Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ow
![]() Ik heb van een bepaald persoon een paar sokken geleend met oud&nieuw en ik kan ze echt niet meer vinden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() [edit]typo[/edit]
|
Moet nodig eens een cd terug geven aan een jongen die nu helemaal boven zichzelf is geworden, beetje te arrogant. Hij zit in het bandje met twarres ofzo. Naja, zie wel wanneer.
|
Nou, er zijn wel personen die bij mij lenen en het nog steeds niet terug hebben gegeven.
Een vriendin van me bijvoorbeeld. Toen discovery of heaven net ind e bios was, was ze ernaartoe geweest en had ik iets erover voor haar opgenomen.. ZOu ze thuis ff kijken en dan video teruggeven.. Nog niet terug.. Die zelfde vriendin heeft een typecurcus geleend, nu al vanaf oktober ofzo... Kom d'r vandaag achter dat ze 'm nog heef.t. (zei ze zelf toen ik hem aan iemand aanbood om te lenen ![]() Maar ik ben altijd wel snel met teruggeven. Heb nu alleen wel al vrij lang een lekkere warme trui van m'n vriend hierliggen, maar hij past hem toch niet zo goed.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En waar zie je me voor aan?! Ze doen het nog prima (*denkt aan een verhaal waarbij ze de oordopjes van een vriendin tussen haar spaken liet vallen toen ze aan het fietsen was* ![]()
||
Citaat:
![]() Waag 't niet ![]()
|
doe ik nooit, en ik heb't niet graag dat ik dingen niet terugkrijg, daarom leen ik alleen nog maar spullen uit aan mensen die ik vertrouw, en waarvan ik weet dat ze't na niet te lang weer teruggeven
![]()
|
![]() |
|
Meestal vergeet ik dat soort dingen :S Nu ik eraan denk: kkrijg nog steeeds 30 gulden van me zusje van een half jaar geleden :SS Als ik het leen van iemand word ik er "gelukkig" wel vaak genoeg aan herinnerd :)
tjah :) geld boeit ook nie zo
|
Ik leen liever niets omdat ik weet dat het goed mogelijk is dat ik het totaal vergeet terug te geven, ik erger me zelf ook aan mensen die geleend geld niet terugbetalen.. Van goede vrienden leen ik trouwens wel dingen, zij lenen ook van mij en als er dan eens een tientje vergeten wordt vind(en) ik en zij het niet erg.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
geld lenen / uitlenen doe ik alleen bij mijn 2 beste vrienden eigenlijk. We hoeven het dan ook niet van elkaar terug te hebben, de een betaalt dan gewoon een keer daarna meer, daar ga ik niet echt druk over doen.
Spullen leen ik niet graag uit ![]() ![]() En kleren ruilde ik vroeger vaak met een vriendin van mij en die gaven we ook gewoon weer terug. Als ik zelf iets van iemand leen geef ik het OF meteen terug, OF ik vergeet het compleet ![]() Daarom begin ik er meestal maar niet aan ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Studeren |
Het grote IBG/DUO-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #4 Verwijderd | 500 | 25-06-2010 15:44 | |
Drugs & Alcohol |
Lachgas Verwijderd | 17 | 04-08-2009 22:31 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Het Meisje Ieke | 0 | 31-01-2004 14:51 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 |