Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga.. ehmz.. morgen eerst ff eerst ff de stad in, dan heb 'k 's avonds een etentje omdat een vriend naar het buitenland gaat, dan ga ik waarschijnlijk wel ff naar een bandjesavond toe, daarna of uit, of we belanden bij iemand thuis.. Vanavond moe'k trouwens naar een verjaardag, zondag ook, en als het mag even iets opnemen in de studio van een vriend, verder zangles, toneeloefenen, en besluiten of ik van school afga of niet.. *zucht* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
We kunnen wel iets regelen hoor, misschien dat ik ook met anderen meega, maar ik denk niet dat ze het erg zouden vinden als je mee komt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dan zit ik in 'n groepje die elkaar allemaal al kent ![]() Nee dan zou ik me niet op me gemak voelen. Maar goed..misschien probeer ik morgen wel iemand mee te slepen,ga ik daar wel mee uit ![]() |
![]() |
|
Hmz morgen vanaf 11 uur studeren, autorijden (een uurtje met mijn pa naast me), een mailtje schrijven, internetten, eten, Championship Manager spelen, werken, thuis omkleden, stappen.
Zondag rond half 11 opstaan, dan ff wakker worden, eten, aankleden en wat aan school doen, dan Studio Sport kijken, dan ff internetten, dan naar mijn grootouders (afscheid nemen, omdat ik maandag naar Florida ga ![]() En dan weer om 4 uur 's nachts op om naar Florida te gaan ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Mijn leven bestaat alleen maar uit lol ![]() Maar denk ik veel na dan? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed...i'm working on it ![]() En is dit geen psychologie?Ben vast verdwaald ![]() *Gaat maar weer achter de pc vandaan,krijgt vierkante ogen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Lifestyle |
Depressief in het weekend Muziek | 31 | 27-10-2014 21:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plannen voor militaire inmenging op het eiland (Ogen VS gericht op Cuba) niceman1984 | 24 | 04-12-2003 00:17 | |
De Kantine |
het grote: Wat-ga-jij-komend-weekend-doen Topic Verwijderd | 76 | 09-08-2003 11:38 | |
De Kantine |
plannen voor komende week charly not | 58 | 20-11-2002 09:42 |