Advertentie | |
|
![]() |
|
Voor mij cold turkey
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik zie wel .. voor hetzelfde geld kom ik laat 's avonds of in het weekend toch online ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ehm, volgens mij heb ik al een keer of 2 gezegd dat ik definitief zou vertrekken.. Maar dan ging t weer 'beter' en kwam ik 'doodleuk' terug. Mja, onkruid vergaat niet :/
||
![]() |
Citaat:
ach, mensen nemen dit forum soms te serieus. tis leuk, maar zodra het niet meer leuk is of er andere digen leuker zijn, dan kom je toch wat minder? hoef je naar mijn mening niet hele afscheidstopics te maken. je kunt daarna zonder gezichtsverlies weer es terugkomen ![]() |
![]() |
|
![]() |
afscheid nemen als het gedwongen is (als in.. je moet naar een pleeggezin waar ze geen internet hebben)
als je het forum zat bent gewoon wegblijven (wat natuurlijk niet kan als je FB bent) of gewoon gebanned worden door Questor om een of andere vage reden.. dan kan je geen afscheid meer nemen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik zal wel moeten vrees ik...
maar als ik lid was zou ik geen afscheid nemen... want als je dan toch stiekum weer terugkomt dan sta je te schande voor het hele forum... En das nie fijn... al kan dat me ook niet schelen, maar ik heb er ook niets mee om een 'bekend personnage' te zijn...
||
Citaat:
![]()
|
afscheid nemen in onzin, dat leest toch geen hond en na een kwartier zijn er alweer zat nieuwe topics zodat de mijne weg is
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 09:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Alles kwijt Saarah | 4 | 30-03-2005 16:54 | |
De Kantine |
wat zou jij willen zeggen tegen iemand die voorgoed het forum verlaat? dr dribble | 60 | 13-02-2005 13:36 | |
De Kantine |
Als jij ooit gaat stoppen met het forum, zou je dat dan groots doen? Veldheer | 69 | 19-05-2004 22:45 | |
Psychologie |
Analyseer je medeforummer! Quiana | 246 | 28-05-2003 13:05 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |