![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tele-koopjes introduceert: Het Starwars Musquito defense System. Een uniek systeem waarmee muggen met een laserstraal vernietigd worden, voordat ze landen op uw huid. Check filmpje
![]() http://www.groenbrothers.com/plaatje...rwars_clip.WMV Mwah, zo'n ding dat citroenolie verspreidt is wel handig, die gebruik ik zelf ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Citronella olie op je kussensloop doen, of zo'n ding voor in het stopcontact met citronella (werkt bij mij trouwens niet, olie op je kussensloop wel) of je insmeren met zo'n autan stick.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja je kan kiezen: of geen klamboe en gestoken worden omdat het niet zo leuk in je kamer staat ofzo of een klamboe die je misschien niet zo 'wijs' of weet ik t vind staan in je kamer en niet gestoken worden.. en t is ook nog een leuk tentje ![]() naja, succes met je muggetjes ![]() kus |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Denk niet dat Purgatori zit te w88 op iets meisjesachtig want een klamboe vind ik nou echt meer voor meiden.... @ Purgatori, Ik weet niet wat je bedoelt sorry....
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() "of de kat van de buren" "of ongewenste planeten" *grin* Citroen werkt goed, al is het maar wat citroensap op je lichaam smeren, dat werkt al goed.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Alleen volgens mij moet je daar wel mee oppassen omdat al die muggen ontploffen en dus allemaal hele kleine deeltjes in het rond vliegen... dat was slecht ofzo (weet het niet meer precies) Net als met zo'n paarse/blauw licht lamp ding... Als je al geprikt ben kun je lidocaine zalf kopen bij de apotheek, dat verdoofd de plek ietsje waardoor je het ff vergeet en daarna minder last hebt. Wij gebruiken op vakantie verder altijd Autan, zo'n spray, maar dat stinkt als de pest, dus om dat vaker te gebruiken lijkt me dat niet zo geschikt.. het werkt overigens wel goed. In huis heb ik voor m'n raam een ding hangen (zo'n net met minigaatjes edit: het heet dus een hor ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|