Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2003, 10:10
king112
king112 is offline
Anders wordt het alleen maar erger?
eens of oneens?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2003, 10:17
Qamra
Qamra is offline
Anders wordt wat alleen maar erger? Verliefd-zijn? Dat wordt het meestal toch wel, of je het nou vertelt of niet. En dan nog; dat is toch geen probleem?

Ik snap er geen pest van
Oud 12-04-2003, 10:48
The0
The0 is offline
De stelling is inderdaad niet echt overduidelijk, wat bedoel je met erger? Erger als in:

Dat iedereen het weet?
-Stelling juist, dan wordt het erger, mensen gaan je dan dwingen haar/hem uit te vragen blabla

De verliefdheid?
-doet er niet toe... Er wordt nix erger dan naar mijn mening.

Wat uitleg is gewenst
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 10:58
Verwijderd
Misschien is het handig om diegene waar je verliefd op bent snel te vertellen dat je verliefd bent zodat je gelijk weet waar je aan toe bent en de klap als de liefde niet wederzijds blijkt te zijn minder groot is.
dat het MOET vind ik overdreven..
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 12:14
Thomas
Thomas is offline
Ja, als je direct bent dan heeft iedereen daar baat bij.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:04
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
mja zo snel mogelijk vertellen want voor jet weet zit je dat anderhalf jaar lang uit te stellen omdat je niet durft en dan durf je al helemaal niet meer,want 'stel dat hij/zij nee zegt' dan is die klap veel groter
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:31
stout!
stout! is offline
Je moet het maar durven, en het moet het maar waard zijn. Ik ben pas na een tijdje zeker van mijn gevoelens.
Meteen bij de eerste kriebel vertellen, vind ik een beetje onzinnig. Je maakt gevoelens los en relaties overhoop (bijv als het een vriend is) terwijl het misschien heel onbetekenend is. Dus ik wacht liever even. Natuurlijk ook omdat ik gewoon een mietje ben.
Oud 13-04-2003, 19:35
densis
densis is offline
ik zeg et meestal zo vlug mogelijk...volgens mij de beste oplossing, anders kom je zot!
Oud 13-04-2003, 19:41
Verwijderd
Mijn vriend werd verliefd op me toen we nét in de vierde zaten. Als hij dat toen tegen me had verteld, had ik hem afgewezen, omdat ik hem nauwelijks kende toen. We leerden elkaar een beetje kennen in de vijfde, maar toen had ik een vriend. Als hij me toen verteld had dat hij verliefd op me was, had ik hem afgewezen omdat ik verliefd op mijn toenmalige vriend was. Kort nadat het uit ging met mijn ex-vriend raakten mijn huidige vriend en ik goed bevriend. Als hij me toen verteld had dat hij verliefd op me was, had ik hem afgewezen omdat ik nog te veel verdriet had over m'n ex-vriend. Later ging ik hem steeds leuker en leuker vinden. Als hij me toen verteld had dat-ie verliefd op me was, had ik hem afgewezen omdat ik nog te veel twijfelde en hem te goed vond om slachtoffer te zijn van een twijfelende Sarah.
In feite heeft-ie het me pas verteld nadat ik hem zoende. Iets eerder had natuurlijk wel gemogen, maar dit was toch wel handig.
Ik vind dat je pas moet vertellen dat je verliefd bent, als je een serieuze kans maakt dat 't wat wordt.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 21:06
Phileine
Phileine is offline
Mrrr. Het was misschien een idee om ook op L&R een limiet aan aantal posts per dag in acht te nemen. :/

Of @topicstarter, bedenk voordat je een topic begint wat je allemaal kwijt wil, want ik heb het gevoel dat al je topics op hetzelfde neerkomen en dat je er geen moer mee opschiet.
Oud 14-04-2003, 09:42
Jozzy
Jozzy is offline
Ik ben het wel eens met Sarah, om het pas te vertellen als je kans maakt dat het wat wordt. Je kunt, door het te vertellen, bijvoorbeeld een goede vriendschap naar de klote helpen, waarin het voor de ander alleen maar vervelend is om van jouw verliefdheid af te weten. Als het nou zo goed gaat en je er zélf ook van kan genieten, zonder de ander ook maar één haartje daarmee lastig te vallen?? Ik denk dat je dan alleen maar, als je tenminste geen echte kans maakt, problemen mee kunt veroorzaken.

Tenzij het je héél erg dwarszit en je de drang voelt om het te vertellen. Dan wel doen, denk ik.

Laatst gewijzigd op 11-02-2014 om 10:00. Reden: naam verwijderd op verzoek
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 10:11
big star
big star is offline
Zo snel mogelijk zeggen, want anders baal je als je uiteindelijk duidelijk maakt dat je hem/haar leuk vind en dan blijkt dat hij/zij jou ook al een lange tijd leuk vind. Je moet niet bang zijn om een blauwtjhe te lopen; je kan beter een blauwtje lopen dan er nooit achterkomen wat hij/zij nou van jou vind.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 10:29
Bruut
Bruut is offline
*edit*

laat maar

Laatst gewijzigd op 14-04-2003 om 16:01.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 10:34
Unexplained
Unexplained is offline
Je kunt het natuurlijk wel even voor jezelf houden, om te kijken of het geen opwelling of vlaag van verstandverbijstering is.

Daarna: geen spelletjes er omheen, daar heb ik een pishekel aan
Reageren

Regels voor berichten