Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik schaam me ook als nederlander wanneer het nederlands voetbal elftal mee doet aan een ek/wk. En dan de hele straten in het oranje zijn en iedereen in rare oranje pakjes rondloopt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik schaam me dat ik Nederlander ben als ik denk aan de gek diej Pim Fortuijn neerknalde. En als ik er aan denk dat ons hele volk in opstand lijkt te komen, terwijl we een rijk en welvarend land zijn. We moesten ons schamen dat we zo lopen te zeiken over in de file staan, terwijl ze in sommige landen uren naar een waterpomp moeten lopen...
Ik schaam me ook voor al die kuddedieren, die nu opeens massaal vertellen dat ze op Pim (hadden willen) stemmen, terwijl het voorheen juist iets was wat iedereen geheim wilde houden. En ik schaam me ervoor dat Pim nu de hemel in wordt geprezen en dat mensen mensen als Wim Kok en Ad Melkert en de hele media de schuld geven van zijn dood. Nog meer schaam ik me ervoor dat diezelfde mensen posters van Melkert gaan bekladden en zijn mond bloedrood maken. De enige schuldige aan de moord op Pim Fortuijn, is de vent diej diej 5 kogels in zn lichaam knalde. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik snap best dat jij hongersnood erger vind dan files, maar stel je voor dat je als werkend persoon elke dag in de ochtendspits en in de avondspits staat, dan kijk je er echt wel anders tegenaan. Ik durf het nauwelijks te zeggen, maar je moet relativeren ![]()
|
![]() |
|
kuddegedrag; Pim die dood wordt geschoten, is natuurlijk vreselijk. Voor mij in de zin dat het aangeeft op welke plaats onze 'democratie' zich op dit moment bevindt, en bovendien omdat ik niets de moeite waard vind om een mensenleven te nemen. De beelden op tv en de dingen die ik hoor van anderen geven echter meer een soort van rouw aan voor Pim himself, om zijn ideeen dus, terwijl ze er eerst tegen waren. Nogal hypocriet.
hooligans; Wanneer Ajax kampioen wordt/Feyenoord de cup wint, gaan de eigen fans de eigen stad in elkaar rossen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
We moeten blij zijn dat ons land zo welvarend is...die kleine problemen kunnen opgelost worden, maar niet door met zn allen op een partij te stemmen met een dode lijsttrekker.. |
![]() |
|
op het moment dat er iemand op het Journaal zegt
" waarom betekende Pim zoveel voor je" " omdat hij zijn mening zei" dan denk je toch: FGS de vrijheid van meningstuiting bestond al, dat je die niet GEBRUIKT is jouw probleem
||
Citaat:
Niet dat de Nederlandse overheid zich er doorgaans veel van aantrekt, maar je geeft in ieder geval een signaal af: dit en dat is niet goed, en daar kunnen de politici tenminste iets mee. Kritiek is goed, het kan altijd beter.
|
Ik toen Fortuyn vermoord werd... en dat gevoel was ook weer weg toen ik gisteren als een van de eersten de kathedraal uitkwam en al die mensen zag staan die daar zoveel uren wilden staan wachten...
Maar helaas was het vandaag bij de begrafenis een stuk minder...
|
Ik schaam me 100x meer voor die mutsen die nu LPF stemmen als eerbetoon, dan toen PF vermoord werd. Ik hoef me niet te schamen voor 1 man die een politicus vermoord, hij vertegenwoordigt de Nederlandse samenleving namelijk niet. Dat doen die duizenden mensen die uit eerbetoon LPF stemmen wel.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Het vreemdst vind ik nog dat je allemaal verschillende soorten mensen zag, niet alleen mensen van wie je dat soort gedrag nog wel verwacht. (Zoals je van veel voetbal supporters wel verwacht dat ze gaan rellen) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |