Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
het is hier (rotterdam) bij de pathé bioscoop nu 8 euro , terwijl het vorig jaar of 2 jaar geleden omgerekend 5,7 euro was.
Maar het is niet alleen de bioscoop ook de huur van videofilms wordt volgens mij steeds duurder, hier is het nu 4,5 euro voor een film die je dan 2 dagen mag houden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik ga toch ook niet met een grote hoed op voor je neus zitten zodat je niks ziet? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
heb je wel eens van het woord ASBAK gehoord ?
||
Citaat:
458 stoelen * 7 euro 7,70 = 3526,60 euro inkomsten. Het kost twee mensen een uur om de rotzooi op te ruimen (ERG ruim genomen) en ze verdienen 10 euro/uur: 20 euro. 3526,60 - 20 = 3506,6 euro. M.a.w. 0,56% van de inkomsten die avond worden aan het opruimen besteed. En ik heb nog nieteens de inkomsten die ze aan de verkoop van die rotzooi opstrijken meegenomen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dan heb je ook nog de uitgaven aan die films, uitgaven electriciteit(niet onderschatten), uitgaven aan het pand |
![]() |
|
![]() |
En ja, bioscoop is wel redelijk duur ja, €8 euro in Hilversum, en dan koop je wat ofzo, dan is dat weer €3 of €4, zit je zo op de 15 euro voor een kort avondje, ik vind dat de prijs wel omlaag moet en dat dat ook mogelijk is, alleen niemand die zich daarmee bezighoudt in dit land. Vroeger was het nog 10 gulden ofzo:/
En dan heb je ook nog last van irritante mensen die er niet uitgekickt worden, maar ze controleren wel of je al 16bent of niet ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Begrijpend lezen is moeilijk he? Het ging erom dat Mickael zei dat de prijzen zouden dalen als mensen hun rotzooi op zouden ruimen. En dat is natuurlijk onzin. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Duh, tuurlijk is dat onzin, maar daar heb ik het dus niet over, ja begrijpend lezen is zeker moeilijk he ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
nou euh, zoek dan een goeiekope cinema, toch?
*bij ons in het dorp: 4€ *in de city (kinepolis en aanverwanten): 6.30€ (ofzo, nogniet naartoe geweest in euro-tijdperk) *de studio's (ook in de city, maar niet zo commerciëel) maandag: 4€ andere dagen: 5€ sneak (donderdag):3€ wij gaan meestal naar de sneak ![]()
|
![]() |
ja zekerz ja! maar ze merken dat toch idereen gewoon nog gaat, dus die prijzen zullen nog wel blijven stijgen. als ut €9 kost met eten enzo, dan moet ik daar 3 uur voor werken ofzo, dan zeg ik mzzls, ik huur em wel voor €2 lekker belangrijk, ik kan wel wachten hoor
maaree... dusss ut is ckers te duur, maar zal wel moeten, omdat zaal duur is
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben btw regelmatig bezoeker van metropolis in antwerpen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Winnaar verhalenwedstrijd] De vlucht van een nachtvlinder leiv | 10 | 18-05-2007 19:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De vlucht van een nachtvlinder Verwijderd | 0 | 12-04-2007 17:37 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
"Roken" - Wat vind je er nu echt van? lapzwansruud | 464 | 22-08-2004 21:32 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Werk, Geld & Recht |
Wat merk jij van de euro? akiwerlich | 13 | 26-02-2003 01:12 |