Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2003, 21:00
oostijen
oostijen is offline
Hoi,
Fijn dat je even tijd hebt kunnen maken om op mijn topic te klikken. Hopelijk kan je mij ook advies geven.

Ik heb een hele lieve vriend, en die vriend heeft een zus en die zus heeft een vriend. (hopelijk volg je het nog een beetje)
Misschien begrijp je al waar ik heen wil, ik vind namelijk de vriend van mijn vriends zus leuk!
Erg leuk! En dus niet gewoon alleen maar leuk...

Ik wil niet verliefd op hem zijn, 1. hij is met de zus van mijn vriend, en die 2 passen goed bij elkaar 2. Ik heb zelf een hele lieve vriend en 3. het leeftijdsverschil is 9 jaar. Aardig groot vind ik zelf!

Ik zie hem op zich niet vaak maar toch wel zo 2x in de maand.
Ben hopeloos....ja ook wel hopeloos verliefd!

Dus als je tips hebt of advies, alles is welkom!

xxx Een hopeloze ram
Oud 26-03-2003, 21:34
Jordi
Jordi is offline
Als je verliefd bent op iemand anders dan je vriend, dan denk ik eerlijk gezegd dat er waarschijnlijk al een probleem in jullie relatie was.

Als ik jou was zou ik in ieder geval niets met die andere jongen proberen. Hij heeft al iemand en het lijkt me lullig voor de zus van je vriend als je hem 'afpakt'. Verder lijkt me de kans dat hij jou leuk vindt ook niet zo groot. Ik weet het natuurlijk niet, want ik weet niet precies wat jullie relatie is, maar het zou natuurlijk kunnen dat hij jullie leeftijdsverschil een probleem vindt en bovendien heeft hij natuurlijk ook al een vriendin.

Het lijkt me dus dat je hem uit je hoofd moet zetten en dat je moet proberen om je vriend weer de leukste te gaan vinden. Ik weet ook niet hoe je dat moet doen (leuke dingen doen ofzo?), maar als je hem niet de leukste jongen op aarde meer vindt, dan lijkt het me dat jullie relatie zijn beste tijd wel gehad heeft.
Oud 26-03-2003, 21:44
wiebenik
wiebenik is offline
Hey lastig is dat toch, ik zit met een soortgelijk probleem...
Zie ook mijn topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=398861

Zoiets is lastig, zelf ben ik er ook nog niet uit.
Ik kan je alleen aanraden en goed over na te denken en niet overhaast te beslissen. Verder zou je je kunnen afvragen hoe het komt dat je verliefd wordt op een ander, want dat gebeurt natuurlijk ook niet zonder redenen...
Hoelang ben je eigenlijk samen met je vriend?

Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 00:11
Cameo
Cameo is offline
Sjesses..jij zoekt ze ook wel uit zeg..

Maar kl*te iid, het is ook erg lastig voor mij om het vanaf jouw situatie te bekijken...
Toen ik het eerst las dacht ik: hier zou ik niet aan beginnen.... maar ja.. verliefdheid.. tis raar.. onvoorspelbaar..
Ik zou het eerst nog aankijken.. versterkt de "band" of mindert het, heeft hij zoiezo gevoelens voor jouw!?
Mja.. mijn conclusie: I don't know.. maar denk er goed overna en overhaast iid niets.
Oud 27-03-2003, 15:28
oostijen
oostijen is offline
Onze relatie heeft al zo zijn ups & downs gekend. Het is zelfs 1x uitgeweest, 3 maanden. En sinds een maand zijn we weer samen, we zijn nu totaal 1 jaar en 9 mnd samen.
Maar het is niet dat ik niet veel om mijn vriend geef of niet meer zo verliefd op hem ben, maar ik word gewoon snel verliefd. En ook vaak nog eens op de verkeerde personen. Wel lastig hoor!

Waarschijnlijk voelt de vriend van de zus van mijn vriend (heet zoiets eigenlijk niet zwager?) niks anders voor mij dan alleen maar vriendschap. En ik zou ook nooit laten merken dat ik hem meer dan leuk vind. Ben veel te bang dat alles dan zou veranderen. In negatieve zin. En zoals ik al zei die 2 passen gewoon goed bij elkaar! En zelf ben ik gelukkig met mijn vriend! Mijn verliefdheid gaat vast wel binnenkort over! hoop ik, want ik zie hem toevallig zondag weer en verheug me dus nu al op zondag!

Erg aardig van jullie om te reageren op mijn topic!

Laatst gewijzigd op 27-03-2003 om 15:32.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 16:12
.:|Chick3y|:.
.:|Chick3y|:. is offline
Kijk ook eens bij mijn topic!

2jongens.......1keuze.

Die is van mij.
Daar vind je ook veel goede tips.

ciao xxxxiez
Oud 27-03-2003, 21:18
AtHell
AtHell is offline
Niets.

Jesus hee wat dacht je zelf, in zijn relatie gaan stoken en je vriend dumpen zodat jullie (als hij het al zijn huidige relatie al zóu beëindigen) samen, net als in een disney verhaaltje, nog lang en gelukkig leven ?
Reageren

Regels voor berichten