Advertentie | |
|
![]() |
|
Als er niemand achter me zou rijden zou ik hard remmen, als er mensen achter me rijden zou ik (niet al te hard)afremmen, toeteren en proberen die beestjes te ontwijken...en hopen dat ze aan de kant gaan of dat ik om ze heen rijd...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Niet lang geleden kwam ik in zo'n situatie! Waar ik woon loopt zo'n weg langs het park en daar zitten wel eens wat eenden.
Nou laatst kom ik aanrijden zitten er twee eenden op elkaar, having a good time (if you catch my drift) midden op de weg! Niemand, links en rechts, kon er langs. En nou ja, je wilt er ook niet overheen rijden en dat aandoenlijke en romantische lente vreugd verstoren dus... motor uit en wachten maar. Stonden we daar stuk of 20 auto's stil. Lachuh natuurlijk. Maar affijn klimt de ene eend er eindelijk van af, ik terug in mijn wagen, hup de volgende eend er weer bovenop!! Maar na een paar minuten gingen ze vrolijk naar de kant en kon iedereen verder. :) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dan nog ietts, ik ben niet zo heel bekend op scholieren.com, ik wist niet wat de kantine inhield.. |
![]() |
|
Ligt eraan hoe druk het is... Als de kans groot is dat er iemand achter me zit (tijd om te kijken heb je dan niet) rij ik er als dat mogelijk is met een rare slinger omheen. En mocht ik ze toch geraakt hebben, dan maar naar de kant om die beesten vantussen m'n spatbord te peuteren
![]()
|
![]() |
gehehe ik zat laatst met mijn moeder in de auto en das zon neuroot..waren der dus ook eendjes, roept ze keihard "ohnee, eendjes!!"en ipv de andere kant op te sture, draait ze het stuur de evrkeerde kant op
![]() ![]() maarem ik zou als ik de mogelijkheid had wel uitwijken, maar ik ga mezelf of een ander niet in gevaar brengen voor wat eendjes |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
eh.. logica hoor.. het lijkt wel of je stelt dat je een extreme milieuactivist moet zijn om te stoppen... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat zou je doen als... Michel1992 | 2 | 26-05-2009 11:50 | |
De Kantine |
Nog 5 maanden te leven. Wat zou je doen? Verwijderd | 49 | 12-01-2009 17:26 | |
De Kantine |
Wat zou je doen als je een dag ... mocht zijn Verwijderd | 113 | 27-10-2008 08:32 | |
De Kantine |
Hoe zou je reageren in de situatie?/ Wat zou je doen als..? Missy | 360 | 06-06-2008 01:44 | |
De Kantine |
Wat zou je doen als....... BananaSplit | 226 | 30-01-2006 14:21 | |
Seksualiteit |
Wat zou je doen? AngelLena | 29 | 24-05-2004 21:15 |