Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2002, 10:55
charly not
charly not is offline
Zou jij iets kunnen nemen (een relatie dus) met iemand die je eigenlijk helemaal niet goed kent?! Althans... Je kent die persoon van gezicht, paar keer heel even mee gesproken etc. Dan hoor je dat hij/zij je leuk vindt... Zou je dan gewoon voor try out iets met hem of haar nemen??!
Oud 05-08-2002, 10:56
lady_x
lady_x is offline
Ja why not, als ik die leuk en aantrekkelijk vind.. Je kan het maar proberen en verder zie je wel. Dat is juist het spannende eraan.
Oud 05-08-2002, 10:58
Thutshui
Thutshui is offline
Ja, heb het welles gedaan ook, maar dat liep steeds op niets uit.

Ik ben ook met m'n huidige vriendin op die manier begonnen (we kenden elkaar twee dagen) maar dat gaat meer dan perfect.

Het wil wel maar ik denk dat er dan wel een bijzondere klik moet zijn waardoor je de tijd die je elkaar niet hebt gekend, in kunt halen.

ofzo...
Oud 05-08-2002, 11:00
vuurvliegje
vuurvliegje is offline
Ik kende mijn vriend ook pas een week, waarvan ik hem daarop 1 keer gezien heb en verder op msn, en dat gaat ook erg goed, dus waarom niet?
Oud 05-08-2002, 11:01
girl18
girl18 is offline
Citaat:
charly not schreef:
Zou jij iets kunnen nemen (een relatie dus) met iemand die je eigenlijk helemaal niet goed kent?! Althans... Je kent die persoon van gezicht, paar keer heel even mee gesproken etc. Dan hoor je dat hij/zij je leuk vindt... Zou je dan gewoon voor try out iets met hem of haar nemen??!
je moet elkaar leren kennen in een verhouding/relatie.. dus wat klaag je nou.. je geliefde ken je in het begin nooit zo goed je moet hem juist beter leren kennen en als hij niks word je hebt het tenminste geprobeerd.. en als wel wat word dan is dat toch leuk meegenomen.?
Oud 05-08-2002, 11:03
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
girl18 schreef:
je moet elkaar leren kennen in een verhouding/relatie.. dus wat klaag je nou..
Er kan ook liefde bloeien uit vriendschap, dus dan ken je elkaar wél goed of beter..
Oud 05-08-2002, 11:17
charly not
charly not is offline
Citaat:
lady_x schreef:

Er kan ook liefde bloeien uit vriendschap, dus dan ken je elkaar wél goed of beter..
pcies
Oud 05-08-2002, 11:22
girl18
girl18 is offline
Citaat:
lady_x schreef:

als of ik dat niet wist.. stel je voor je komt iemand tegen in de stad die best wel aantrekkelijk is en jullie komen in gesprek en hij vraagt aan het einde van het gesprek je tel.. hij belt je twee dagen later op om aftespreken...jij doet het jullie gaan naar een bar of wat dan ook en als jullie daar zitten durf je niet met elkaar te praten (te verlegen) en aan het einde van de date geef je elkaar een kus.. en hij vraag de volgende keer om weer aftespreken dan leer je elkaar toch ook kennen.?
Oud 05-08-2002, 12:41
Roozie
Roozie is offline
Ja dat zou ik wel doen. Het is een klein risico dat je neemt. Maar je kunt ook gewoon blijven daten eerst omdat je elkaar wilt leren kennen, dan zie je het vanzelf wel.
Oud 05-08-2002, 12:45
PardonMe
PardonMe is offline
tja, zou dat wel kunnen denk ik, maar denk dat dat toch niet echt lang duurt dan...
Of je moet elkaar dan snel goed leren kennen..
je moet toch met iemand kunnen praten en dingen delen enzo.. hoe kun je echt goed praten zonder dat je elkaar kent...?
Oud 05-08-2002, 12:46
BELLEKE
BELLEKE is offline
nee... k denk dat 'k maar pas iets meer zal beginnen voelen als k die persoon beter leer kennen... natuurlijk zal kmisschien al de kriebel hebben maar toch... lang hoeft het niet te duren maar k wil die jongen wel n klein beetje beter leren kennen
x
Oud 05-08-2002, 14:30
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
charly not schreef:
Zou je dan gewoon voor try out iets met hem of haar nemen??!
Niet voor de try out nee, maar wel omdat ik diegene in eerste instantie leuk vind overkomen. Ik heb nog nooit iets met iemand gehad die ik echt al lang kende, meestal na een eerste of tweede ontmoeting.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 14:43
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
girl18 schreef:
als of ik dat niet wist..
? dus het is fout als je zegt dat je je geliefde in het begin nooit goed kent..
Als je een lange vriendschap hebt gehad en elkaar door en door kent en dan verliefd wordt op elkaar dan is dat niet te vergelijken met een relatie die je aangaat met iemand die je slechts enkele dagen/weken kent.
Oud 05-08-2002, 16:08
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ja, met m'n vriend is dat zo gebeurd. We stonden ook binnen 5 min. te zoenen zonder dat we elkaars naam wisten. Ik was daarna gelijk helemaal hoteldebotel en hij ook (hoorde ik toen we dus echt wat hadden)

HEt duurde nog ff voordat het aan was maar toen ik hem voor de 2de keer zag hadden we al wat. Onze eerste ontmoeting was dus kort maar zeeeeer krachtig en we zijn nu 2,5 maand verder!
Oud 05-08-2002, 17:09
sweatbear
sweatbear is offline
Why not?

Ik heb mijn ex ook leren kennen.. 1 dagje op msn, toen 1 keer gezien en ineens hadden we..
En dat minstens een half jaar..
Ik denk dat het meestal wel lukt omdat je er dan nog achter moet komen wat diegene wel en niet leuk vind.. meer een uitdaging dus..

kussies sweatbear
Oud 05-08-2002, 17:12
miro
miro is offline
Ja hoor. Denk dat ik zo eerder iets met iemand zou krijgen dan met een gewone vriend die ik al jaren ken ofzo. Mijn huidige vriend ken ik ook van een avond in t cafe, daarna even gechat op msn en na een bioscoopje ging ik met hem Denk dat het bij de meeste mensen zo loopt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten