Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
is nooit weggeweest? vanwege een zooi kortzichtige mensen is het niet echt geaccepteerd meer als je zo over straat loopt, maar dat wil niet zeggen dat niemand ernaar luistert of naar parties gaat hoor
![]() vorig jaar nog met een stel vrienden naar een feestje geweest ergens.. voor die gelegenheid effe gauw een paar dingen uit de kast gerukt ![]() ![]() op et moment heb ik trouwens metallica opstaan, dus mijn muzieksmaak is een beetje grillig ![]()
||
Citaat:
dis eg zo'n gigantische poep met dat longsdale gezeur! ik ken zat kleurlingen die ook daar van kleding hebben... dadelijk zeggen ze ook nog eens dat tommy voor negers is... tjees... al dat vakjes gedoel spoort niet!
||
![]() |
Citaat:
er werd gevraagd waarom lonsdale aan nazi's werd gelinkt, ik geef daar toch naar mijn weten normaal antwoord op, sommige mensen dragen dit om uit te dragen dat ze sympathie hebben met de sndap, ikzelf niet uiteraard, dat moge duidelijk zijn ik wacht op je reactie... ------------------ "Within the confines of his fastidious bachelor pad, Seinfeld and Costanza bicker over the cleanliness of a piece of fruit like an old married couple- [Dit bericht is aangepast door de (28-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Dat gezeik over gabbers altijd. Laat die mensen in hun waarden. Ik hoop dat die achterlijk commercie nu weer een andere stroming uit gaat melken, het ziet er naar uit dat rock momenteel nogal doelgroep is met iedere dag 20 nieuwe bandjes.
Is mooi, laten ze de house muziek eindelijk is met rust.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van mij mogen de gabbers terugkomen. Ik heb niks tegen ze. Ik herinner me ze ook altijd als een groep mensen die vooral met zichzelf bezig was, doordeweeks naar school gaan of geld verdienen en in het weekend helemaal naar de klote. Één grote familie. Loop op een houseparty tegen iemand op: je geeft elkaar een handje en het is goed. Loop in een discotheek tegen iemand op: je hoort meteen 'wat? jai ruzie soeken met mai?', er wordt een GSM gepakt en meteen heb je een groep van 20 man om je heen...zoek de verschillen. |
![]() |
||
Citaat:
De directeur (of oprichter oid) van Tommy heeft twee jaar geleden in het openbaar gezegd dat hij het jammer vindt dat nu zoveel donkere mensen het ook dragen. Een schande.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ach ja, mensen geloven nou eenmaal graag wat ze willen horen... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hardcore krootenkoker | 72 | 04-03-2005 23:24 | |
Muziek |
Beste trance/hardstyle droppiej | 125 | 05-11-2004 15:42 | |
Lifestyle |
Kleding Enquete Sandra1988 | 69 | 16-03-2004 22:34 | |
Lifestyle |