Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb een radiografisch bestuurbare Mini. Je hebt er niet echt veel voor nodig om hem in elkaar te zetten. Een schroevendraaier is eigenlijk wel voldoende. Om de kap te verven heb je dus spuitbusjes verf nodig, en wat tape om alles goed af te plakken. De accu koop je ook los. Daarnaast koop je nog de zender/ontvanger apart, die hoeft niet zo duur te zijn, zeker als het een 'gewone' auto is. Als je samen met iemand anders wil gaan rijden, let dan op dat jij een andere frequentie hebt!
En verder? Eh, je kan het zo gek maken als je wilt. Alles wat er standaard bij zit kun je eigenlijk ook los kopen, maar dan duurder en beter. Wat wel een aanrader is, is om een elektronische snelheidregelaar te kopen ipv de mechanische die bijgeleverd is. Elektronisch rijdt net ff harder. Wat het allemaal kost? Oei, ik weet dat niet meer precies, ik heb hem een tijdje geleden gekocht, maar je moet wel rekenen op 150-200 euro. Mijn auto komt bij deze winkel vandaan http://www.quartel.nl/ Kijk daar maar eens rond. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik ben net naar de winkel geweest. heb slecht nieuws: de seats worden niet verkocht als radiografisch bestuurbaar model. de leon is er zelfs niet als gewoon schaalmodel...
nog meer slecht nieuws: k vergiste me in de prijs van de auto. die moet zijn: min. E159. dit scheelt wel veel, het spijt me als ik je daarmee misleid heb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
"echte hobby" worden. En die prijs...nou ja. hobby's zijn duur. jammer dat er geen seat kappen zijn (ik ben nogal fan van Seat). Zijn er wel volkswagen Golf kappen? Die is ook mooi namelijk.
|
![]() |
ik geloof wel dat er vw golf kappen zijn. lijkt me in elk geval onlogisch als er geen zijn
![]() k weet niet waar je woont, anders moet je maar es in de winkel langskomen of bij een andere speciaalzaak langsgaan. mijn winkel is in deventer, als je het adres wil moet je maar ff mailen (k neem aan dat dat hier niet op mag ivm reclame) |
![]() |
|
ik bouw zelf vrachtwagen-benzine modellen.
ik heb 2 weken geleden me project afgerond. ik bouw zelf het hele model behalve de zender die koop ik bij een model bouw winkel de "scania" die ik heb gebouwt is een exact kopie van onze eigen nieuwe auto. met 20 lampjes en 2 zwaailampen (allemaal werkend) Wit ledere bekleding , een perfecte Motor erin ..... top snelheid ligt rond de 79 km/u hij is 65 cm hoog en 120cm lang met een achteras aandrijving met cardan. Het project heeft ongeveer 5 maanden geduurd en koste rond de 1700euro. de cabine heb ik gekocht bij een bedrijf in zweden en de zij venders heb ik zelf gemaakt van polyester de bullbar van aluminium en chroom gemaakt. De chassis balken zijn van alum. met staal constructie ik heb ga binne kort een fototje maken.
||
Citaat:
|
![]() |
moet je ff op www.technohobby.nl kijken, dat is een keten waar veel speciaalzaken bij zijn aangesloten.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Modelbouw, mijn hobby TimV | 19 | 07-10-2011 07:51 | |
De Kantine |