Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2003, 00:12
Purgatori
Purgatori is offline
Heyz peeps,

Ik heb ff een vraagje, want ik heb NU al last van mugge.. Het is niet eens zo warm.. Maar toch zijn er een aantal.. En ik zit al helemaal onder.. Wat kan ik et beste gebruike.. Zodat ik niet word gebete? Khoop datter iemand snel reageert.. IK KRAP ME GEK!!!

Greetz,
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 08:49
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
haha hoe heet dat gele spul nou waar ze niet tegen kunnen?
Autin ofzo en citroen lucht kunnne ze ook niet tegen...
Azaron na t bijten moet je gebruiken dan jeukt t niet meer zo....
Krapze nog ff als t niet helpt
Oud 29-03-2003, 08:53
Verwijderd
een klamboe!
dat is echt de beste uitvinding ooit! echt waar. heb ik ook. mij vinde ze blijkbaar heel lekker ofzo, maar nu wordt ik niet meer geprikt..
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 08:59
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-03-2003 @ 09:53:
een klamboe!
dat is echt de beste uitvinding ooit! echt waar. heb ik ook. mij vinde ze blijkbaar heel lekker ofzo, maar nu wordt ik niet meer geprikt..
Jah zie heb ik ook maar kzie nou niet echt een jongen van 17 zo'n ding boven zn bed hebben.............
Oud 29-03-2003, 09:39
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 29-03-2003 @ 09:59:
Jah zie heb ik ook maar kzie nou niet echt een jongen van 17 zo'n ding boven zn bed hebben.............
Ach, als het helpt. Waarom niet dan?
Oud 29-03-2003, 09:41
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
True True.. Maar men ma heeft et altyd over iets dat.. Hoe heet da nou ook weer.. Nouja.. In iedergeval.. Dat moet je elke maand inneme.. En daar word je bloed gaar van.. Maar dat werkt ook niej altyd.. En ik heb nu al een stuk of 5 tot 6 bulten
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 10:39
Verwijderd
Tele-koopjes introduceert: Het Starwars Musquito defense System. Een uniek systeem waarmee muggen met een laserstraal vernietigd worden, voordat ze landen op uw huid. Check filmpje
http://www.groenbrothers.com/plaatje...rwars_clip.WMV

Mwah, zo'n ding dat citroenolie verspreidt is wel handig, die gebruik ik zelf
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 11:50
Verwijderd
muggemep
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 13:07
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
perseus schreef op 29-03-2003 @ 11:39:
Tele-koopjes introduceert: Het Starwars Musquito defense System. Een uniek systeem waarmee muggen met een laserstraal vernietigd worden, voordat ze landen op uw huid. Check filmpje

Mwah, zo'n ding dat citroenolie verspreidt is wel handig, die gebruik ik zelf
Haha.. Die was gaaf Vooral die mep op de muur met al da bloed.. En da huis
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 20:03
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citronella olie op je kussensloop doen, of zo'n ding voor in het stopcontact met citronella (werkt bij mij trouwens niet, olie op je kussensloop wel) of je insmeren met zo'n autan stick.
Oud 29-03-2003, 20:16
Verwijderd
Prikweg smeren. Dit helpt zowel tegen de jeuk van een beet, als tegen de muggen. Door de citroengeur blijven ze wel van je af!
Of zo'n citroengeurding int stopcontact doen, al kan je die pas maandag kopen, als je die niet in huis hebt...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 20:46
Verwijderd
Citaat:
ja, bij mij werken al die middeltjes niet echt dus dan maar een klamboe.. staat toevallig ook nog heel leuk op mn kamer en ach, in de tropen hebben ze t toch ook?
ja je kan kiezen:
of geen klamboe en gestoken worden omdat het niet zo leuk in je kamer staat ofzo
of een klamboe die je misschien niet zo 'wijs' of weet ik t vind staan in je kamer en niet gestoken worden..
en t is ook nog een leuk tentje
naja,
succes met je muggetjes
kus
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 22:18
ekki
ekki is offline
Citaat:
WHAHAHAHAHAHA
Oud 30-03-2003, 08:31
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Ieke schreef op 29-03-2003 @ 10:39:
Ach, als het helpt. Waarom niet dan?
Jah het helpt wel want k heb der zelf ook een maar ik heb t niet gedaan om de muggen maar omdat ik t mooi vind....
Denk niet dat Purgatori zit te w88 op iets meisjesachtig want een klamboe vind ik nou echt meer voor meiden....

@ Purgatori, Ik weet niet wat je bedoelt sorry....
Oud 30-03-2003, 10:06
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
lol
"of de kat van de buren"
"of ongewenste planeten"
*grin*

Citroen werkt goed, al is het maar wat citroensap op je lichaam smeren, dat werkt al goed.
Oud 30-03-2003, 12:52
little lady
little lady is offline
je hebt ook van die apparaatjes met een bepaald geluid of geur dat muggen afschrikt.
Oud 30-03-2003, 13:05
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
doe 's avonds je raam dicht als je licht aanhebt, of koop een hor
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 13:08
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
gaaf filmpje

Alleen volgens mij moet je daar wel mee oppassen omdat al die muggen ontploffen en dus allemaal hele kleine deeltjes in het rond vliegen... dat was slecht ofzo (weet het niet meer precies)
Net als met zo'n paarse/blauw licht lamp ding...

Als je al geprikt ben kun je lidocaine zalf kopen bij de apotheek, dat verdoofd de plek ietsje waardoor je het ff vergeet en daarna minder last hebt.

Wij gebruiken op vakantie verder altijd Autan, zo'n spray, maar dat stinkt als de pest, dus om dat vaker te gebruiken lijkt me dat niet zo geschikt.. het werkt overigens wel goed.

In huis heb ik voor m'n raam een ding hangen (zo'n net met minigaatjes edit: het heet dus een hor ) en ik hou m'n deur heel veel dicht, zodat er geen muggen binnen kunnen komen.
Oud 30-03-2003, 13:20
makita
makita is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-03-2003 @ 09:53:
een klamboe!
jaa, maar als er dan een mugje naar binnen glipt terwijl jij erin stapt ofzo, zie die er dan maar weer es uit te krijgen! man ben de hele nacht bezig geweest met dat rotbeessie.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 20:42
Blisss
Blisss is offline
Ik geloof dat het nog niet genoemd is, maar DEEM is officieel getest als bestwerkende antimuggenstof, kun je kopen bij drogist/apotheek of zo en in ieder geval bij de ggd. Is 10 euro voor heel klein flesje, maar supereffectief. Wordt aanbevolen voor tropenreizigers e.d.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 07:15
Yamyam
Yamyam is offline
Hor voor het raam
Klamboe
Citroenplant in de kamer
En smeren met anti-muggenspul
En dan heb je ook nog zo'n ding wat je in het stopcontact kan steken en wat een geluidje/luchtje verspreid, maar daar ben ik niet zo heel erg voor.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten