Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
tja, zou dat wel kunnen denk ik, maar denk dat dat toch niet echt lang duurt dan...
Of je moet elkaar dan snel goed leren kennen.. je moet toch met iemand kunnen praten en dingen delen enzo.. hoe kun je echt goed praten zonder dat je elkaar kent...?
|
![]() |
nee... k denk dat 'k maar pas iets meer zal beginnen voelen als k die persoon beter leer kennen... natuurlijk zal kmisschien al de kriebel hebben maar toch... lang hoeft het niet te duren maar k wil die jongen wel n klein beetje beter leren kennen
x
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je een lange vriendschap hebt gehad en elkaar door en door kent en dan verliefd wordt op elkaar dan is dat niet te vergelijken met een relatie die je aangaat met iemand die je slechts enkele dagen/weken kent.
|
![]() |
Ja, met m'n vriend is dat zo gebeurd. We stonden ook binnen 5 min. te zoenen zonder dat we elkaars naam wisten. Ik was daarna gelijk helemaal hoteldebotel en hij ook (hoorde ik toen we dus echt wat hadden)
HEt duurde nog ff voordat het aan was maar toen ik hem voor de 2de keer zag hadden we al wat. Onze eerste ontmoeting was dus kort maar zeeeeer krachtig en we zijn nu 2,5 maand verder!
|
![]() |
Why not?
Ik heb mijn ex ook leren kennen.. 1 dagje op msn, toen 1 keer gezien en ineens hadden we.. En dat minstens een half jaar.. Ik denk dat het meestal wel lukt omdat je er dan nog achter moet komen wat diegene wel en niet leuk vind.. meer een uitdaging dus.. kussies sweatbear
|
Ja hoor. Denk dat ik zo eerder iets met iemand zou krijgen dan met een gewone vriend die ik al jaren ken ofzo. Mijn huidige vriend ken ik ook van een avond in t cafe, daarna even gechat op msn en na een bioscoopje ging ik met hem
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Psychologie |