Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
soms wil je hem opladen en dan werkt het gewoon niet. probeer je het een week later lukt het opeens wel.. echt geld kan tenminste niet falen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ooo kan me echt ergeren soms aan mensen die alles met pin betalen...
pas stond er zo`n tut hola voor me aan de kasse (in de super markt) en ze kocht een zak chips (oke?) maar dat moest mevrouw pinnen duzz hele rij zucht... stond ze eindelijk te pinnen weet je wel naar 3 keer het pasje er door heen te halen en het pasje zelf ergens diep uit haar ``handtasje`` te vissen!!! grrrrr!!!! maar op zich heb ik niks tegen pinnen wel als het gaat om van die kleine bedragen ik bedoel iedereen zal toch wel gemiddel 5 euro minimaal contant hebben.... ![]() |
![]() |
|
![]() |
áls ik iets op mn pinding heb staan, dan pin ik meestal wel, als het grotere bedragen zijn dan. anders betaal ik contant.
op school hebben ze zo'n fantastisch systeem aangeschaft, dat je echt ALLES moet chippen (automaten, kopieren, boete's bieb), is echt NIET leuk, want je moet dan dus altijd iets op je chipding hebben staan... anders moet je weer gaan lenen en blablabla. vooral bij boete's is dat niet koel.
|
meestal met proton, voor te winkelen enzo. of gewoon bankkaart, voor grotere bedragen. cash heb ik bijna nooit meer, alleen om uit te gaan (vlak voor we een café binnengaan, vaak nog "whaaaaaaaaacht, eerst nog ff geld afhalen!!!!"
![]() ik heb nooit meer dan 20€ cash bij me. (behalve dit weekend, ik heb met 2500€ ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Is de chipknip handig of kan hij maar beter verdwijnen? Quantes | 56 | 09-07-2008 11:04 | |
De Kantine |
saaie vibrations #171 Verwijderd | 500 | 06-04-2008 23:09 | |
De Kantine |
Vragenvuur Ceridwen | 500 | 06-01-2007 20:11 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
PO DNB, spoed Verwijderd | 18 | 26-05-2005 15:12 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Maatschappelijke kosten Cheenna | 6 | 18-04-2005 13:47 | |
De Kantine |
Chipknip marlies | 36 | 07-09-2002 16:58 |