Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2003, 10:36
Sannetje
Sannetje is offline
Mijn vader heeft de laptop gedefragmenteerd en nu zijn bepaalde letters door cijfers vervangen. Ik heb geen idee hoe dit terug te draaien is, weet iemand van jullie het?
Oud 29-03-2003, 11:01
Enlightenment
Enlightenment is offline
"letters door cijfers vervangen" waar dan? Namen van bestanden, inhoud van bestanden? Zie je toevallig allemaal gekke tekens of zijn het echt cijfers?

Kortom, iets meer info.
Oud 29-03-2003, 11:18
Sannetje
Sannetje is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 29-03-2003 @ 12:01:
"letters door cijfers vervangen" waar dan? Namen van bestanden, inhoud van bestanden? Zie je toevallig allemaal gekke tekens of zijn het echt cijfers?

Kortom, iets meer info.

gewoon bij alles wat je typt. elke o wordt een 6, elke j wordt een 5 en nog een paar andere letters die in cijfers veranderen.

Teksten die er al staan zie je wel gewoon, maar bij intypen worden dus een paar lekkers vervangen door cijfers.
Oud 29-03-2003, 11:26
Verwijderd
misschien dat je keyboard instellingen niet goed staan, wat ook kan zijn is dat je numlock op je laptop hebt aan staan, dan krijg je eenzelfde num pad als bij je normale keyboard. Dit zet je uit door met de fn-key (bij acer en toshiba dacht ik) en dan onder een cijfer toets een vierkantje met een 1-tje er in of num oid tegelijk in te drukken
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 11:35
Sannetje
Sannetje is offline
het was inderdaad de numlock, mijn broer had die aangezet zonder dat we 't wisten (en we hebben de laptop nog niet zo lang, dus we hadden 't lampje niet gezien....)

't Is dus weer opgelost
Oud 29-03-2003, 11:39
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Sannetje schreef op 29-03-2003 @ 12:35:
het was inderdaad de numlock, mijn broer had die aangezet zonder dat we 't wisten (en we hebben de laptop nog niet zo lang, dus we hadden 't lampje niet gezien....)

't Is dus weer opgelost
Ohja haha. Nouja weet wat geleerd, toch?
Oud 29-03-2003, 17:41
Verwijderd
Citaat:
ned441 schreef op 29-03-2003 @ 12:26:
misschien dat je keyboard instellingen niet goed staan, wat ook kan zijn is dat je numlock op je laptop hebt aan staan, dan krijg je eenzelfde num pad als bij je normale keyboard. Dit zet je uit door met de fn-key (bij acer en toshiba dacht ik) en dan onder een cijfer toets een vierkantje met een 1-tje er in of num oid tegelijk in te drukken

WHO's the man???
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 17:58
Orion84
Orion84 is offline
is idd zwaar irritant dat die numpad onder de gewone letters zit. (ok ergens anders kun je het ook nie kwijt, maar daar heeft ook vrij weinig zin lijkt me (heb et ook nog noit gebruikt).
Oud 29-03-2003, 18:00
Verwijderd
Had ik ook 'n paar keer.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 18:03
Verwijderd
voor laptop's zijn er ook externe numpad's
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten