Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Nie te koud, niet te warm. Maar ik zou niet zonder deken kunnen slapen ofzo, ookal is het nog zo warm. Nou ja, dan zou ik gewoon alleen met een laken over me heen slapen ofzo, maar onbedekt kan ik niet slapen om de 1 of andere reden..
Het kussen moet stevig zijn, dus niet zo'n slap dingetje waar je nix aan hebt. |
![]() |
|
Een gewoon kussen, plat op mijn rug en met armen op de dekens. Mijn hoofd moet boven de dekens uitkomen. In een koud of warm bed maakt niet veel uit, ligt eraan he, als ik het koud heb voordat ik in bed stap dan liever een warm bed en andersom natuurlijk ook he
![]()
|
Zo donker en stil mogelijk. Niet te warm.
Middelhard matras (niet hard maar ook niet zacht). Het liefste twee wat stevigere kussens (heb een zwaar hoofd ![]() En het belangrijkste: mijn vriendin naast mij om tegen aan te kruipen.
|
![]() |
kussen maakt me niet zoveel uit.. Het liefst met veel dekens en wel meerdere kussens zodat ik er een beetje 'in' kan gaan liggen
![]() ![]() In de zomer wil i khet lekker koel hebben trouwens..
|
Verwijderd
|
Natuurlijk graag in eigen bed. Liefst verenkussen dat je vorm kunt geven, een mouche kussen neemt nooit een lekkere vorm aan. En het allerliefst overdag. Ben 's nachts actiever en liever op dan overdag. Als het donker is, duurt het echt uuuuren voor ik in slaap val, is het midden op de dag, licht buiten, slaap binnen 5 min. En kunstlicht helpt niet, heb ik al geprobeerd, is eigenlijk best vervelend en vermoeiend en de school wil de lessen niet verplaatsen naar 's nachts
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
De Kantine |