Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2002, 09:50
slisje
slisje is offline
Citaat:
Beuk schreef bijzonder blij:
Proclamatie

dat in het jaar des Heeres 2002 Dhr. F.J. van Dijk, examinator van het CBR, bedoeld in het Reglement rijbewijzen verklaart, dat uit een hedenochtend onderzoek is gebleken dat Dhr. Beuk over voldoende rijvaardigheid beschikt tot het besturen van motorrijtuigen van de categorie B. Ter ere van dit heuglijcke feit zal het bier de rest van de dag rijkelijk vloeien.

Disclaimer: hoewel ik me ervan bewust ben dat dit forum niet voor pers.. yadada verzoek ik de forumbazen toch vriendelijk om medeforummers de mogelijkheid niet te ontnemen om mij te feliciteren.
Citaat:
Miro schreef:
Het is en het blijft een mededeling, ik weet dat verjaardagstopics wel mogen maar dat zijn uitzonderingen. In ieder geval gefeliciteerd.
Nu doel ik natuurlijk niet verder op het forum gebeuren, want zoals ieder lid weet ik dat je kan klagen op feedback, nee ik doel nu geheel op de algemen kwestie,

Dit is de vraag
hoe vaak komt het niet voor dat jou zo heugelijke dag woord ontnomen doordat iemand anders zich zo eliterair opsteld en het zonodig moet verpesten, en zodoende jou geluk afneemt...En wat doe je er tegen...?

natuurlijk is dit maar natuurlijk van tijdelijke kracht, maar het is het moment wat verziekend is...

Zelf maak ik het ook behoorlijk vaak mee, B.v
ik heb iets leuks gekocht, en dan krijg ik daar zodoende commentaar op wat zo afkrakend is dat ik me er nog amper durf in te vertonen, maar ik vind het nog wel zo mooi, maar het is dat moment wat je zou schaad...

Bron
Oud 17-05-2002, 09:53
miro
miro is offline
Ten eerste heeft het niks met elitair doen te maken, t zijn gewoon de regels zoals jij ook weet. Dat is de simpele verklaring. En geluk afnemen? Een beetje overdreven vind je niet. Ach ja ik ga dr trouwens ook helemaal niet over in discussie, beetje zielig dus.

En nee mn "geluk"is nooit afgenomen door iemand die zich elitair gedroeg. Geluk wordt niet zo snel afgenomen, door zoiets.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 09:55
beuk
beuk is offline
Toch voel ik me onjuist bejegend, omdat ik in het besluit tot het sluiten van mijn topic een persoonlijk tintje proef, daar andere dergelijke topics vaak open blijven. Bovendien interesseert dit me meer dan m'n verjaardag (boeie..) dus kan ik mn verjaardagstopic niet inwisselen voor deze?
Oud 17-05-2002, 09:57
Verwijderd
mijn reply op beuk was: verander je sig in "he pa! mag ik nou een karrretje?"

en op slisje: zelfs minder leuke dagen worden hier ontnomen...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 09:58
Paperz
Paperz is offline
dus je gaat nu vaker achter het stuur zitten dan achter de computer?
Oud 17-05-2002, 09:59
beuk
beuk is offline
milk:

ik confisqueer dat ding gewoon, np
Oud 17-05-2002, 09:59
miro
miro is offline
Citaat:
beuk schreef:
Toch voel ik me onjuist bejegend, omdat ik in het besluit tot het sluiten van mijn topic een persoonlijk tintje proef, daar andere dergelijke topics vaak open blijven. Bovendien interesseert dit me meer dan m'n verjaardag (boeie..) dus kan ik mn verjaardagstopic niet inwisselen voor deze?
Nee je hoeft niet te denken dat dit persoonlijk is want dat is het niet (heb ik daar reden voor dan?) Omdat hier in het verleden al veel discussies over geweest zijn is er besloten om ze te sluiten behalve de verjaardags topics.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 10:05
Verwijderd
Ik sluit me bij miro aan. IMO wel een beetje kinderachtig om in zo'n topic met een verkapte vraagstelling haar toch te willen aanvallen. Overigens is 'eliterair' geen bestaand woord.

En om maar ontopic te blijven: ik laat mijn dagen niet verpesten door mensen, dan moeten ze het wel grúwelijk bont maken.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 10:06
miro
miro is offline
Citaat:
nare man schreef:

En om maar ontopic te blijven:
Kstel voor dat iedereen dat doet.

En wat betreft Eliterair, het is Elitair. Zoek maar op in t woordenboek
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 10:10
slisje
slisje is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik sluit me bij miro aan. IMO wel een beetje kinderachtig om in zo'n topic met een verkapte vraagstelling haar toch te willen aanvallen. Overigens is 'eliterair' geen bestaand woord.

En om maar ontopic te blijven: ik laat mijn dagen niet verpesten door mensen, dan moeten ze het wel grúwelijk bont maken.
[size=0.5]ter Uwe informatie het is wel een bestaand woord
zoek maar eens op naar Eliterair gedrag dan zal het zich zelf wel vanzelf wijzen, overigens ben jij er ook een wandelend voorbeeld van [/size]

Citaat:
Miro schreef:
Kstel voor dat iedereen dat doet.
Bij deze dan
anders heb je een rede om het te sluiten
Reageren

Regels voor berichten