Advertentie | |
|
![]() |
|
En nog ben ik niet overtuigd. Mij lijkt het gewoon heel erg handig om een staart te hebben, en ik zie helemaal geen slechte kanten ervan.
Een heel wetenschappelijk stuk Some animals have tails, Some do not. I wish I had a tail, With its end in a knot! I would like to have a tail To swish around; I would swish my tail All over this town! I could wipe my windows, Polish my shoes, Clean my glasses, And twirl it till I snoozed. Who knows what A tail is for? It's a work of art, And a whole lot more. Monkeys have great tails; That is for sure. Monkeys have model tails That are very secure. Sharks have tails To steer though the sea. Their tails are so perfect They are like high-tech machinery. All birds have tails, And their feathers fall out. Do you know why that happens, And what that's all about? Compared to a cute Cottontail bunny, Humans with tails, Might look pretty funny! Maybe we're fine, Just the way we are. A tailless creature, And the silliest by far. Reuben Munoz |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
On topic: AUB houd dit aub een serieus topic, ik weet dat dit zeer lachwekkend ofzo kan zijn maar mijn intenties zijn zeer serieus. |
![]() |
|
Hey oversexte pubers een staart is echt niet een grote uitvoering van een lul, die ook voor vrouwen is. Nee het is een handig deel van je lichaam dat door de evolutie jammer genoeg verloren is gegaan. En ja ik geef toe dat je met een staart hele intieme dingen kan doen.
Maar zou jij dan als meisje een man uitzoeken die een lekkere dikke staart het aan het uiteinde?? Nee het is volgens mij gewoon een feit. Het is heel erg zonde en jammer geweest dat onze staart in de evolutie verloren is gegaan. |
![]() |
|
![]() |
In de baarmoeder heeft een foetus toch wel eens staart? die verdwijnt alleen na een tijdje. Heel soms niet, en dan heb je opeens een mens met een staart.
Het lijkt mij echt vet handig. Dan niet zo'n dom koeie ding waarmee je alleen vliegen mee kan verjagen, maar een echte goede. Zo een als een Gibbon geloof ik, die heeft er zelfs een soort zooltje op zaodat z'n staart als hand kan dienen. Dat is wel vet handig. En over het probleem met broeken enzo: als de mens een staart opzu hebben, zou de broek er al eeuwen anders uitzien. Bovendien zouden we het niet anders weten... |
Advertentie |
|
![]() |
|
door de evolutie, net zoals een slang nog wel een paar kleine beentjes heeft achteraan, waar ze vroeger dus poten had, wij een staartbeentje hebben
net 't zelfde trouwens met walvissen, die hebben ook ergens nog wel een paar rudimentaire beentjes zitten (beentjes die door de loop der tijd hun functie hebben verloren en daardoor gedegenereer zijn ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Doorschrijven of niet? l-i-e-n-n-e | 7 | 30-06-2008 19:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |