Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hallo kleine wicca,
Dit is mijn mening: Er zijn meer mensen die zulke beelden hebben. Die beelden krijgen ze vooral als ze ergens tot rust komen, dan is er 'plaats in je geest' voor zulke beelden, anders worden ze verstoord door andere dingen die je ziet. En dan zouden de beelden geen zin hebben. Die beelden noemen ze visioenen. Dat is eigenlijk hetzelfde zo ongeveer als dromen, maar dan overdag als je wakker bent. Je kunt proberen de betekenis van die beelden te begrijpen, net zoals dromen dus. Die rode ogen moeten ergens op slaan. Doen ze je nergens aan denken? Dat voorbeeld van dat nijlpaard is wel grappig, en lijkt misschien laag bij de grond, maar het zou ook kunnen dat er 2 mensen mee zijn bedoeld, die aan het kaarten waren, voordat je dit beeld kreeg bijvoorbeeld. Het beeld stelt die 2 personen dan voor als (lomp) nijlpaard en (gevoelig en slank) elfje. Zijn het toevallig geen broertje en zusje van je of andere mensen die je in real life zag, voordat je dit beeld kreeg? Ik bedoel, het kan best een heel serieus beeld zijn, wat de lompheid van de ene wat overdrijft en het gevoelig-persoon zijn van de ander ook. Zeg niet zomaar dat het niets zal betekenen. Dat zeiden ze vroeger van dromen ook. Die paarse sokjes kan die kleur ook blauwviolet of violet zijn? Dat zou symbool kunnen zijn dat die persoon een spirituele basis heeft, of graag wil hebben. Net zoals de ander misschien een elfje zou willen zijn. Je kunt altijd de mening vragen van Jotin over dit soort beelden. Hij is lid van whiteshadow en heeft een eigen paranormaal forum, hij is helderziend en heldervoelend en zou moeten kunnen zien wat dit is (denk ik dan). Als je deze vraag op zijn forum zet ( http://www.jotin.nl ) dan krijg je gratis antwoord. Als je het in het droomforum zet, dan geef ik antwoord, maar dat moet je dus niet doen, je zet het in het forum "divers" als je niet weet in welk forum het thuishoort. Groetjes, pe. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() eigenlijk ben je te min om op te reageren maar ik ben waarschijnlijk gewoon te min dat ik het niet kan laten... |
![]() |
|
![]() |
Hey ik heb dat ook hoor! en niet zon beetje ook.
vaak savonds in bed voor het slapen gaan zie ik echt van alles. Maar het is niet dat ik het verzin, het komt in ene in me hoofd en het lijkt net een plaatje. Ik zal een voorbeeld noemen. toen ik nog heel jong was had ik in ene dat ik een sportschool zag, er stond een vrouw achter van die sokken aan te trekken in hele strakke sportkleding, ze stond helemaal achteraan op een stoel en dat werd in ene heel snel ingezoomd dat beeld. Zo raar! of ik zie in ene een meisje op de wip met een jongetje erachter ofzo. hele stomme dingen, soms word ik er bang van omdat ik het niet op dat moment verzin mar het gewoon verschijnt..... ik vraag me af wat het is........
|
![]() |
hej iedreen, dit is dus topic die me zusje gestart had. In eerste instantie op mijn naam en dat wist ik dus niet.
Wat zij vertelt wist ik niet eens. maar ik heb ook zoiets. (jaja zit zeker in de familie) alleen bij mij zijn et hele verhalen achter elkaar, gewoon realistische dingen. Bijvoorbeeld ik zit op de fiets en denk aan mn pony, ben lekker aant paardrijden en we gaan keihard, plotseling valt ie over een kuil en we vallen. Hij breekt een been, ik zit onder et bloed....BAH echt heel eng dat mijn brein zulke ziekelijke dingen kan creeeren........................ en dan moet ik remmen voor een auto. BACK IN REAL LIFE maar das dus ff heel wat anders dan dat roze nijlpaard van me zussie
||
Citaat:
o.a. Het duiveltje van de geest, van Lee Baer behandelt dit. Voor meer; http://www.ocdvriendenkring.org/literatuur/boeken.htm
|
effe wel een tijdje geleden dat ik naar m'n eigen topic ben geweest maar pas zag ik heel eng een vrouw in een operatiekamer liggen met allemaal bloed, ik wilde gaan slapen en toen kwam er ineens een hele harde boem/knal en zag ik ffe heel fel wit licht met dus die operatiekamer, ik durfde echt niet meer te gaan slapen............
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat zijn jouw slechte eigenschappen? Noeleke | 116 | 16-04-2013 22:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Wie wint de verhalenwedstrijd? Verwijderd | 142 | 10-07-2006 11:11 | |
Drugs & Alcohol |
vage kortsluiting ofzo in me hersenen Magere Marmot | 38 | 02-06-2005 13:26 | |