Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Bekend om haar werven, toren, een schreeuwende allesdoener met de naam Henk Westbroek, een altijd-met-schulden-zittende-en-op-dit-moment-bagger-spelende-voetbalclubje, haar zeer centrale, grote, maar ook afschuwelijk lelijke station + winkelcentrum, vierde stad van nederland (eigenlijk 3e, den haag is zeer officieel geen stad
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vitesse voetbalt er ![]() |
![]() |
|
Ik woon in Ulft, maar dat kent niemand denk ik. En het ligt wel mooi aan de Oude Ijsel en we hebben twee kerken..yes. De één is lelijk en de ander is mooi...uh dat was het. Ik heb er eigenlijk niet zo veel mee, ik vind alleen de kermis altijd leuk.
![]() ![]() op de foto staat de lelijke kerk dus ![]()
|
Ik woon in Stiens...
Gelukkig is dat vlakbij Leeuwarden want in Stiens is vrij weinig te doen voor jongeren. Voor de rest hebben we wel een openlucht- en binnenzwembad, een kinderboerderij en een skate-baan ![]() Qua historie is er weinig boeiends te vertellen en de inwoners? Allemaal forenzen, 2werkende ouders-gezinnetjes en wordt er over het algemeen Nederlands gepraat ipv Fries omdat veel mensen oorspronkelijk uit Leeuwarden of andere delen van het land komen......
|
Tilburg. Wel ok hier, niet echt veel groen maargoed. Hoogste woondinges, Westpoint. 197.958 inwoners, 118,88 km² (van een site gehaald). Wel veel te doen voor jongeren.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheïsten Verwijderd | 500 | 12-07-2012 16:48 | |
Vrije tijd |
hooliganisme Kuzushi | 65 | 15-03-2004 20:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Coma (drama) Anne | 13 | 11-11-2002 12:22 | |
Psychologie |
Kan geen week meer met m'n ouders leven, wat nu? Rabbi Daniel | 44 | 16-06-2002 15:48 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |