaalde provider, maar dat email adres is nu helemaal overspoeld met virusemailtjes en ik kan via dat adres niks meer binnen krijgen en daar is ook nooit wat aan gedaan...

En dat je een gratis dienst bent wil nog niet zeggen dat je de gebruikers ervan zomaar in de steek kan laten...

Hotmail heeft trouwens toch ook niet voor niets een heel proces dat je moet dorstaan voor technische hulp... en dan wordt je vervolegns afgescheept..
Oud 27-03-2003, 20:35
Martin
Martin is offline
Citaat:
OgierSchelvis schreef op 27-03-2003 @ 21:33:
Hotmail heeft trouwens toch ook niet voor niets een heel proces dat je moet dorstaan voor technische hulp... en dan wordt je vervolegns afgescheept..
Jij bent wel heel naïef bezig, je denk toch niet dat ze hun werknemers aan het werk zetten om niet-betalende gebruikers te helpen? Het kost geld, maar levert niet echt denderend veel op. Nee, ze helpen liever de betalende gebruikers, daar hebben ze wat aan.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 20:37
OgierSchelvis
OgierSchelvis is offline
Citaat:
Martin schreef op 27-03-2003 @ 21:35:
Jij bent wel heel naïef bezig, je denk toch niet dat ze hun werknemers aan het werk zetten om niet-betalende gebruikers te helpen? Het kost geld, maar levert niet echt denderend veel op. Nee, ze helpen liever de betalende gebruikers, daar hebben ze wat aan.
Toch vind ik het geen stijl...
Dus we kunnen concluderen dat hotmail gewoon niks is als freemail-provider en dat je gewoon een andere moet nemen?
Oud 27-03-2003, 20:39
Martin
Martin is offline
Citaat:
OgierSchelvis schreef op 27-03-2003 @ 21:37:
Dus we kunnen concluderen dat hotmail gewoon niks is als freemail-provider en dat je gewoon een andere moet nemen?
Dat zou je inderdaad kunnen concluderen. Hotmail heeft MILJOENEN gebruikers, heb je enig idee hoevaak mailadressen worden "gehackt" (wat geen hacken is, gewoon de geheime vraag raden)? Daar gaan ze echt niet al hun tijd in steken, nee, die mensen zijn gewoon hun adres kwijt. Hadden ze maar zorgvuldiger moeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 20:42
OgierSchelvis
OgierSchelvis is offline
Citaat:
Martin schreef op 27-03-2003 @ 21:39:
Dat zou je inderdaad kunnen concluderen. Hotmail heeft MILJOENEN gebruikers, heb je enig idee hoevaak mailadressen worden "gehackt" (wat geen hacken is, gewoon de geheime vraag raden)? Daar gaan ze echt niet al hun tijd in steken, nee, die mensen zijn gewoon hun adres kwijt. Hadden ze maar zorgvuldiger moeten zijn.
Oké, dan heb je me gedeeltelijk overtuigd en praat ik hier liever niet meer over... ik heb namelijk nog een Frans repetitie om te leren...
Oud 27-03-2003, 20:43
Martin
Martin is offline
Citaat:
OgierSchelvis schreef op 27-03-2003 @ 21:42:
Oké, dan heb je me gedeeltelijk overtuigd en praat ik hier liever niet meer over... ik heb namelijk nog een Frans repetitie om te leren...
Offtopic: Succes
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 20:51
OgierSchelvis
OgierSchelvis is offline
Citaat:
Martin schreef op 27-03-2003 @ 21:43:
Offtopic: Succes
Offtopic: Bedankt...
Oud 28-03-2003, 09:34
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Martin schreef op 27-03-2003 @ 21:39:
Der word idd veel gerade, maar wat daar nou slim bij is (Wak zelf ook heb) is, je geheime vraag gewoon make... Maak niej uit wa voor vraag, en je antwoord gewoon gek hebbe.. Bijv.:

Vraag: Is het idioot om mijn antwoord te rade?

Antwoord: Ja dat is erg idiootfsdlkjfljsalgmdksjoierf4mkddfiu

Zoiets moet je doen, dat rade ze nooit.. En je moet je zelf op een ander land zette.. Meeste zette zich gewoon op Netherlands, as je je eige nou op Zimbabwe of china ofzo zet.. Dan is de kans veel kleiner dat ze die deruit hale.. Als ze dan nederlands doen met jou mail adres, bestaat die niet..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten