![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Dit is de vraag ![]() hoe vaak komt het niet voor dat jou zo heugelijke dag woord ontnomen doordat iemand anders zich zo eliterair opsteld en het zonodig moet verpesten, en zodoende jou geluk afneemt...En wat doe je er tegen...? natuurlijk is dit maar natuurlijk van tijdelijke kracht, maar het is het moment wat verziekend is... Zelf maak ik het ook behoorlijk vaak mee, B.v ik heb iets leuks gekocht, en dan krijg ik daar zodoende commentaar op wat zo afkrakend is dat ik me er nog amper durf in te vertonen, maar ik vind het nog wel zo mooi, maar het is dat moment wat je zou schaad... Bron
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik sluit me bij miro aan. IMO wel een beetje kinderachtig om in zo'n topic met een verkapte vraagstelling haar toch te willen aanvallen. Overigens is 'eliterair' geen bestaand woord.
En om maar ontopic te blijven: ik laat mijn dagen niet verpesten door mensen, dan moeten ze het wel grúwelijk bont maken. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() zoek maar eens op naar Eliterair gedrag dan zal het zich zelf wel vanzelf wijzen, overigens ben jij er ook een wandelend voorbeeld van ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() anders heb je een rede om het te sluiten ![]()
|
![]() |
|
|