Advertentie | |
|
![]() |
|
Eergisteravond en gistermorgen dat ik Mich op de een of andere manier zou kwijtraken...
![]() ![]() Maar tis allemaal weer goed gekomen ![]()
|
Dat ik gekidnapt zou worden toen ik alleen over het kanaal moest fietsen, er is hier laatst iemand vermoord. Dus durfde ik niet. Maar mijn vader wilde mij wel even naar mijn werk brengen en halen.
|
ik ben bang voor geesten. ik ben laatst verhuisd en als ik 's avonds alleen thuis ben wil ik niet naar het halletje, het voelt gewoon niet goed. helaas moet dat wel als ik naar mijn kamer wil
![]() verder ben ik nergens bang voor. oja, spinnen. gadverdamme!!!!!
|
Euh, nouja, zo'n opa die aan het autorijden was.. Midden op de weg, en nou moest ik natuurlijk die straat net in. En door het hoge struikgewas naast de kant, kon je die opa niet zien. Bijna ongeval. Had toen FF schrik (bang?) dat ik er tegen zou zitten.
|
dat mijn ' lidmaatschap' bij de NBC niet kon worden opgezegd en ik dus 2 jaar aan die kutclub vastzat en ze me kaal konden plukken
maar ik ben minderjarig, en daarmee handelingsonbekwaam etc... ![]()
|
![]() |
gisteravond wilde ik m'n raam van m'n kamer dichtdoen en ik heb moord en brand gegild ik wilde niet meer in m'n kamer slapen maar heb het toch maar gedaan. en de rede waarom ik zo gegild heb was dat er een.....SPIN op m'n raam zat het was zo groot. kreeg bijna een hartverzakking van dat beest
als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wel insecten
|
![]() |
en iets waar ik echt bang voor was:een jongen die verliefd is op me en hij schrijft me liefdesbrieven en zo,hoor ik van een vriendin van me dat hij de vorige keer dat hij zo verliefd was op iemand hij haar huis s'nachts had ingebroken om haar z'n liefde te verklaren.gelukkig weet hij me nie wonen(maar hij is er toe in staat om er achter te komen),ik heb toch wel es mooi onder m'n bed gekeken die avond dat ik da had gehoord...gelukkig blijft het nu nog bij liefdesverklaringen in de fietsenstalling van m'n school...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vandaag, erg confronterend, in Utrecht, wilden 2 meisjes van mij + vriendin weten wat de grootste angst van heel Nederland was volgens ons, onze eigen grootste angst, en waar we vroeger bang voor waren.. Pff.. Ze geloofden mijn spinnen-angst niet. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zo gaat het er tegenwoordig aan toe , helaas Ik las vanmorgen een quote. Ik geloof in de METRO toen ik in de trein zat. "Dat niet alleen Pim gestorven is. Dat op die dag de vrijheid van meningsuitting daarin is meegegaan"
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Studentenverenigingen Weed | 229 | 08-11-2007 19:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[casus] Fantôme | 3 | 19-04-2005 10:04 | |
Liefde & Relatie |
toen ik sliep... Oktober | 83 | 27-10-2004 14:33 | |
Seksualiteit |
homsexualiteit evil_elfje | 87 | 10-08-2004 12:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Heb jullie tips voor mijn verhaal? Selina | 7 | 10-12-2002 22:10 | |
ARTistiek |
Over de traan, de leugen en de waarheid (deel 6, tweede deel hfdst. 2) Internationalist | 2 | 22-11-2001 20:09 |