Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ook gaaf: Pieter Bruegel: ![]() Paul Gustav Doré ![]() John Martin: Edvard Munch: ![]()
||
Citaat:
en verder heb ik nu geen zin om ontopic te reageren
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik hou van hele absurde donkere dingen, zoals Gottfried Helnwein ![]() the doubting thomas maar Keith haring vind ik ook cool en Lichtenstein ook
||
![]() |
Citaat:
en jij was vroeg op vnochtend zeg ontopic: Ik ben echt heel erg fan van Pollock en Andy Warhol (en andere pop-art meneren natuurlijk) en surrealisme is crap, heel knap natuurlijk en geweldig mooi geschilderd maar het roept zo weinig bij me op.. ja schoonheid en misschien een lichte verwondering maar ik wil échte emoties en diepe verbazing over wat ik te zien krijg. Bij surrealisme kan je net zo goed naar een replica kijken en dat heb je bij dingen van bijvoorbeeld Pollock zeker niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() is De Schreeuw/Munch al weer terug op zn plek btw? surrealistisch is wel mn ding, bepaalde werken van dali en magritte. Aaron Jasinski is een held http://www.aaronjasinski.com/ |
![]() |
|
![]() |
ik hou erg zeer van de schilderijen van Jacqueline Schafer (zie http://www.galeriemerenwijk.nl/schafer.htm
Erg stijlvol... en ze passen goed bij mijn inrichting (heb er nu zelf 1 in bezit) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() karel appel vind ik stom, ik houd niet van abstract-exprissionisme... geklieder wat kleine kinderen ook kunnen, daarom vind ik corneile helemaal stom... popart vind ik ook stom ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Magritte is idd erg mooi.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() zei ik dat? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() kun er ook lang naar kijken om de verschillende 'verborgen' boodschappen die erin zitten eruit te halen. zelfde geld voor reclame-kunst. |
![]() |
||
Citaat:
hmm t staat er dus dan zal jij het wel geschreven hebben ![]()
||
Citaat:
Oh god, wat een geweldige kunst dit, hier houd ik van! dit geeft me hetzelfde gevoel als kunst uit de eerste wereldoorlog, en hier kan ik echt een mjiddag naar kijken, en mezelf dan vinden in een verre gedachte ![]()
||
Citaat:
maar ach, het zal wel uit een boek komen
||
Citaat:
oh,die is inderdaad ook erg goed, maar niet helemaal mijn ding met die vrouwen zal maar zeggen ( als het die giger is die jij bedoelt) wat vinden jullie trouwens van paul McCarthy? ik vind het maar een viez4e ouwe sexfrust hoor ![]()
||
Citaat:
Om eerlijk te zijn ben ik er totaal niet bekend mee. Opzich wel jammer want sommige werken zijn leuk om te zien.
|
![]() |
|
|