Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vond het een beetje een matige film.
Teveel overdreven slow-motion acties, te idialistisch (ja hoor, hij heeft vrije zwarten in dienst op zijn plantage?) en het klopt niet met de geschiedenis. (De konolialen gebruiken guerilla tegen de sta-in-een-rij-en-word-neergeknald-Engelsen) Ik vind de film een zwak aftreksel van Robin Hood en Braveheart. (wat ik trouwens wel erg goeie films vind) Gibson, loose the tomahawk.
||
Citaat:
ik vond het een mooie film ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Braveheart vond ik een schitterende film. Ik heb gelachen en vaak ippevel gehad: FREEEEEEEEDOOOOOOOOOOOM!
![]() The Patriot vond ik zwaar tegenvallen. Ik heb hem helemaal gekeken, was klaarwakker, maar het deed me helemaal niks. Afgezien van de hoge kerel(generaal, korporaal weet ik het) vond ik schitterend geacteerd. Ik bedoel die knakker die Mel´s zoon dood schoot. Damn wat kreeg ik meteen een schurfthekel aan hem zodra hij zijn mond open deed ![]() Voor de rest, saaie hap. Dingen die nergens op slaan; je ligt op je buik, iemand komt er aan die je eigenlijk helemaal niet kunt horen door de schoten/geroep en opeens draai je je op rug en steekt/draait eigelijk je zwaard in hem zonder dat je een steekbeweging hoeft te maken omdat je zwaard precies meedraait. |
![]() |
||
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Diesel schreef op 30-03-2003 @ 01:00: Was jij niet degene die TRIPLE X de beste film uit de 21ste eeuw noemde? -------------------------------------------------------------------------------- Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Lekkere mannen topic Freshh~ | 180 | 25-10-2003 21:50 |