Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, als ik zelf voor iets te eten moet zorgen word het meestal of frituur, of magnetron, of hap klare je gooit het in de pan en het word wel gaar dingen.
Frietjes meestal, soms iets erbij een kaassoufle ofzow. Als ik echt zin heb in lekerre vette hap dan wil ik ook nog wel eens een Loempia in dat geval gooien. Maar het stinkt zo ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
("frietjes hamburger en biertje, das een evenwichtige maaltijd, en friet das een aparte voedselgroep die groentjes vervangt ![]()
||
Citaat:
wie pas hier topictitels aan??
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Overigens: met frituren schroei je de buitenkant meteen dicht, dus wat erin zit blijft behouden.
|
![]() |
Eigelijk nooit, ik vind het niet lekker. Onze frituurpan is al heel lang de kast niet uitgeweest. Als mijn fam zin heeft in snacken halen ze iets op, we hebben nl een hekel aan die frituur-lucht.
Mijn ex had trouwens een soortgelijke frituurpan, ik vind hem wel mooi. Frituren gaat er meteen een stuk minder pauperig van uitzien ![]() |
![]() |
|
|