Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2002, 19:30
Amidala
Amidala is offline
Leen jij wel eens iets van iemand zonder dat je het daarna weer teruggeeft? Of zelf helemaal niet meer teruggeven?

En wat vind je er van als iemand dat bij jou doet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2002, 19:33
de
de is offline
Ik leen altijd voor onbepaalde tijd...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 19:35
WolterB
WolterB is offline
ik werd een uur geleden nog gebeld dat het wel eens tijd werd als ik de schroefjes van een tuintafel weer eens terug kwam brengen want dat ding viel steeds uit elkaar. Nou is het het geval dat ik de tafle al meer dan een maand geleden heb teruggebracht en de schroefjes per ongeluk bij een andere geleende tafel van iemand anders mee terug heb gegeven die op het moment onbereikbaar is.
Ik ga ne wel achter die schroeven aan, maar heeft volgens mij best wel lang geduurd

Ik ben zelf met uitlenen best wel flaxibel, maar als ik meer dan 2 maanden nog steeds het geleende niet terug heb begin ik er wel achteraan te gaan, maar meestal leen ik alleen dingen uit aan mensen die ik vaak zie en waarmee ik goed op kan schieten
Oud 24-04-2002, 19:38
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Amidala schreef:
Leen jij wel eens iets van iemand zonder dat je het daarna weer teruggeeft? Of zelf helemaal niet meer teruggeven?

En wat vind je er van als iemand dat bij jou doet?
*denkt aan pakje kaarten*

Die wil ik toch wel graag ff terug........

maar daar ging dit topic waarschijnlijk ook over...
Oud 24-04-2002, 19:39
heavinly
heavinly is offline
Ow ik weet al wie hierop gaat reageren
Ik heb van een bepaald persoon een paar sokken geleend met oud&nieuw en ik kan ze echt niet meer vinden ik vind t echt erg, want nu sta ik bekend als die persoon die nooit iets terug geeft. echt superstom, want ik zou het ook heel vervelend vinden als zoiets wederzijds zou gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 19:39
Amidala
Amidala is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:

*denkt aan pakje kaarten*

Die wil ik toch wel graag ff terug........

We kwamen er net achter dat we ook maar een pakje kaarten mee moeten op vakantie.

Dus je pakje kaarten blijft nog even uit logeren
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 19:42
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Amidala schreef:

Dus je pakje kaarten blijft nog even uit logeren
Oud 24-04-2002, 19:51
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
simple creed schreef:

dan wil je zeker je boek ook wel terug of niet
ik weet pas sinds 3 weken dat je m terug wilt geven, je hebt dus nog meer dan één maand de tijd voordat ik ga zeuren

[edit]typo[/edit]
Oud 24-04-2002, 19:54
Monica
Monica is offline
*denkt hard aan haar mooie, kleine blauwe boekje waar vriendinnen voor haar ingeschreven hadden..* Al twee jaar in het bezit van iemand anders, hoogst waarschijnlijk kwijt.
Valt dit te verwerken tot een economie- of afterpartyvraag?
Oud 24-04-2002, 20:03
beuk
beuk is offline
Ik haat het als mensen geleend geld niet teruggeven. Ik zal er ook niet zelf om vragen, maar ik onthou het wel..
Oud 24-04-2002, 20:21
Luca
Luca is offline
Moet nodig eens een cd terug geven aan een jongen die nu helemaal boven zichzelf is geworden, beetje te arrogant. Hij zit in het bandje met twarres ofzo. Naja, zie wel wanneer.
Oud 24-04-2002, 20:27
Monica
Monica is offline
Doc, ik wil ook graag mijn walkman terug..

Oud 24-04-2002, 20:31
Doc
Doc is offline
Citaat:
Monica schreef:
Doc, ik wil ook graag mijn walkman terug..

Mag ik dan mijn koptelefoon terug??? Please
Oud 24-04-2002, 20:32
Snufje
Snufje is offline
Nou, er zijn wel personen die bij mij lenen en het nog steeds niet terug hebben gegeven.
Een vriendin van me bijvoorbeeld. Toen discovery of heaven net ind e bios was, was ze ernaartoe geweest en had ik iets erover voor haar opgenomen.. ZOu ze thuis ff kijken en dan video teruggeven.. Nog niet terug..
Die zelfde vriendin heeft een typecurcus geleend, nu al vanaf oktober ofzo... Kom d'r vandaag achter dat ze 'm nog heef.t. (zei ze zelf toen ik hem aan iemand aanbood om te lenen )
Maar ik ben altijd wel snel met teruggeven. Heb nu alleen wel al vrij lang een lekkere warme trui van m'n vriend hierliggen, maar hij past hem toch niet zo goed..
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 20:32
Monica
Monica is offline
Citaat:
Doc schreef:
Mag ik dan mijn koptelefoon terug??? Please
wordt iedereen gek van de kerstliedjes?
Oud 24-04-2002, 20:33
Doc
Doc is offline
Citaat:
Monica schreef:

wordt iedereen gek van de kerstliedjes?
Ja nogal
Oud 24-04-2002, 20:34
Monica
Monica is offline
Citaat:
Doc schreef:
Ja nogal
Eerlijk oversteken! (je weet zeker dat het mijn walkman is..?)
Oud 24-04-2002, 20:35
Doc
Doc is offline
Citaat:
Monica schreef:

Eerlijk oversteken! (je weet zeker dat het mijn walkman is..?)
Ja hoor, en jij hebt niet de oordopjes van m'n koptelefoon gesloopt?
Oud 24-04-2002, 20:38
Monica
Monica is offline
Citaat:
Doc schreef:
Ja hoor, en jij hebt niet de oordopjes van m'n koptelefoon gesloopt?
Wat voor een heb ik dan?

En waar zie je me voor aan?! Ze doen het nog prima (*denkt aan een verhaal waarbij ze de oordopjes van een vriendin tussen haar spaken liet vallen toen ze aan het fietsen was* )
Oud 24-04-2002, 20:53
Doc
Doc is offline
Citaat:
Monica schreef:

Wat voor een heb ik dan?

En waar zie je me voor aan?! Ze doen het nog prima (*denkt aan een verhaal waarbij ze de oordopjes van een vriendin tussen haar spaken liet vallen toen ze aan het fietsen was* )
Die Sony was toch van jou...

Waag 't niet
Oud 24-04-2002, 21:00
Monica
Monica is offline
Citaat:
Doc schreef:
Die Sony was toch van jou...

Waag 't niet
éérst de camera zien!

Oud 24-04-2002, 21:01
Doc
Doc is offline
Citaat:
Monica schreef:

éérst de camera zien!

Nee, dan is 't geen big brother meer
Oud 24-04-2002, 21:04
Monica
Monica is offline
Citaat:
Doc schreef:
Nee, dan is 't geen big brother meer
Ja nu weet ik het toch al
Oud 24-04-2002, 21:26
Doc
Doc is offline
Citaat:
Monica schreef:

Ja nu weet ik het toch al
Geeft niet het effect was er al
Oud 24-04-2002, 21:56
Methuselah
Methuselah is offline
doe ik nooit, en ik heb't niet graag dat ik dingen niet terugkrijg, daarom leen ik alleen nog maar spullen uit aan mensen die ik vertrouw, en waarvan ik weet dat ze't na niet te lang weer teruggeven
Oud 24-04-2002, 22:49
Dutchian
Dutchian is offline
Nee, maar ik krijg nog steeds 13,50 euro van m'n broertje wat ie in januari had geleend () + 3,50 van m'n zusje
Oud 24-04-2002, 23:04
Nanaki
Nanaki is offline
Meestal vergeet ik dat soort dingen :S Nu ik eraan denk: kkrijg nog steeeds 30 gulden van me zusje van een half jaar geleden :SS Als ik het leen van iemand word ik er "gelukkig" wel vaak genoeg aan herinnerd :)

tjah :) geld boeit ook nie zo
Oud 24-04-2002, 23:07
Tofke_H
Tofke_H is offline
Euh, normaal gezien geef ik het altijd terug, maar er kan altijd wel eens iets mis gaan
Oud 25-04-2002, 01:10
maar
maar is offline
Ik leen liever niets omdat ik weet dat het goed mogelijk is dat ik het totaal vergeet terug te geven, ik erger me zelf ook aan mensen die geleend geld niet terugbetalen.. Van goede vrienden leen ik trouwens wel dingen, zij lenen ook van mij en als er dan eens een tientje vergeten wordt vind(en) ik en zij het niet erg.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 08:31
Kat
Kat is offline
T kan even duren maar ik geef dat wat ik geleent heb (meestal) wel weer terug. Soms moet ik er even aan herinnerd worden.
Oud 25-04-2002, 09:05
Verwijderd
Over het algemeen leen ik nooit geld, maar als ik het leen, betaal ik het altijd op tijd terug. Ik heb er echt zo'n hekel aan om achter mensen hun broek aan te moeten zitten om ze het geld te laten ophoesten..
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 09:34
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
maar schreef:
Ik leen liever niets omdat ik weet dat het goed mogelijk is dat ik het totaal vergeet terug te geven, ik erger me zelf ook aan mensen die geleend geld niet terugbetalen.. Van goede vrienden leen ik trouwens wel dingen, zij lenen ook van mij en als er dan eens een tientje vergeten wordt vind(en) ik en zij het niet erg.
Dat wou ik ook gaan zeggen
Oud 25-04-2002, 10:20
the exploding boy
the exploding boy is offline
geld lenen / uitlenen doe ik alleen bij mijn 2 beste vrienden eigenlijk. We hoeven het dan ook niet van elkaar terug te hebben, de een betaalt dan gewoon een keer daarna meer, daar ga ik niet echt druk over doen.

Spullen leen ik niet graag uit Ik ben meestal nogal zuinig opo dingen als cd's en video's en anderen naar mijn idee niet zo. Dus alleen als ik zeker weet dat diegene er zuinig mee is dan mag het van mij.
En kleren ruilde ik vroeger vaak met een vriendin van mij en die gaven we ook gewoon weer terug.

Als ik zelf iets van iemand leen geef ik het OF meteen terug, OF ik vergeet het compleet (heb nu nog van een meisje een paar rooie Adidas schoenen liggen van 3 jaar terug en een videoband van een vriend van mij die nu in australia zit)

Daarom begin ik er meestal maar niet aan
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 10:27
skyscraper
skyscraper is offline
Ik leen altijd pennen op school omdat ik zelf nooit meenemeen. En die vergeet ik altijd terug te geven. Nu heb ik wel 10000 pennen, maar ik vergeet ze steeds mee naar school te nemen
Reageren

Regels voor berichten