Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Was geloof ik een topic op L&G, 'hoelang menstrueer jij al'. Zag ik daar een reactie van PV. ![]() Kwam tot de conclusie dat 'het' dan wel vrouwelijk moest zijn. ![]() En Signy, dat is toch een man? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik wist sinds 2 dagen geleden dat Boogie een man was doordat iemand in zijn klaagrede een stuk of 4 keer "hij" gebruikte
![]() En verder nog van niemand, want het valt niet echt op.. Wanneer gaan we btw weer AG en KM heten? Nu de geslachten weer terug zijn ![]()
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() In ieder geval, ik ben een meisje ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Homoseksualiteit en het Christendom (of de Islam) Gothic | 193 | 04-12-2004 17:18 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het CDA wil strenge regels voor integratie. michael1 | 45 | 15-03-2003 23:19 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |