Advertentie | |
|
![]() |
||
jij opend de laatste tijd echt allemaal van die zeiktopics zeg, is het uit met je vriend ofzo..
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Voor mij is iets pas goed als het in mijn hoofd goed is. Maar ik durf best tegen gezag op te treden. Meestal tegen stadswachten. ![]() (Voor zover je daarbij van 'gezag' kan spreken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(heb.t.ook.wel.iets.teveel.gedaan.misn. ![]() Maar.nu..Als.het.ècht.eruit.moet.wel, anders.heb.ik.zoiets.van:lama.zitten.
|
Ehm nee, ik ondermijn nooit het gezag. Ik ben het wel vaak niet met ze eens, maar ertegen in gaan doe ik nooit. O, wat bewonder ik mijn vriendin, die zoveel rebelser is dan ik!!
|
als ik gelijk heb (komt nie vaak voor) dan wil ik daar zeker wel wat van zeggen. Maakt niet uit hoe hoog ze boven mij staan (in rang dan)
Ouders, leraren, baas, de koningin (als ik maar gelijk heb)
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Salafisme rukt op. AIVD en Kamer bezorgd. Terecht? Gatara | 156 | 09-10-2007 14:55 | |
Bomenkap Schinveld begonnen. Hakuna | 172 | 06-02-2006 14:43 | |
Lifestyle |
je avonturen van vandaag kuik | 500 | 15-11-2005 21:30 | |
Verhalen & Gedichten |
kladblok Verwijderd | 67 | 09-11-2005 15:59 | |
Het grote _schone_ Israel/PA topic, deel III Gatara | 318 | 16-10-2003 13:39 |