Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb wel bont voor dieren t-shirts. Maar verder dan dat gaat het niet. Ik hoef niet zo nodig als een wandelend reclamebord mijn idealen uit te dragen.
Verder draag ik liever iets dat me goed staat en niet al te onprettig zit en voor de gelegenheid geëigend is.
||
Citaat:
![]() ![]() Gats! Maar even back to topic: mijn idealen hebben weinig te maken met mijn lifestyle op het "be you" - motto na niks eigenlijk.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Tja, het staat je of het staat je niet. In The Ninth Gate heeft Johnny Depp zo'n sikje en toen wou ik meteen dat mijn vriend er ook een liet staan. Maar hem stond het jammer genoeg totaal niet! Moet Evito toch zijn sik maar eens als foto posten, gaan wij stemmen of-ie eraf moet of niet.
|
![]() |
Niet ideologisch eigenlijk.
Ok, ik draag wel dingen die anderen nooit aan zouden trekken (hoewel dat waarschijnlijk voor iedereen geldt), maar gewoon omdat ik die mooi vind, of omdat ik ze nu eenmaal heb en ze niet te versleten of te klein zijn. Een ideologie laat zich denk ik sowieso moeilijk uitdragen in kleding; veel verder dan opstand of berusting kom je denk ik niet. Dan zit ik denk ik toch eerder aan de opstand-kant, zij het dicht in de buurt van het midden.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik draag wel shirts waar bijv iets op zou kunnen staan in de trant van: The people won't be free untill the last capitalist will dissolve in the blood of the last bureaucrat.....maarja dat komt gewoon omdat ManLiftingbanner een van de gaafste nl bands ooit is.
En che guevara: Je communistenverheerlijking raakt kant nog wal. Top notch hoor de DDR, Sovjetunie en Cuba....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En mijn denkbeelden beinvloeden mijn stijl niet tot nauwelijks. Wel draag ik bijvoorbeeld geen kleding waar G-sus letterlijk op staat, voel ik me niet prettig in. Over het algemeen trek ik echter wel gewoon aan wat ik mooi vind, maar misschien past die kleding onbewust weer bij mijn idealen.... |
![]() |
|
Het is niet echt te zien.. mjah.. ik heb wel een trui met een Pippi en een politieke leus maar verder ben ik niet heel luidruchtig met mn kleren ofzo. Ik draag wat ik leuk vind/ lekker vind zitten, of dat nou een Lonsdalepolo is of een Zeeman-polo van 3,50; dat boeit me niet zo.
Sikjes zijn vaak geil ![]()
|
Misschien dat ik t-shirts moet gaan laten drukken met politieke overtuigingen en wijze leuzen. Dingen in het Latijn, ofzo. Om de juiste mensen aan te trekken.
![]() Dingen als: Gloria umbra virtutis est. Roem is de schaduw van uitmuntendheid. Paucis natus est, qui populum aetatis suae cogitat. Wie alleen aan zijn tijdgenoten denkt, is voor een klein publiek geboren. Nemo non, cum alteri prodest, sibi profuit. Niemand die anderen helpt, heeft daar zelf geen voordeel bij. Quomodo fabula, sic vita non quam dio, sed quam bene acta sit refert. Het is met het leven als het een toneelstuk: belangrijk is niet hoe lang het duurt maar hoe goed het gespeeld wordt. Non potest amor cum timore misceri. Liefde is onverenigbaar met vrees. ![]() Necessaria metitur utilitas: supervacua quo redigis? Nut is de maatstaf van wat noodzakelijk is; maar met welke maat kan je het overbodige gaan meten? Patet omnbus veritas. De waarheid is voor iedereen toegankelijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|