Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
je kunt er problemen mee hebben en je verzetten: ongehoorzaam je kunt er erge roblemen mee hebben tegendraads nog erger: recalcitrant of gewoon een pain in the ass
||
Citaat:
Wáár gáát het nog over zeg ![]()
|
Nee, ik heb er geen problemen mee als iemand mij gaat zeggen wat ik moet doen. Al is het mijn baas of mijn ouders, leraar of iemand anders. Denk niet dat ik echt er tegen in zal gaan. Tenzij ze echt heel onredelijk zijn en mij echt in mijn ongelijk stellen.
|
![]() |
ik wel. ik had laats nog ''ruzie'' met mijn leidinggevende van die dag (ik heb er meerdere) en zondag heb ik een vaste leidingevende met die heb ik ook wel eens ruzie. maar ik mag 'm wel
but hey ik ben een boogschutter die moeten geen belemmeringen krijgen en willen graag hun vrijheid en dat kan niet asl er een bitch van een leidinggevende je de hele tijd op de vingers kijkt. god i hate her so much |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Commanderen is iets anders dan een opdracht geven. Als ik als ondergeschikte van mijn baas een opdracht krijg om iets te doen, dan doe ik dat, om de eenvoudige reden dat ik in een hiërarchische verhouding tot hem sta. Een ander verhaal wordt het wanneer hij mij gaat afbekken, en misbruik maakt van zijn machtspositie. Dat kan en mag je niet pikken. Maar een probleem met het opvolgen van opdrachten die andere mensen je geven, nee. Het lijkt me niet goed als je daar een serieus probleem mee hebt. Dan krijg je het nog heel moeilijk in je komende leven.
|
![]() |
|
studie heb ik vrijwillig gekozen
ouders, daar heb ik gewoon respect voor te hebben werk, zie studie. Ik zie dus niet in waarom ik zourebelleren tegen mensen die ik zelf boven mij gekozen heb danwel mensen waar ik respect voor heb... (uitgaande van een docent, ouder of werkgever die niet gaat meppen of andere ongeoorloofde dingen doet.)... En ik doe ook wel eens aan communicatie met bijvoorbeeld docenten. Daarmee kun je veel meer bereiken dan met rebellie
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
is mijn baas een klootzak dan krijg ik een algemeen probleem met hem en vice-versa maar over het algemeen kan ik wel orders opvolgen.. tenzij ze tegenstrijdig/niet correct zijn... dan doe ik wat mezelf het beste lijkt of helemaal nix ![]() |
![]() |
|
|