Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat je ze de keus moet geven uit een paar banen. Het lijkt mij niet goed om een werkloze zomaar een baan toe te wijzen die misschien wel helemaal niet bij die persoon past qua opleiding (of juist geen opleiding), maar om een werkloze verschillende banen af te laten wijzen vind ik ook fout... Ze moeten wel moeite doen om aan hun geld te komen, maar de werkgelegenheid moet ook zodanig zijn dat ze een redelijk aanbod hebben
||
Verwijderd
|
Citaat:
De realiteit is nu eenmaal niet zo. Een opleiding alleen garandeert je geen lekker leven. Stel ik heb mijn HBO opleiding af en ik doe mijn werk voor geen meter en ga op de uitkering. Wou je mij dan jarenlang uitkering betalen? Soms kan het niet anders. Als ik morgen het stadspark opruimen moet, dan is dat maar zo. Het is onze samenleving, onze omgeving, iedereen hoort daarvoor te zorgen. Niet alleen de onderste lagen van de samenleving. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Tweewekelijks] Op welke partij ga jij stemmen bij de Tweede Kamerverkiezingen? Axel11 | 205 | 10-06-2012 08:50 | |
Algemene schoolzaken |
Geen opleiding. Fashion Icone | 21 | 17-05-2011 16:56 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Werkloosheid justcindy23 | 8 | 11-02-2010 20:22 | |
Werkelozen moeten elke baan accepteren Kitten | 44 | 03-04-2009 17:45 | |
America as the last man standing Love & Peace | 188 | 03-11-2008 12:45 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
marktwerking en werkeloosheid lauxj | 2 | 20-10-2004 15:44 |