Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maak kopie van sleutel tot kantoor.. Stap 2 Kom aan wachtwoord voor alarminstallatie.. Stap 3 Sluip 's nachts het gebouw binnen met honkbalknuppel.. Stap 4 "HOMERUN!!" ![]() Stap 5 Laat het op een inbraak lijken en verdwijn in het donker .. (nu pas alarm af laten gaan) |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat gaat niet zo gemakkelijk dus..
||
Citaat:
geef ik je mijn sleutel en ook de alarmcode, even kijken hoe lang je hebt voor de politie op de stoep staat ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik zei toch we zijn marktleider ![]() dacht je dat we geen andere technieken gebruikten? telefoonlijnen enzo is iets van de tv ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als de stroom uitvalt, belt hij dus niet meer in, en dan valt dat op bij de centrale .. maar je hebt wel even de tijd (zonder wachtwoord, maakt ie wel een hels kabaal). |
![]() |
||
Citaat:
![]() erg onveilige situatie.. waarschijnlijk ook geen deuren met sluisfunctie en/of gewichtsdetectie?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ja, we zijn ook geen bank ofzo.. bij ons valt amper wat te jatten ![]() ![]() En geheime documenten hebben we ook niet, dus het maakt weinig uit. Bovendien is alles verzekerd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() het kost je meer dan het je opleverd... maar volgens mij gaan we off-topic ![]() reclame: www.kaba.nl ![]()
|
Kom je op het forum:
[*]Uit verveling.. Jaaaah, bes wel. Niet dat op het forum mijn verveling weggaat maarach... ![]() ![]() [*]Voor de gezelligheid.. Hum, ik kom op Onzin meestal voor de andere mensjes en hun gezelligheid juh. Onzin roels uh-huh. ![]() [*]Om anderen te treiteren en hun boze reacties te bewonderen (en de forumbazen aan werk te helpen)? *is lief* [*]Voor informatie, bijvoorbeeld door allerlei vragen te stellen op de diverse fora en dingen te discussieren? Sometimes [*]Omdat het forum het eerste en bijna het enigste is waar je aan kunt denken als je wakker word? Neejneej, sow hopeloss benk nou ook weer niej...(en NEE, kijk nu niet naar mn postaantal! ![]() [*]Anders, .. Nèh.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vermoed dat je mij bedoelt ![]() *kusje* ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh hemelse gedaante van aards geslacht, bevrijdt mij van mijn verveling! Van de tortuur die deze grauwe dag op mij legt .. laat het stralen, weerleg het duistere en initieer de ommekeer in mijn humeur! ![]() *oh hell, just shoot me* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() A en D trouwens. |
![]() |
||
Citaat:
Goed, ik snap het al.. msn mag niet overdag..
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
*is niet aardig vandaag* Mn haar wil niet, verdomme! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tsja, als je net een hele samenvatting over functionele en logische cohesie bij het objectgeorienteerd programmeren gemaakt heb .. wil je wel eens gek doen / worden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm, misschien vanavond naar feest.. ff denken.. |
![]() |
|
leefden we nu maar in de tijd van spielbergs AI
![]() Dan hadden we seksrobots gehad ![]() Als een vrouw eenmaal zo'n ding heeft gehad wilde ze niets anders meer werd er beweerd. Misschien iets voor de vrouwtjes hier die zich vervelen ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Enquête over leesgedrag Jolyne | 26 | 18-03-2006 17:04 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Strijd van binnen (deel 1) Man of Chrome | 23 | 26-12-2004 14:12 | |
Psychologie |
hoe erg is snijden nou eigenlijk miep | 23 | 20-06-2002 19:15 |