Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zo chill is het helemaal niet!!! Het is een hele enge ervaring en je blijft voor de rest van je leven bang dat het weer gebeurt, of misschien wel een flashback met dezelfde inhoud. Ik kan het echt afraden, aangezien dit heel diep gaat en wanneer je weinig ervaring hebt met hele sterke tripmiddelen dat het helemaal fout kan gaan. Ik ken mensen die helemaal gek zijn geworden van zo'n overdosis Psilobine. Want dacht je dat iedereen zo'n informatiestroom aan kan? Je wordt idd helemaal van je lichaam los gekoppelt, je weet nog wel dat je daar ligt, en meestal krijgt dat ook een betekenis, maar het meeste speelt zich af in een andere state of mind. Wat de mensen voor mij al vertelden dus. Laatst gewijzigd op 29-03-2003 om 08:55. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar er waren al behoorlijk wat positieve reacties, en je moet niet denken dat het zonder problemen kan gaan... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Als mijn beschrijving klopt, heb ik t al op iets minder dan een hele portie thaise gehad. Misschien heb ik t zelfs vaker gehad, en ik heb nooit meer dan 1 portie genomen.
Maar ik was vroeger ook heel gevoelig, was altijd al helemaal gestoord voordat andere aan t trippen waren. Tegenwoordig valt wel mee..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[mp3] the red pill. (goa / acid ) cha0s | 49 | 09-08-2005 15:42 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Muziek |
Luistertopic. antigone | 500 | 04-04-2004 23:00 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 5 Wasp | 500 | 22-08-2003 18:26 | |
Drugs & Alcohol |
[Paddo's] trip risico's forum.scholieren.com | 36 | 03-11-2002 16:19 | |
Drugs & Alcohol |
Post hier uw tripverslagen. Isa | 66 | 21-08-2002 13:18 |