Advertentie | |
|
![]() |
|
ik moest keer kaartje in de bus komen en ik veronschuldigde me al voor het losgeld, dubbeltje kwartjes blabla.. maar ja die vent ging helemaal uit zijn dak erover.. en vervolgens was ik een dubbiej verloren ofzow onderweg of was op de grond gevallen i dunno.. die vent helemaal zeiken dattie me niet voor minder mee liet rijden... enz enz enz...BLAAT! ik dus maar gevraagd aan meneer in de bus of die dan een dubbeltje voor me had.. en die gaf het kon ik eindelijk zitten... schaam schaam
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar ik ga niet zo vaak met de bus, dus buschauffeurs from HELL heb ik nog niet meegemaakt gelukkig... |
![]() |
|
AAAh die buschauffeurs zijn echt ***!!!! Ik druk op knopje...maar hij stopt niet.. dus ik schreeuw ff door de bus (ik zit achterin) STOP!! Nou hij stopte gelukkig wel, maar hoor ik dan zo'n opmerking van: als je nog van dat crimineel gedrag vetoont kom je mijn bus niet meer in
![]() ![]() ![]() Slaat echt nergens op!! (is ongeveer een week geleden ofzo!) groetjes Sashja |
![]() |
|
Ik zat een keer in de bus met m´n discman op. Hij stond helemaal niet hard. Ik kon nog gewoon geluiden van buitenaf ontvangen en mensen konden mijn muziek niet horen. Toen de bus begon te rijden stopte hij opeens na een minuut of drie. Hij kwam uit z´n hokje en vraagt brutaal aan me, meisje...kan jij lezen ? Dus ik zeg; Ja meneer, dat kan ik. Chauffeur; wat staat er dan op dat plaatje? Ik zeg; Dat je niet met je ghettoblaster de bus in mag komen. Niet zo brutaal jongedame. Je zet nu je muziek af en anders rot je maar mijn bus uit!! Er zaten nog zeker 6 mensen met een koptelefoon of oordopjes in de bus alleen ik werd aangesproken.
Hot sjit, stomme pannekoek............... |
![]() |
|
ik ging es met muh vriend en 2 anderen uit...naja wij moesten eerder op de bus dan zij, dus ze zouden bij een andere bushalte wachten...ze stonden aan de verkeerde kant, dus ik vraag aan de chauffeur of ie kon wachten...want ze kwamen er al aangerend, maar nee hoor, hij reed mooi door
![]()
|
Damn! 'k moet best zeggen dat 'k geschrokken ben van de verhalen hier, 'k wist niet dat 't zo erg was!
'k ga zelf ook vaak met de bus (studenten ov) maar heb nog nooit zoiets meegemaakt. vooral dat verhaal van Amidala, dat is toch niet meer normaal! Ik zou daar echt iets van zeggen, en dan niet tegen de chauffeur maar tegen de busmaatschappij (hermes of zo). Gewoon 't nummer en de tijden van de bus, en wat de klachten zijn. Wordt vast wel iets door gedaan dan, want dit is echt te gek voor woorden. Je betaald best veel voor zo'n bus, dan heb je ook recht op een beetje service, en zeer zeker op fatsoen en respect!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb eigenlijk nooit problemen met buschauffeurs. Ooit was er zelfs een die echt ZO cool was! Was bij den Bosch. De gehele route ging ie dan grappen maken over de intercom en leuke gesprekken voeren met mensen (wel op de weg lettend natuurlijk)! Komen we bij een rotonde, draait ie niet af maar rijdt gewoon een extra rondje en draait dan pas af. Helemaal gestoord! 'Een gratis rondje van de bus' riep ie. ![]() Ook eens gehad met een tramchauffeur in Den Haag. Ging de hele route grappen. ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik heb een busongeluk meegemaakt. De bus reed geloof ik met 80 km per uur, heel dicht op zo'n sportauto, en die deed z'n knipperlicht niet aan en stapte op z'n rem omdat hij naar rechts ging... Ik zag het gebeuren en dat is toch best eng, vooral omdat je niet weet wat er gaat gebeuren met die auto en de mensen erin. Die auto vloog een end vooruit, net niet in de sloot, en auto helemaal in de kreuk en de mensen zich doodgeschrokken. Die vrouw helemaal huilen en in paniek enzo, echt zielig, en een oud vrouwtje, die niets zei en stond te trillen. Zo zielig. En ze de vrouw achter het stuur had alleen wat gestoten en erg pijn in haar nek. En dat oude vrouwtje, dat weet ik niet, die was in schok, beide geloof ik wel... Nee was niet echt super...
||
Citaat:
![]() ![]() Ach waar ik woon valt het nog mee,ik woon net op de rand van Hillegersberg,en waar ik woon kan je tenminste s'avonds nog redelijk veillig op straat lopen ![]() Maar ik zou niet meer weg willen uit Rotterdam hoor,een dorp zou niks voor mij wezen,dan word ik gek. Ik ben de stad gewend |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nah ik heb wel een paar x gehad dat ik aan kwam lopen en de bus gewoon doorreed...lullig is dat..
Of dat ie gewoon de deuren niej open doet, en degene die uit wil stappen nie durft te vragen of de deur open mag ![]() t Is leuk als een buschauffeur vroluk is, dan wordt je zelf ook wel vrolijk ![]() |
![]() |
|
Als de achterdeur niet opengaat doet de chauffeur dat bijna nooit expres, meestal willen er ook mensen instappen en vergeet hij dat er mensen uitmoeten...
Op Veendam-Groningen zitten een paar chauffeurs van het type als-blikken-konden-doden, maar meestal valt het wel mee en zijn de chauffeurs vrij klantvriendelijk.
|
![]() |
dat sommige niks doen als er iemand in de bus in elkaar wordt gemept.. dat ze doorrijden als er op het knopje is gedrukt, dat ze je abonnement helemaal vastpakken en uitgebreid gaan bekijken of ie toch wel geldig is
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb geen slechte ervaringen met buschaffeurs eigenlijk....
Ik heb ooit een keer gehad dat ie niet stopte, maar ik drukte pas op het allerlaatste moment op het knopje, want ik wist niet precies waar ik moest zijn, en de chaffeur bood netjes zijn excuses aan later. En ik heb een keer een bus aangereden vroeger.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Taxi-wereld Gatara | 66 | 25-08-2009 16:42 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
America as the last man standing Love & Peace | 188 | 03-11-2008 12:45 | |
Muziek |