Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2002, 18:21
Verwijderd

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2002, 18:22
Slither
Slither is offline
Op welk gebied?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 18:22
de
de is offline
ongeluk krijgen--->met als gevolg arm in gips
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Slither schreef:
Op welk gebied?
Nou, waar je echt zo voor lul stond dat iedereen je helemaal uit lachte ofzo.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 18:29
Slither
Slither is offline
Citaat:
Misssy schreef:

Nou, waar je echt zo voor lul stond dat iedereen je helemaal uit lachte ofzo.
Dat m'n broek naar beneden werd getrokken bijvoorbeeld?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 18:31
KazzZ
KazzZ is offline
uhh... toen ik in groep 3 zat en m'n haartjes af had laten knippen ... wat er niet uitzag, en vervolgens m'n hele klas me uitlachte *trauma*
Oud 25-04-2002, 18:34
Anne
Anne is offline
Ik zei tegen een vriendin: Hee is dat nou de jongen waar je verliefd op bent?
Toen was het haar broer
Oud 25-04-2002, 18:40
Li
Li is offline
- toen ik met m'n ex vriendje bezig was onwijs stomme opmerking maken
-op m'n bek gaan voor een groep mensen
-in groep 8 in m'n broek geplast van het lachen

enz.. ben echt een nurd
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 18:44
WolterB
WolterB is offline
van de trap af vallen in school en daardoor uitgelachen door bruggen (ik zat toen in de 4e)
Oud 25-04-2002, 18:48
Li
Li is offline
Citaat:
WolterB schreef:
van de trap af vallen in school en daardoor uitgelachen door bruggen (ik zat toen in de 4e)
hehe
heb ik ook gehad, echt erg (gelukkig was de pauze nog niet begonnen)
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 19:46
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
WolterB schreef:
*herkenning*
Ook zoiets.

Ben ook eens tegen een stilstaande auto opgereden met de fiets.

En een keer in een trein gestapt die direct daarop werd weggereden naar het rangeerterrein.

Verder nog heel wat dingen... teveel om op te noemen.

Verder koop ik treinkaartjes vaak dagen vooruit, zonder datum; die moet je dan eerst op het perron in de stempelautomaat doen. Dat vergeet ik dus meestal... dan reis je dus zonder geldig kaartje, als je 'm niet eerst afstempelt in die automaat.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 19:56
Verwijderd
euh...alles???
bijvoorbeeld dat mijn schoen uitviel op de fiets terwijl zo ongeveer de hele school uitwas en dus achter ons aanfietste...
of dat ik ....
nee te erg, dat zeg ik nie!!!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 20:03
Luca
Luca is offline
Hm, heb vast wel blunders:
bv die keer dat ik het had over een jongen die mij en mijn beste vriendin achterlijk vond en toen vertelde ik haar dat ik hem in de stad had zien lopen met zijn nieuwste aanwinst. Ik lachen en zij ook natuurlijk, blijkt hij opeens naast ons aan tafel te zitten. ja hij had ook zo'n rare panty a la Usher op zijn hoofd
Oud 25-04-2002, 20:06
Verwijderd
deze winter was het echt spek glad bij ons in de straat en ik loop daarzo, ben op het hoekje lig ik daar lang uit op straat. nou dan voel je je wel ffe voor lul staan!!!! Kan er nu wel om lachun als ik er aan denk zal wel een leuk gezicht geweest zijn..haha
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 20:16
Shock
Shock is offline
Heel mijn periode brugklas - havo3 was een grote blunder... Dat was de periode dat iedereen me uitlachte (heb ik het vanmiddag met kazzz toevallig nog over gehad)
Oud 25-04-2002, 23:07
Nanaki
Nanaki is offline
Hm, kwas aan t voetballen, en toen lag er dus een blok piepschuim dat ik ff aan de kant wou trappen...

Bleek dus een blok beton te zijn

mjah, gelukkig waren er niet al te veel mensen bij
Oud 25-04-2002, 23:51
Verwijderd
gister nog, 26 literflessen Bru (soort van spa rood, alleen dan ff wat betere kwaliteit) á 4 euro 95 kapot laten vallen op mijn werk, waren ze niet zo blij mee!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 11:34
Egyptian
Egyptian is offline
*schaam*

in de brugklas met je hele klas + docent naar de bios gaan, en dan na de film voorwaarts de (lange) trap naar beneden af donderen, zo met m'n kin op alle treeden, toek toek toek toek.
tussen iedereen door.
Maar 'k was wel 't eerste beneden (met een blauwe borstkas).

ijs inkopen bij 'n grote winkel, kofferbak open doen met sleutels, sleutels ff in de kofferbak leggen, ijs erin. kofferbak dicht. Fuck!! heb 'k toen m'n ouders moeten bellen dat ze met m'n reserve sleutel kwamen. Auto stond ook nog 's in de zon.

Of tijdens grote vechtsport demonstratie in amsterdam, werd ook nog 's live uitgezonden door Eurosport. 'k moest een demo laten zien met 'n katana (zo'n groot japans zwaard). de schede van dat zwaard hangt aan m'n riem, en na de demo moet je 't zwaard er in 1 keer in doen zonder te kijken, steek ik net mis, m'n band doormidden, band valt af, en die band houdt je jasje ook vast, dus dat valt ook open. nie echt kix

*schaam*

of toen 'k in de brugklas voor iemand een brommer aan moest rennen (nog nooit zo'n ding in handen gehad). zegt ze van "gewoon daar op duwen en die handel vasthouden" . dus ik die handel vast en rennen, en de brommer slaat aan. Maar ik hield nog vast, dus dat ding ging steeds sneller, ik ook steeds sneller rennen om 'm bij te houden, en maar roepen "Help!" "dat stomme ding stopt niet!!" , kon 'm nauwelijks meer bij houden, rennen voor onze school langs, en voor de school een eindje verderop, zelfde straat. en m'n vrienden maar roepen dat 'k die gashandel moet loslaten. na een meter of 50 of zo kwam 'k daar eindelijk achter.
Heb daarna ook nooit meer een brommer aangeraakt.
Oud 26-04-2002, 14:01
LittleLucille
LittleLucille is offline
naar school gaan zonder rugzak (duzz zonder boeken enz.)
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 14:01
LittleLucille
LittleLucille is offline
o jah twee verschillende sokken heb k ook wel vaker gehad
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 14:48
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
In groep 8 met de musical met het laatste nummer dat we moesten zingen begon ik dus naar het refrein veel te vroeg sta je daar in je eentje te zingen en iedereen lachen das niet leuk haha achteraf kan ik er wel om lachen
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 14:50
Nena21
Nena21 is offline
M'n grootste blunder......zeg ik lekker niet
Nee,is echt té erg.

Maar ik maak best veel blunders,stond gister bij de tramhalte,wou m'n flesje cola open maken,alles spuit eruit.
Gevolg: Celesta helemaal onder de cola
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 16:05
ster
ster is offline
mmh mijn ergste ben ik volgens al weer verdongen ofzo

maar gister stond ik bij het stoplicht (met nog wat fietsers achter me, ik was als eerste daar gekomen) was ik vergeten het knopje in te drukken ow foutje, toen benk maar hard door gefietst
Oud 26-04-2002, 16:08
hoeva
hoeva is offline
Citaat:
snoepie!!! schreef:
euh...alles???
bijvoorbeeld dat mijn schoen uitviel op de fiets terwijl zo ongeveer de hele school uitwas en dus achter ons aanfietste...
of dat ik ....
nee te erg, dat zeg ik nie!!!
goh... dat ken ik... had een vriendin van me ghehe
en deej ze dur nog langzaam over oowk...
Oud 26-04-2002, 16:15
hoeva
hoeva is offline
uuh... door de klas lopen, en dan op me broek gaan staan zodat ik keihard op de grond flikker: hele klas lachen

trap op willen lopen, maar dan net mijn voet niet goed op de traptree zetten zodat ik dur weer af flikker, en dan is ut nog druk oowk...

of over iemand gaan prate, en die dan achter me staat
bijvoorbeeld: die mag zich oowk wel es scheren... kijk ik achter me... stond ie daar... oeps

en uuh... van hans teeuwe: 'da wassik nie, da was een negah' kei hard roepen door de hema, en dan zegt een vriendin van me: uuh, eva, kijk es achter je. en jah hoor, daar stond een neger... FACK...
Oud 26-04-2002, 16:48
M@rco
M@rco is offline
Zag een keer bij iemand thuis een foto aan de muur hangen... ik vroeg "Wie is die vent?", bleek het z'n overleden oma te zijn...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 17:34
M1D0_h0sSa/\/\_
M1D0_h0sSa/\/\_ is offline
* in de aula op men bek gegaan met zon gil erbij van : AAAHHH en dan errug hard in de pauze
*toen ik de bus uitstapte merkte ik dat men tas nog in de bus lag maar die reed weg,hele achtervolging door almere+omstreden(heeft me 3 uur gekost)
en nog meer ,maar die zijn niet leuk maar klote(vond ik zelf dan he..)
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 22:38
katrientjuh
katrientjuh is offline
ik zat in het eerste middelbaar en ik had net voor de eerste keer m'n regels,en ik had een groene broek aan,ik had een lek erop en een ververlend rotjoch van m'n klas zag het wees er naar en gilde door de hele klas:'eeeeeee,wat is da?????',heel deklas natuurlijk kijken en lachen

recent(van vandaag):
we gingen voor L.O. gaan voetballen in het park een eindje vant school en ik moest keeperen maar ik kon de bal nie vallen en liet hem doorrollen,in de vijver!!!ze kregen hem er niet uit en ik ging het gaan zeggen tegen onze leerkracht die me de sleutels gaf van de turnzaal,ik moest achter zo'n lange stang waarmee je normaal gezien de ringels naar beneden trekt(zo'n ding van 20 meter),na het door de smalle gangetjes te krijgen(krijg dat er maar es door) moest ik nog over straat met dat ding ook(bijna hadden er een paar autoruiten gesneuveld),alle mensen natuurlijk raar kijken(je ziet niet elke dag een 14 jarig meisje met een ijzeren paal van 20 meter over straat zeulen tijdens de schooluren...),toen kwam ik net om de hoek(perfect timing)wanneer ik net een groepje juichend zag rechtspringen,ze hadden de bal er net uitgevist,toen zaggen ze mij daar staan met die paal in m'n handen en die begonnen natuurlijk allemaal te lachen,doe je daarvoor er een halfuur over om die paal te versleuren...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 09:37
Verwijderd
Per ongeluk een emulsie voor uitwendige reiniging van de vagina aanbieden aan een bijna-vriendin.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 10:19
slisje
slisje is offline
mag het ook grootste fout zijn...
met school stoppen.
Oud 27-04-2002, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Misssy schreef:

ben wel eens gevallen in een discotheka
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 14:55
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
telief.com schreef:

ben wel eens gevallen in een discotheka
ahaaa, jahh ik ook, die keer dat we deden wie het hoogst zn been op kon gooien, hehe

en toen ik op koor zat, ik had het teken van de dirigent te gaan zitten niet gezien, dus ik bleef mooi staan........voor iets van 5 minuten ofzo
Oud 27-04-2002, 15:01
crazy_ ella
crazy_ ella is offline
voor de ingang van school uitglijden omdat het glad was
gelukkig had niemand het gezien
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 15:13
heavinly
heavinly is offline
dit blijft echt een leuke topic

Ja, standaard dingen als: ik dacht dat de schuifpui openstond, dus ik liep er keihard tegenaan (maar sindsdien nooit meer gebeurd )

Toen ik in de tweede klas zat had ik hele foute plateauschoenen (hoe ik daar aan kwam weet ik ook niet..) en daarmee liep ik de trap op, toen achter me een jongen van een paar klassen hoger liep, waar ik gigantisch verliefd op was. Hij zei: "Hey, een Spice Gril!" Nou.. dat is dus niet leuk als je heel erg verliefd bent op die persoon..

Ik zag een vriendin van me staan op het schoolplein en deed heel blij mn handen voor dr ogen.. was het een meisje dat ik niet kende
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 18:38
droomkoningin
droomkoningin is offline
Niet mn grootste blunder, maar t was er wel 1....
Op de kermis stond ik op de botsautobaan en toen bleef mn ene schoen steken tussen twee botsauto's en draaide ik me om en bleef mn andere schoen ook steken... Dus rende ik op mn sokken met 1 paar schoenen over de botsautobaan Wel grappig eigenlijk
Maar ja, zonder blunders zou t leven maar saai zijn, niet?
Oud 27-04-2002, 18:51
Black Reina
Black Reina is offline
klink mis grijpen en vervolgens keihard met me kop tegen de deur aan knallen

tegen een stilstaande auto opfietsen

op school van de trap kletteren

sloot in fietsen door de harde wind net terwijl er 2 giegelende dozen voorbij fietsen

in de wc valle terwijl k dronken was

in me string op de fiets doordat me rok omhoogwaaide
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 19:08
spinningduck
spinningduck is offline
Ben wel eens tegen een lantaarnpaal aangelopen.....
Oud 27-04-2002, 19:15
Martin Dude
Martin Dude is offline
mjah, ik schaam me niet zozeer erg voor dingen ...

wel een keer iemand geholpen
tijdens uitgaan ging een vriend vamme gigantisch op z'n bek voor een hele groep mensen .. kwam ie zo op me af "damn, ik pleurde zo daar en daar en schaamerdeschaam" .. dus ik zei dapper "wacht maar" en liep naar dezelfde plek toe, zwiepte mijn benen in de lucht en liet mij ook voor die groep neer pleuren (aangezien iedereen nog die vriend van me aan t nakijken was, mij op hun af zag lopen en spontaan zagen pleuren .. keken ze me toch wel een klein btje vreemd aan ) waarna ik weer opstond en terug naar die vriend liep. Waarna we weer door gingen feesten
Oud 27-04-2002, 19:35
scala
scala is offline
Citaat:
Nanaki schreef:
Hm, kwas aan t voetballen, en toen lag er dus een blok piepschuim dat ik ff aan de kant wou trappen...

Bleek dus een blok beton te zijn

mjah, gelukkig waren er niet al te veel mensen bij
moehahah
euhm mijn grootste blunder? kweet zo even nix
wel afgelopen vrijdag...we hadden examenstunt. Ik had het confettikanon geregeld enzowvolgens die man vd winkel moest je het vanuit een raam doen. Dus ik op de 2e verdieping confetti naar buiten 'geknald', de hele school keek naar boven...en vervolgens waaide alles weg, zo over het gebouw heen! hehe niet de bedoeling dus
maja toen snel naar de andere kant vd school gelopen(met dat giga ding)en toen is et toch nog goed gekomen
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 19:52
spinningduck
spinningduck is offline
Oja nog eentje, ik viel ik een keer wachtend bij het stoplicht met fiets en al om....en er stonden ook allemaal auto's te wachten....

en ik viel een keer van het trappetje aan het begin van de aula...

ik heb ook een keer de hele dag met een megagroot gat in me broek bij me kruis rondgelopen, ik had het niet door....
Oud 27-04-2002, 19:58
Monica
Monica is offline
Met jeugdavondvierdaagse niet opletten en zo tegen een lantaarnpaal oplopen

Skieen met school op een borstelbaan: mijn eerste keer beetje skieen. Op de rij die naar boven klom (mocht nog geen lift nemen) ingeskied Domino-effect

Van mn fiets gevallen waarna ik en nog wat vriendinnen in de berm nog een hele tijd naar mijn schoen moesten zoeken..

In de drukste winkelstraat van de stad mijn 'handleiding' van mijn kindersurprise (van zo'n ei) verliezen en er achteraan gaan rennen

Blunder van een vriendin: Pakt een knalrode vaas en zegt erop: 'mooi blauw!'. Al was ze nu nog kleurenblind, maar nee..

Andere vriendin in een gang op school: "Kijk, dat is nu een mooie jongen, ik zie hem al een hele tijd. Maar ik weet echt niets van hem! Zo ontzettend zonde, hoe moet ik nu te weten waar hij woont, hoe hij is, ..?!" (beetje radeloos)
Is het dus de broer van een goeie vriendin van mij die zij nog niet zo heel lang kent..
Reageren

Regels voor berichten