Advertentie | |
|
![]() |
||
Overigens wordt deze demonstratie door de JF en nieuwrechts.
Het artikeltje hierboven is niet helemaal compleet, dus hier het officiele communiqe van de JF: Citaat:
||
![]() |
Citaat:
jaaa, verfbommen!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Michiel@NieuwRechts.NL ??
Is dat niet die gozer met die kale kop die te dom is voor woorden en de LPF-fractie op de kop had gezet (alsof de kop van de LPF'ers al niet allang op de plaats van hun reet zat) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De coalitie steunen? Okee, dat kan ik begrijpen. Maar op het moment dat ik lees welke namen daar achter staan, namelijk de Jonge Fortuynisten, één of andere radicale zionistenlobby en 'Nieuw Rechts' wat dat dan ook mag zijn (het klinkt verdacht), dan hoef ik eigenlijk niet eens inhoudelijk op hun doelstellingen in te gaan, want dan weet je tóch wel dat het allemaal Bush-Blair-Powell-geblabla is, vers van de Amerikaanse propagandapers. |
![]() |
|
1. Een demonstratie vóór iets wat al gebeurt is het meest loze waar ik ooit van heb gehoord. Ga dan pannenkoeken bakken voor derdewereldlanden. Zelfs dat heeft meer nut.
2. Ik vind het enigszins onsportief (en dat is een gigantisch understatement, zelfs voor mijn doen) om dan maar meteen een tegendemonstratie of rellen te gaan houden. Laat die mensen toch lekker. Als zij zin hebben om voor de oorlog te demonstreren dan hebben ze dat recht. We leven in een enigszins vrije staat waarin je best zonder problemen actie mag voeren. Ik zie namelijk ook nergens tegen-anti-oorlogdemonstraties. Dat betekent dus dat de mensen die voor de oorlog zijn socialer zijn dan de mensen die ertegen zijn... Interessant.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ach ja. Rellen komen er trouwens toch wel, als het niet tussen links-rechts is, is het wel tussen pacifist-militarist of gewoon algemener, betoger-mobiele eenheid.
Wat is dat Nieuw Rechts trouwens? Klinkt als één of andere dubieuze incarnatie van nationalisme gecombineerd met domheid en xenofobie, dat kan nooit goed gaan. En die Stichting Saroef ( http://www.stichtingsaroef.tk/) zou ik ook niet vertrouwen. Die gasten zijn echt niet zo koosjer, het zijn zionisten. In feite is het gewoon de AEL, maar dan anders. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
uiteraard weer 100% voorspelbare reacties hier.
Die lui die er voor willen demonstreren hebben gewoon net zoveel recht er op als jullie hebben om er tegen te stemmen. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Om wat tegenwicht te bieden tegen al die ANTI-oorlogsdemonstraties misschien?? |
![]() |
||
Citaat:
Vertrouw je mij niet? Zionisten zijn zeker niet per definitie fout . Dat denk jij! Zionisten zijn juist goed... Zielig hoor..... |
![]() |
||
Citaat:
maar wie wil demonstreren mag dat volgens de wet. Alleen zie ik het nut niet van een demonstratie in die voor oorlog is als er al een oorlog is. De meeste mensen demonstreren als ze het niet ergens mee eens zijn. Daarom komen jullie erg dom over op mij. Maar ja, het zal wel weer aan mij liggen ![]()
|
![]() |
Georganiseerd door Michiel "Er is een ding erger dan een neger, een blanke neger" Smit. Nazi eerste klas. Dus wil je 'm een plezier doen, neem dan die swastika vlaggen mee!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Met de Israëlische vlag. ![]() ![]() Ik zal er zijn, als het financieel haalbaar is! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik had je zowat een PM gestuurd om je MSN-adres te vragen... ![]() ![]() Maar, we kunnen wel samen gaan misschien... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Super idee. Laten we ook nog zien dat er mensen in Nederland wonen die wel het gevaar van dergelijk legaal terrorisme inzien |
![]() |
||
Citaat:
Met een demonstratie hoop je de politiek ertoe te zetten de huidige koers te veranderen. Met een voordemonstratie hoop je de huidige koers te laten zoals die is... Maar die is al zo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu is het altijd: ja er komt weer een anti-oorlogsdemonstratie. Maar als je zo'n demonstratie houdt dan weet je toch al: amerika gaat nu echt niet meer de troepen terugtrekken omdat een aantal mensen in de wereld demonstreren tegen de oorlog. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ALARM: foto's deelnemers pro-USA demo Den Haag op nazi-website Rabbi Daniel | 204 | 06-06-2003 21:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
TEGENDEMONSTRATIE -pro-usa-demonstratie-!!!!! Sweet_Hadar | 3 | 03-04-2003 16:10 |