![]() |
|
Ik ben ook anders, maar geen homo. Maar ik heb me daarvoor afgesloten en voel me nu heel gelukkig. Het is vreselijk dat er mensen zijn die onderscheid willen maken en anders-zijnden en anders-denkenden discrimineren. Helaas is homoseksualiteit een veelal verguisd kenmerk en is het makkelijk iemand daarop te pakken (net als bijvoorbeeld op huidskleur). Maar bijna alle mensen discrimineren mensen die anders zijn. Niet alleen de homo-haters.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je bént toch ook anders?
Vat dit niet verkeerd op, maar heteroseksualiteit is toch de norm en als homoseksueel van je daar toch wel een beetje buiten lijkt me. Het is alleen gelukkig zo dat in onze redelijk ontwikkelde maatschappij homo's zoveel mogelijk gelijk worden gesteld aan hetero's. Maar ik kan wel begrijpen dat je je af en toe niet aan de gedachte kunt onttrekken dat je anders bent. Ik heb ook wel dingen waarin ik mezelf anders voel, en waarin ik dat misschien ook wel bén. Maar ik kan er zo verdomd weinig aan veranderen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Ik weet dat ze er zijn, mensen die het niet accepteren, maar ik kom ze maar zelden tegen. En als ik ze tegen kom, dan is het meteen voor de laatste keer geweest, want zulke met zulke personen kan ik niet bevriend raken. Tsja, op mijn werk reageren de meeste heel verbaasd, ze vinden mij 'geen homo-type'
![]() Het gevoel kan ik me heel goed voorstellen, zo heb ik mezelf ook heel lang gevoeld. Je ziet dat mensen om je heen allemaal een vriendinnetje krijgen (en de meisjes een vriend), en aan jou wordt continu gevraagd hoe jou ideale meisje eruit ziet enzo. Maar je zult merken dat hoe meer je er met je vrienden over praat, en grapjes over kunt maken, hoe makkelijker je het voor jezelf kan accepteren. En op het moment dat je jezelf accepteert, is het gevoel van anders zijn ook voorbij. Je moet er eigenlijk trots op zijn, trots dat jíj speciaal bent! Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik hoef toch ook niet te accepteren dat jij op meisjes valt? |
![]() |
|
Je went er vanzelf aan. En zoals nare man ook zegt, we zijn ook anders. Weinig aan te doen, gewoon een beetje een positieve instelling houden en van je geaardheid iets cools maken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Enquête homoseksualiteit Cherryheart | 20 | 29-10-2013 15:15 | |
Psychologie |
Homoseksualiteit, keuze of aangeboren? DAH | 31 | 16-05-2013 08:15 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Homoseksualiteit en religie dot | 68 | 14-05-2007 22:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Homoseksualiteit en de bijbel (vrij) letterlijk nemen Verwijderd | 129 | 11-04-2007 14:20 | |
Psychologie |
Is homoseksualiteit geaccepteerd? Faerie | 75 | 27-10-2005 17:17 | |
Liefde & Relatie |
meningen homoseksualiteit voor tv programma r.g.2 | 82 | 16-05-2005 12:10 |